Dank, had zelf http://www.dealextreme.co(...)y-45-piece-set-36203quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De Action heeft een setje mini schroevendraaiers in het assortiment gekregen voor 3 euro ofzo. Zitten 2 torx in, 2 kruiskop en 2 normale.
Misschien een optie.
Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht altijd dat DealExtreme zo'n optical switch had, om meerdere apparaten op 1 geluidsbron aan te sluiten:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier ervaring met zo'n ding en een link naar een Chinese shop die ze verkoopt?
Moet namelijk 2 Z-5500 sets op mijn PC aansluiten en ik heb maar 1 optische uitgang.
Hmm ja alsof dat ding niet uit China komtquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen.(denk aan geluid dat om de haverklap wegvalt tijdens het filmkijken etc... )
Tuurlijk komt dat ook uit China, maar als je het uit Nederland bestelt weet je zeker dat je een klasse-a product krijgt. Aangezien optisch geluid vrij nauwkeurig komt zou ik hier niet op besparen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm ja alsof dat ding niet uit China komtVerschil is alleen dat die shop er 7 euro winst op maakt
Maar ik zal ff kijken, bedankt voor de tip in ieder geval, moet natuurlijk ook een extra toslink kabel er bij van pc naar die switch en die kosten ook weer ¤6 bij die shop voor een halve meter, ik had voor ¤8 incl verzendkosten een toslink kabel van 10 meter op ebay.co.uk en het ding werkt perfect.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.megagadgets.nl/borat-mankini.html
Voor als er Belgen / Belgisch adres hebbende Fokkers dit topic volgen.quote:
Ik zat dat ook écht in mijn hoofd op de welbekende manier uit te schreeuwenquote:
waar besteld? toevallig bij bonamart op ebayquote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag hoesje voor mijn desire ontvangen. Slechts 50 dagen na bestellen, claim net maar gesloten.
Dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)exus-one-black-54323quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
waar besteld? toevallig bij bonamart op ebay?
had 05-03-11 ook een hoesje besteld voor mijn HTC, bij Bonamart97 ( 60.000+ feedbacks, 99% positief)
en krijg nu net pas de melding dat die verzonden is, 10 dagen later
dus hopen dat het bij mij geen 50 dagen duurt
Edit: en aangezien het me zolang duurde ook nog een ander hoesje gister gekocht bij digidpf88
vandaag verzonden
Zit heel simpel in elkaar van binnen, gewoon een kabeltje wat van plugje wisselt als je draait, puur mechanisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom is zo'n switch eigenlijk zo lomp gebouwd? Kan toch veel beter/mooier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |