Nou meid, geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Fijn dat je dit met ons deelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Waar besteld en wat kost het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Je RSI-level.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refundquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zeg, vraagje
ik heb net iets gekocht bij buyincoins, maar op het moment van betalen verscheen een foutmelding
ik heb wel een email gekregen van paypal dat ik betaald heb, maar er staat dus geen productomschrijving in, enkel het bedrag
ook heb ik geen mail van BIC meer gezien
gaat dit goedkomen?
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef ericosman het volgende:
hee ,
ik wil dit kope : http://item.taobao.com/item.htm?id=9341651495
maar hoe gaat het in zijn werking ??
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refund)
Ik zou gewoon afwachten, ik denk dat je het wel ontvangt.
Je zou een mailtje kunnen sturen maar je kunt ook gewoon een dag of 35 wachten; heb je dan nog niets ontvangen dan doe je een paypal-claim. Maar als je geen "haast" hebt, zou ik gewoon even wachten. Buy in Coins lijkt de zaken op orde te hebben de laaste tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust op![]()
Nou vertel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Wangzaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Dus in de toekomst staat iedereen met z'n armpjes te zwaaien en draaien in de sportschool ipv met halters en dumbells?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.
Om het ding steeds sneller te laten gaan ga je steeds harder in de bal knijpen en je krijgt ook tegendruk door het centrifuge effect. Leuk ding.
Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er inderdaad wel geinig uit maar ik hou het voorlopig maar bij het ouderwetse sit-ups, crunches etc.
Wat nou minder progressie heeft...![]()
Heb hem toch maar besteld, ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed jaAlleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?
Had toevallig van de week besloten m'n armen weer te gaan trainen
Daarom de etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint?
Ga je dan ook leuke gezichten trekken als die chinees ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb hem toch maar besteld, ben benieuwd
Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed jaAlleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?
Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt.
Uhhuh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon welIk had het met een veter geprobeerd, dat werkte niet.
Ik had vroeger ook z'n ding, en ook zonder touwtje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.quote:
SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.
De volgende codes heb ik nu al..SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen![]()
![]()
![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alle dingen op ''made in china.com'' is van Dealextreme
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.![]()
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen![]()
quote:Is dit niet fake dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:27 schreef Re.active het volgende:
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.![]()
![]()
Nou en, dan komt ie nog gewoon wel aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.![]()
Had ik ook ja, je kunt ook ergens een ordermessage sturen of zo. Had ik meteen gedaan, daar ik me de fout al besefte maar een beetje te vlotjes doorgeklikt had.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.
Daar reageerden ze eigenlijk vrij vlot op en werd het er alsnog bijgezet. Niet dat het veel uitmaakt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-for-15-laptop-54927
Zal hier een 15.6inch laptop inpassen?![]()
Schiet niet op in China. Je kunt ze wel uit Korea laten komen maar dan heb je weer kans op douanekosten. Ik zag eerst nog een Belgische shop dat een paar tientjes scheelt. Duitsland kan soms ook flink schelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand een website waar ze Cowon verkopen? en die betrouwbaar is?
Cowon dealtjes vinden is erg moeilijk ghehe, blijft prijzig spul.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.
De volgende codes heb ik nu al..SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let ook op het forum, daar heb je elke maand codes staan. Peuter je ook gelijk referral punten los?SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen![]()
![]()
![]()
Sowieso...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?quote:15.6inch laptopquote:Fit for 15" laptopEn sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4".
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Google kent wel 15,6 "quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sowieso...
[..]
[..]En sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4".
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: