Dankje!quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ach het is gewoon zo'n gadget, na even ermee spelen is ie niet super leuk meer ofzo
SNAD?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Failextreme is ook weer lekker op gang. Eindelijk m'n pakje (de post was wel snel, het was een paar dagen geleden pas verzonden), getekend, zit er een armband in die ik niet besteld heb. Ik had 5 dingen besteld en ik krijg 1 ding van 3 dollar wat ik niet besteld heb
Adres klopte wel en de invoice van DX was ook normaal.
Aan paypal zal ik wel niks hebben als ik getekend heb, maar ik probeer wel een SNAD.
Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gewoon altijd zeggen dat je hem niet hebt gehad.
Maakt ook geen ruk uit. Ze erkennen China Post / Hong Kong Post in alle gevallen dat ik heb geclaimed niet. Wel bv. TNT / UPS / DHL.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..
quote:Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick$3.36Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick
ship to Zwinderen Netherlands
waar vandaan:)?quote:
quote:$2.482 x Natural Latex Condoms with Ring + Vibrator
quote:$2.35Extra Fun Vibrating Natural Latex Caterpillar Condom
had het inmiddels doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, Tinydeals laat alle recente aankopen zien aan de linkerkant
http://vorige.nrc.nl/binn(...)k_met_hiv_injecterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis
Dan heb je niet goed begrepen waar condooms voor bedoeld zijn. Overigens kosten die dingen bij de GGD ¤1 voor 10.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis
Grappen maken is hier altijd een nutteloze bezigheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/binn(...)k_met_hiv_injecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |