Het is sowieso goed zoeken, laatst hoesje gekocht voor een tablet voor $13,- inclusief op Ebay, mooie prijs dacht ik tot een shop dezelfde voor iets meer dan $3,- had.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beeklaan het volgende:
Losstaande post: Toch is ebay china vaak goedkoper dan shopsGewoon ff goed zoeken.
Tja, ik kijk als ik iets koop vaak gewoon even meerdere shops en eBay na. En dan de goedkoopste kiezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beeklaan het volgende:
Losstaande post: Toch is ebay china vaak goedkoper dan shopsGewoon ff goed zoeken.
Leer maar zonder goud. (dat is voor paupersquote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Tablethoesje voor $13,-. Is 'ie van echt leer met gouden randjes soms?
Oh, ik dacht die dingen van foam.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Leer maar zonder goud. (dat is voor paupers)
Ik vond de prijs voor een 10" hoes niet eens zo heel gek eigenlijk:
Potver, ben dus nu al de hele tijd aan het rondkijken na aanleiding van RobertNL's post.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah thanks.Maar ik koop denk ik nog wel een keer een telescoop van de kijkshop o.i.d. Of als een fokker een interessant aanbod heeft.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
revpoolen koop je dus nog steeds spul
waarom niet? duurt hier op Aruba ongeveer 3 tot 4 weken als ik iets bestel.. dus netzo lang als bij julliequote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
revpoolen koop je dus nog steeds spul
Ik was eigenlijk van plan ze bestellen, maar zijn ze niet echt beter dan de normale alphas?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef monkeybrain het volgende:
Pro alpha's binnen, volgens mij minder dan de M1. Er zit wel een tikkie meer bas in maar het is wollige bas waardoor details verloren gaan. Beetje zoals de normale alpha's.
Sultans of swing klinkt echt niet zo goed door deze doppen. Waarschijnlijk wat beter voor house achtige muziek.
ik gebruik altijd xe.comquote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand de paypal wisselkoers van vandaag?
Wil eigenlijk wel de M3 bestellen voor 65$(maar moet dus weten hoeveel euro dat is)
Op het eerste gezicht niet nee, moet ze wat beter vergelijken. De kabel is wel wat beter, behuizing is ook hetzelfde met zo'n rubber randje.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan ze bestellen, maar zijn ze niet echt beter dan de normale alphas?
Ik krijg als het goed is binnenkort de Nationite N2 met Brainwavz M1 binnen, maar eens kijken of dat wat is. Als ik ze niet goed genoeg vind dan bestel ik wel iets duurs (100$ :p)quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet nee, moet ze wat beter vergelijken. De kabel is wel wat beter, behuizing is ook hetzelfde met zo'n rubber randje.
Paypal heeft ook een valuta reken functie als je inlogt, het draait om de paypal koers.
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,36336 USD
De Action heeft een setje mini schroevendraaiers in het assortiment gekregen voor 3 euro ofzo. Zitten 2 torx in, 2 kruiskop en 2 normale.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Weet iemand nog een musthave gereedschap setje, bv voor mobiele telefoons en dergelijke?
Zie door het bomen (300+pagina's op eBay) het bos niet meer.
Dank, had zelf http://www.dealextreme.co(...)y-45-piece-set-36203quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Action heeft een setje mini schroevendraaiers in het assortiment gekregen voor 3 euro ofzo. Zitten 2 torx in, 2 kruiskop en 2 normale.
Misschien een optie.
Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht altijd dat DealExtreme zo'n optical switch had, om meerdere apparaten op 1 geluidsbron aan te sluiten:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier ervaring met zo'n ding en een link naar een Chinese shop die ze verkoopt?
Moet namelijk 2 Z-5500 sets op mijn PC aansluiten en ik heb maar 1 optische uitgang.
Hmm ja alsof dat ding niet uit China komtquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen.(denk aan geluid dat om de haverklap wegvalt tijdens het filmkijken etc... )
Tuurlijk komt dat ook uit China, maar als je het uit Nederland bestelt weet je zeker dat je een klasse-a product krijgt. Aangezien optisch geluid vrij nauwkeurig komt zou ik hier niet op besparen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm ja alsof dat ding niet uit China komtVerschil is alleen dat die shop er 7 euro winst op maakt
Maar ik zal ff kijken, bedankt voor de tip in ieder geval, moet natuurlijk ook een extra toslink kabel er bij van pc naar die switch en die kosten ook weer ¤6 bij die shop voor een halve meter, ik had voor ¤8 incl verzendkosten een toslink kabel van 10 meter op ebay.co.uk en het ding werkt perfect.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html
Voor als er Belgen / Belgisch adres hebbende Fokkers dit topic volgen.quote:
Ik zat dat ook écht in mijn hoofd op de welbekende manier uit te schreeuwenquote:
waar besteld? toevallig bij bonamart op ebayquote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag hoesje voor mijn desire ontvangen. Slechts 50 dagen na bestellen, claim net maar gesloten.
Dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)exus-one-black-54323quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
waar besteld? toevallig bij bonamart op ebay?
had 05-03-11 ook een hoesje besteld voor mijn HTC, bij Bonamart97 ( 60.000+ feedbacks, 99% positief)
en krijg nu net pas de melding dat die verzonden is, 10 dagen later
dus hopen dat het bij mij geen 50 dagen duurt
Edit: en aangezien het me zolang duurde ook nog een ander hoesje gister gekocht bij digidpf88
vandaag verzonden
Zit heel simpel in elkaar van binnen, gewoon een kabeltje wat van plugje wisselt als je draait, puur mechanisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom is zo'n switch eigenlijk zo lomp gebouwd? Kan toch veel beter/mooier?
Gewoon hier in NL aanschaffen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Skiet het volgende:
Voor de derde TV wil ik eigenlijk een kleine en goedkope mediaplayer neerzetten. Moet wel in HD kunnen afspelen en liefst HDMI aansluiting en MKV afspelen. Wie heeft een goede?
quote:Support Pandawil & Fight against internet crime
You are probably aware that Pandawill had been attacked twice by hackers in February. The battle against them is ruthless. This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!
To thank you all and boycott cyber crime, Pandawill holds this activity in hope of more and more people join us to fight against hacker attack.
ik ook WEER, die sturen ze nu al weken door ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net een mailtje van Pandawill:
[..]
![]()
![]()
Denk niet dat je voor 30 euro in china er iets goed voor vindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Skiet het volgende:
@downstar
Ja, ik heb voor 2 televisies gewoon een goede mediaplayer staan. Alleen de derde boeit niet heel erg. Dus als ik voor 30 euro een ding kan vinden wat goed werkt doe ik dat liever.
Laat eens zienquote:
Boycott cybercrime? Join them against hacker attacks?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net een mailtje van Pandawill:
[..]
![]()
![]()
Kunt ook tweedehands doen; deze, deze of iets dergelijks (zoek even op specificaties die jij wil) zijn prima.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Skiet het volgende:
@downstar
Ja, ik heb voor 2 televisies gewoon een goede mediaplayer staan. Alleen de derde boeit niet heel erg. Dus als ik voor 30 euro een ding kan vinden wat goed werkt doe ik dat liever.
Hmm ik wacht wel even. Schijnt dat er weer een ibood hunt aankomt.
08gnoT had van eBay van die zilveren kettinkjes gekocht voor wat centen. Als het nou leren waren mocht ze mij wel wat opsturen.quote:
ik wacht ook nog op mn md80, 9 februari verzonden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef keesos het volgende:
Ik wacht nog op die MD80 cam. Die was 11 feb. verstuurd.... toch heb ik vandaag maar een geschil geopend, want gaat normaal idd veel sneller.
Hoe groot is dat balletje zelf ongeveer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn plasma ball is binnen!! Redelijk snel weer van bic
Deze?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe groot is dat balletje zelf ongeveer?
Hang er eens een geigerteller bij, Chinezen maken soms goedkope sieraden van kernafvalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben weer helemaal bling-bling![]()
[ afbeelding ]
Als ik het ringetje open krijgEcht weet iets voor Chinezen om het slotje te vergeten. Nou ja, ik heb nog wel ergens sluitinkjes liggen.
En mijn 1-cent never-buying cute magic watch is ook binnen, heeft een van jullie hem al?
is het wat? zon plasma bal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die idd, alleen blijkbaar had ik een van de laatste
quote:Lifelike skull head mask
Mijn laatste een dag of 15.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe lang staat bij jullie de orderstatus gemiddeld op Expedited Order Received - in stock?
Mijn order van de 11e staat er nog steeds op. Heb (zoals misschien wel bekend) wel meer/vaker besteld bij DX maar ik geloof niet dat het ooit zo lang op die status heeft gestaan.
Oh, enne:
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Dankje!quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ach het is gewoon zo'n gadget, na even ermee spelen is ie niet super leuk meer ofzo
SNAD?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Failextreme is ook weer lekker op gang. Eindelijk m'n pakje (de post was wel snel, het was een paar dagen geleden pas verzonden), getekend, zit er een armband in die ik niet besteld heb. Ik had 5 dingen besteld en ik krijg 1 ding van 3 dollar wat ik niet besteld heb
Adres klopte wel en de invoice van DX was ook normaal.
Aan paypal zal ik wel niks hebben als ik getekend heb, maar ik probeer wel een SNAD.
Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gewoon altijd zeggen dat je hem niet hebt gehad.
Maakt ook geen ruk uit. Ze erkennen China Post / Hong Kong Post in alle gevallen dat ik heb geclaimed niet. Wel bv. TNT / UPS / DHL.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..
quote:Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick$3.36Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick
ship to Zwinderen Netherlands
waar vandaan:)?quote:
quote:$2.482 x Natural Latex Condoms with Ring + Vibrator
quote:$2.35Extra Fun Vibrating Natural Latex Caterpillar Condom
had het inmiddels doorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, Tinydeals laat alle recente aankopen zien aan de linkerkant
http://vorige.nrc.nl/binn(...)k_met_hiv_injecterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis
Dan heb je niet goed begrepen waar condooms voor bedoeld zijn. Overigens kosten die dingen bij de GGD ¤1 voor 10.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis
Grappen maken is hier altijd een nutteloze bezigheidquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/binn(...)k_met_hiv_injecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |