abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93909382
Heh? Hoe doe je dat dan?

Als ik op DX wat wil bestellen, staan er 2 mogelijkheden:
Paypal Express Checkout
en Paypal Standard Checkout.

Bij beide vragen ze mij om een creditcard toe te voegen...
pi_93910086
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Heh? Hoe doe je dat dan?

Paypal Express Checkout

Misshien moet je je bankrekening verifieren. Want ik heb net iets op dx besteld via paypal en ik heb geen creditcard.

Btw: Brandsdragon is geweldig mooi merk! Krijg ik nu ook korting?
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_93910523
@alxzhu

Volgens mij heb ik dat eerder al gedaan.
Want als ik kijk bij 'Bankrekeningen toevoegen of verwijderen' staat mijn rekening nummer daar en daar staat bij dat hij bevestigd is.

Je bedoelt toch dat ik dan die bedragjes van 10 cent ofzo in moet voeren?

edit: En als jullie afrekenen, klikken jullie dan op Express Checkout of Standard Checkout?

[ Bericht 15% gewijzigd door BerryBoterham op 10-03-2011 16:35:52 ]
pi_93910803
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Heh? Hoe doe je dat dan?

Paypal Express Checkout

Eén keer in de zoveel tijd moet je betalen met een creditcard. Doe eerst een betaling met PayPal bij een andere shop, en probeer het dan opnieuw, meestal is het probleem dan opgelost :).

edit: standard checkout of express checkout maakt volgens mij niks uit.
pi_93910990
Okee, bedankt voor je snelle reactie.

Weet je of ik dit kan oplossen door iets bij FP of een andere chinese webshop kan kopen?
Of weet iemand misschien een andere webshop waar ik kleine bedragen kan uitgeven en het geen cc betaling hoeft te zijn?
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:42:08 #56
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93911095
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Okee, bedankt voor je snelle reactie.

Weet je of ik dit kan oplossen door iets bij FP of een andere chinese webshop kan kopen?
Of weet iemand misschien een andere webshop waar ik kleine bedragen kan uitgeven en het geen cc betaling hoeft te zijn?
Ebay? Iets van een paar cent kopen

http://desc.shop.ebay.com(...)=1&_udlo=&_udhi=0.40

Er eindigt altijd wel iets van een paar cent binnen een paar minuten.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93911454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ebay? Iets van een paar cent kopen

http://desc.shop.ebay.com(...)=1&_udlo=&_udhi=0.40

Er eindigt altijd wel iets van een paar cent binnen een paar minuten.
Dat is een leuke search. Die zou van mijn part bijna in de OP mogen komen. :D
pi_93911613
Ahaha prachtig dit, ik zal later vandaag wel laten weten of het gelukt is.
pi_93911635
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef BerryBoterham het volgende:
@alxzhu

Volgens mij heb ik dat eerder al gedaan.
Want als ik kijk bij 'Bankrekeningen toevoegen of verwijderen' staat mijn rekening nummer daar en daar staat bij dat hij bevestigd is.

Je bedoelt toch dat ik dan die bedragjes van 10 cent ofzo in moet voeren?

edit: En als jullie afrekenen, klikken jullie dan op Express Checkout of Standard Checkout?
Ja die centen gebeuren. Raar ik heb nooit periodiek met creditcard hoeven te betalen.
Je kan bijv die 1 cent deals kopen om te kijken of je probleem dan verholpen wordt. Zie 1 en 3e post van deze topic.

Jah die 08gnoT searchquery is super handy. Als die in de OP zit hoef ik hem niet elke keer op te zoeken in de eerdere topics. Jaja ik weet dat je het ook kan bookmarken.
www.Buyincoins.com
pi_93912585
Nee hij werkt nog steeds niet...
Ik heb iets kleins bij ebay kunnen bestellen voor 37 cent oid.
En hij geeft nog steeds hetzelfde aan...

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Maar bij jullie schakelt ie dan wel gewoon door?
Want als ik via DX inlog op mijn paypal, dan komt dat er meteen te staan...

Of moet ik eerst wachten tot het bedrag verrekend is?

Edit: Oooh wacht, er staat ook:
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u een creditcard toevoegen.

Eerder kon je gewoon betalen als je paypal op 0,00 staat, maar ik zal dat eens proberen...
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:33:54 #61
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93913542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Misshien moet je je bankrekening verifieren. Want ik heb net iets op dx besteld via paypal en ik heb geen creditcard.

Btw: Brandsdragon is geweldig mooi merk! Krijg ik nu ook korting?
nee niet waar je moet geld overmaken na je paypal rekening en daar betaal je mee.
bij dx kun je niet met een bankoverschrijving(ofzo iets) betalen
BAM dit is 3KB
pi_93913596
Je kan toch ook geld storten naar je paypal-account. Als je dat gelijk overzet naar USD met een voordelige koers. Kun je dat altijd nog gebruiken.

Hebben meer mensen last van 2x omwisselkosten van paypal betalen?
Als ik eem refund krijg in USD. Wordt het weer omgezet naar Euro, terwijl ik USD op primaire valuta heb staan. Als ik dan weer iets bestel betaal je weer omwisselkosten.

@loll
Ik heb gewoon mijn ABN gekoppeld aan mijn paypal en kan gewoon dingen bestellen bij dx zonder dat ik paypalsaldo heb.
www.Buyincoins.com
pi_93915220
Hoi ik bestel al tijden troep uit China, en volg dit topic dan ook al tijden. Nu kwam ik er gister toevallig achter dat 3v3rbuying.com mijn voornaam en achternaam gebruikt om vragen te plaatsen bij producten.
Het feit dat er binnen 6 seconden antwoord is gegeven is voor mij genoeg bewijs dat het waarschijnlijk door de site zelf wordt gedaan.
Ik ben vast niet de enige, en nu als ik mezelf google (jaja) dan krijg ik die comment waarin "ik" een in vet slecht engels een vraag stel.. :)
En nu komt mijn vraag; heeft een van jullie dit probleem ook?
pi_93915391
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef Iemand91 het volgende:
Right, lijstje gemaakt. Morgen of later nog maar 'ns een keer naar kijken of er wat tussen zit:
#1, #2, #3.

Oh ja, en dit dan. :')
Iemand ervaring met een van deze 3 toevallig? :s)
Montuur van #3 is niet echt mooi, #2 lijken me de glazen niet echt prettig.
#1 lijkt me nog het mooist/best. Jammer genoeg niet echt donkere glazen...

In winkels kom ik nooit dus weet eigenlijk ook niet of het net zo handig/slim/goedkoop is om gewoon naar de V&D, H&M o.i.d. te gaan...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2011 00:14:39 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:26:06 #65
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93915617
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef RumbeeN het volgende:
Hoi ik bestel al tijden troep uit China, en volg dit topic dan ook al tijden. Nu kwam ik er gister toevallig achter dat 3v3rbuying.com mijn voornaam en achternaam gebruikt om vragen te plaatsen bij producten.
Het feit dat er binnen 6 seconden antwoord is gegeven is voor mij genoeg bewijs dat het waarschijnlijk door de site zelf wordt gedaan.
Ik ben vast niet de enige, en nu als ik mezelf google (jaja) dan krijg ik die comment waarin "ik" een in vet slecht engels een vraag stel.. :)
En nu komt mijn vraag; heeft een van jullie dit probleem ook?
Dit is wel slecht :') l
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:26:50 #66
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93915643
Laatmaar.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_93916439
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef shiznuts het volgende:
dus een prima 'next level entry' dus.
Puntje bij paaltje is dus dat je beter het stadium van de Picoozjes over kan slaan en naar wat fatsoenlijkers kan verhuizen. Ik vind 180 nog eigenlijk teveel. Zat te denken aan de helft. 90.
Heb je daar wat leuks voor?

En hoe wil jij aan die mini helikopters een camera gaan hangen? Die dingen kunnen volgens mij nog geen 150 gram tillen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:47:10 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93919769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Puntje bij paaltje is dus dat je beter het stadium van de Picoozjes over kan slaan en naar wat fatsoenlijkers kan verhuizen. Ik vind 180 nog eigenlijk teveel. Zat te denken aan de helft. 90.
Heb je daar wat leuks voor?

En hoe wil jij aan die mini helikopters een camera gaan hangen? Die dingen kunnen volgens mij nog geen 150 gram tillen.
180 is dus USD hè. In euro's was de mijne die ik nu heb dus zo'n 125,- voor een oerdegelijke goedgebouwde 4CH 2.4 GHz Walkera, met alu/carbon en tailrotorassembly die shaftdriven is (tailmotorless). Gewoon bij Conrad even rondkijken misschien? Daar vind je rond 99,- euro wel wat modellen, zoals de Esky Kob (R2F) 2,4 GHz. Zelf heb ik er een paar bij Perlikst gehaald. Zo is de X-Power H8 ook wel leuk:
Eerst een beetje rondkijken naar wat voor jouw doeleinden het meest geschikt is en dan kijken waar 'ie het goedkoopst is.

Ik heb twee heli's uit China, de Walkera die ik nu heb dus en de MJX T-23. Qua camera's wil dat best. De MD80 is een beetje lastig te monteren, ik denk dat ik die houd voor wintersport e.d., maar de 808 keychain spycam lijkt hier wel voor gemaakt te zijn. Licht, klein, de camera is goed georiënteerd en de helikoptertjes die hebben daar echt geen problemen mee. Zolang je het center of gravity maar niet al te veel uit balans haalt. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93920397
heb mijn pakketje nog niet ontvangen ;( op de 22e februari verstuurd, stond dat het 10 dagen zou duren. maar het kan nog altijd komen toch?
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:05:28 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93920899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
heb mijn pakketje nog niet ontvangen ;( op de 22e februari verstuurd, stond dat het 10 dagen zou duren. maar het kan nog altijd komen toch?
Je bent hier nieuw zeker? ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93923253
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Die vind ik erg lelijk zijn niet mijn smaak eigenlijk :@

Ik zat ze even te sorteren op populariteit, daar kwam deze goed uit: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-13033 en zo'n model zocht ik ook, dus ik bestel die wel :)
Ik heb niets beters/mooiers kunnen vinden met donkere/zwarte/ondoorzichtige glazen, dus ik denk dat ik die maar ga bestellen. Nergens goedkoper kunnen vinden en DX heeft geen coupons, maar goed.

@ Eenskijken: wacht maximaal 35-40 dagen en dan een paypal-claim indienen (wegens niets ontvangen). Pakketjes uit China kunnen er nou eenmaal heeeel lang over doen om hier te komen.
pi_93926687
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je bent hier nieuw zeker? ;(
jep :P maar ik lees wel eens dat sommige hier 2 maanden of langer wachten (de levertijd maakt me ook niet uit verder). Alleen als zij zeggen 10 dagen, dan is het enige wat ik hoop dat alles goedgaat :P
pi_93933153
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

180 is dus USD hè. In euro's was de mijne die ik nu heb dus zo'n 125,- voor een oerdegelijke goedgebouwde 4CH 2.4 GHz Walkera, met alu/carbon en tailrotorassembly die shaftdriven is (tailmotorless). Gewoon bij Conrad even rondkijken misschien? Daar vind je rond 99,- euro wel wat modellen, zoals de Esky Kob (R2F) 2,4 GHz. Zelf heb ik er een paar bij Perlikst gehaald. Zo is de X-Power H8 ook wel leuk:
Eerst een beetje rondkijken naar wat voor jouw doeleinden het meest geschikt is en dan kijken waar 'ie het goedkoopst is.

Ik heb twee heli's uit China, de Walkera die ik nu heb dus en de MJX T-23. Qua camera's wil dat best. De MD80 is een beetje lastig te monteren, ik denk dat ik die houd voor wintersport e.d., maar de 808 keychain spycam lijkt hier wel voor gemaakt te zijn. Licht, klein, de camera is goed georiënteerd en de helikoptertjes die hebben daar echt geen problemen mee. Zolang je het center of gravity maar niet al te veel uit balans haalt. ;)
Oooooh... :D mocht je er een keer een cameratje aan hangen, dan ben ik erg benieuw naar de beelden :)
pi_93934510
quote:
16s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ben er mee bezig, komen binnekort nog wel een paar akties aan ^O^
Tof! Wordt hier erg gewaardeerd. ^O^
pi_93941392
Ik ben blij om hier te zijn. Laat het ons aandeel meer recensies.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:47:33 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93942504
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef wangzai het volgende:
Helaas spreken wij geen Chinees. We kunnen alleen korting en speciale acties verstaan. ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand die ervaring met dit ding heeft?
http://www.dealextreme.co(...)controller-2gb-32680
dat tv'tje is zo tof :@
Sluit gewoon je PSP op je TV aan of zo. Kosten: een AV-kabeltje (en een PSP als je die niet hebt).
pi_93942548
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Sluit gewoon je PSP op je TV aan of zo. Kosten: een AV-kabeltje (en een PSP als je die niet hebt).
gaat me meer om dat display.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:53:24 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93942642
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

gaat me meer om dat display.
Weet al voor 99% zeker dat het niet veel zal voorstellen. ;( But be my guest and order one.
( Het is geen mediacenter/televisie hè. FM, MP3'tjes en marginaal arsenaal aan videoformats misschien, meer niet)
pi_93942913
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb niets beters/mooiers kunnen vinden met donkere/zwarte/ondoorzichtige glazen, dus ik denk dat ik die maar ga bestellen. Nergens goedkoper kunnen vinden en DX heeft geen coupons, maar goed.

@ Eenskijken: wacht maximaal 35-40 dagen en dan een paypal-claim indienen (wegens niets ontvangen). Pakketjes uit China kunnen er nou eenmaal heeeel lang over doen om hier te komen.
Toch maar niet denk ik, montuur is wat te breed.

Jammer dat suntekstore eruit ligt. Vond die freebies best geinig (ondankt dat ik nooit wat won :( ;( )
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:38:01 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93944885
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef wangzai het volgende:
brandsdragon, slechtste winkel ooit. Het zijn oplichters die niet leveren maar wel je geld stelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 11-03-2011 12:04:40 ]
pi_93952492
Ik heb net dus wel mijn DX levering gekregen :) viel net op de mat. Heeft dus iets meer dan 2 weken geduurd, erg netjes! Het is ook netjes binnengekomen, geen beschadigingen of iets, echt prima. Ga zeker wat vaker bestellen bij DX :)

weet iemand nog een andere site voor leuke keychains? Ben nog opzoek naar een sleutelhanger
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:16:51 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93953178
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb net dus wel mijn DX levering gekregen :) viel net op de mat. Heeft dus iets meer dan 2 weken geduurd, erg netjes! Het is ook netjes binnengekomen, geen beschadigingen of iets, echt prima. Ga zeker wat vaker bestellen bij DX :)

weet iemand nog een andere site voor leuke keychains? Ben nog opzoek naar een sleutelhanger
Ja, kijk eens in de OP. :s)
pi_93954599
aan de ene kant heb ik zoiets van 'allemaal toffe shit enzo'. De vreemdste usb dingetjes en aanstekers en weet ik het in duizenden vormen, en het is 2 dollar hier, 2 dollar daar, aan de andere kant ook 'wat moet je er allemaal mee' :P
pi_93954806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Eenskijken het volgende:
aan de ene kant heb ik zoiets van 'allemaal toffe shit enzo'. De vreemdste usb dingetjes en aanstekers en weet ik het in duizenden vormen, en het is 2 dollar hier, 2 dollar daar, aan de andere kant ook 'wat moet je er allemaal mee' :P
Jep, dat gevoel ken ik :% (en iedereen hier wel denk ik ...)
pi_93957987
Hoe die gast die heli tegen die kliko smasht. Wow. Maar 2 wieken dat ziet er zo kinderachtig uit. moet je persé een 6CH hebben om 1 horizontale wiek te hebben?
En hoelang vliegt zoiets? Niet dat ik 3 uur moet laden voor 20 min vliegen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:33:29 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93959929
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef W00fer het volgende:
Hoe die gast die heli tegen die kliko smasht. Wow. Maar 2 wieken dat ziet er zo kinderachtig uit. moet je persé een 6CH hebben om 1 horizontale wiek te hebben?
En hoelang vliegt zoiets? Niet dat ik 3 uur moet laden voor 20 min vliegen.
Nee, die ik nu heb is dus geen coaxiale, maar heeft flybars. 4 Channel. Maar da's dus een andere en een wat duurdere klasse: fixed pitch. 6CH is collective pitch.

10 minuten vliegen in doorsnee op een accu die je inderdaad telkens op moet laden als je geen tweede accu hebt, afhankelijk van je vliegstijl uiteraard. Da's standaard met elektrische copters. Wil je langer, dan moet je een brandstofheli nemen, maar ja, dat zijn nou niet bepaald instappers.
pi_93962053
Ik heb ook weer wat binnen, ook binnen 2 weken (28 feb. betaald).

Tja, zelfs in een doosje....mét strik... :{ :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2011 18:34:31 ]
pi_93965124
Net een briefje in de bus van TNT dat ik mijn pakket de eerstvolgende werkdag kan ophalen, dat zal dus maandag zijn. Kan ik het niet gewoon morgen ophalen? :?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50:43 #91
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93965756
Wat een feest, eerst een busje met 4 pakketten, TNT postbode met 4 en toen de concurrent met 2 parfum kaarten :o Tinydeals werkt dus goed :Y

Gyroball
pennen (beautiful flower story _O- )
Fruit memo papiertjes
sleutelhanger
seamonkeys
elastiek shotgun
Masker om snel wat geld te verdienen...

Er is nog meer maar dat laat ik niet zien ;)
pi_93965821
Ik krijg vandaag spullen binnen die ik al met PP heb geclaimd en gekregen, dit vind ik best wel zielig, want ik wil gewoon voor mijn spullen betalen. Kan ik de terugbetaling op de een of andere manier terugdraaien?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:53:02 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93965839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef UncleSam het volgende:
Ik krijg vandaag spullen binnen die ik al met PP heb geclaimd en gekregen, dit vind ik best wel zielig, want ik wil gewoon voor mijn spullen betalen. Kan ik de terugbetaling op de een of andere manier terugdraaien?
Contact opnemen met de verkoper en vragen om zijn paypal, betalen.
Je kunt ook via paypal zien wat het adres is, notitie erbij met uitleg.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:08:28 #94
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93966347
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef Semmm het volgende:
Net een briefje in de bus van TNT dat ik mijn pakket de eerstvolgende werkdag kan ophalen, dat zal dus maandag zijn. Kan ik het niet gewoon morgen ophalen? :?
Gewoon proberen, als ze morgen open zijn zal t vast wel lukken!
pi_93967004
Ik heb een leuke jas gezien op taoboa..
Maar ben dat mail adres van rachel kwijt.. service01@zarmark.com staat in de OP, maar is dat up-to-date?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_93967271
mail klopt nog.

Rachel werkt er alleen al maanden niet meer volgens mijn laatste info
pi_93967310
volgens mij doet kyle die mailtjes van zarmark.
tenminste ik msn en mail altijd met kyle :p
pi_93967342
Of Linnar, daar mailde ik altijd mee
pi_93967400
Oke, thanks! *O*.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:50:38 #100
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_93968023
wie is jack?
Spatieboos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')