Staat echt letterlijk in de OP onder 'Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?'.quote:
Nou meid, geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Fijn dat je dit met ons deelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Waar besteld en wat kost het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Je RSI-level.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refundquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zeg, vraagje
ik heb net iets gekocht bij buyincoins, maar op het moment van betalen verscheen een foutmelding
ik heb wel een email gekregen van paypal dat ik betaald heb, maar er staat dus geen productomschrijving in, enkel het bedrag
ook heb ik geen mail van BIC meer gezien
gaat dit goedkomen?
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef ericosman het volgende:
hee ,
ik wil dit kope : http://item.taobao.com/item.htm?id=9341651495
maar hoe gaat het in zijn werking ??
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refund)
Ik zou gewoon afwachten, ik denk dat je het wel ontvangt.
Je zou een mailtje kunnen sturen maar je kunt ook gewoon een dag of 35 wachten; heb je dan nog niets ontvangen dan doe je een paypal-claim. Maar als je geen "haast" hebt, zou ik gewoon even wachten. Buy in Coins lijkt de zaken op orde te hebben de laaste tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust op![]()
Nou vertel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Wangzaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Dus in de toekomst staat iedereen met z'n armpjes te zwaaien en draaien in de sportschool ipv met halters en dumbells?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.
Om het ding steeds sneller te laten gaan ga je steeds harder in de bal knijpen en je krijgt ook tegendruk door het centrifuge effect. Leuk ding.
Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er inderdaad wel geinig uit maar ik hou het voorlopig maar bij het ouderwetse sit-ups, crunches etc.
Wat nou minder progressie heeft...![]()
Heb hem toch maar besteld, ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed jaAlleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?
Had toevallig van de week besloten m'n armen weer te gaan trainen
Daarom de etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint?
Ga je dan ook leuke gezichten trekken als die chinees ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Heb hem toch maar besteld, ben benieuwd
Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed jaAlleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?
Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt.
Uhhuh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon welIk had het met een veter geprobeerd, dat werkte niet.
Ik had vroeger ook z'n ding, en ook zonder touwtje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.quote:
SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.
De volgende codes heb ik nu al..SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen![]()
![]()
![]()
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alle dingen op ''made in china.com'' is van Dealextreme
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.![]()
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen![]()
quote:Is dit niet fake dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:27 schreef Re.active het volgende:
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen![]()
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.![]()
![]()
Nou en, dan komt ie nog gewoon wel aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.![]()
Had ik ook ja, je kunt ook ergens een ordermessage sturen of zo. Had ik meteen gedaan, daar ik me de fout al besefte maar een beetje te vlotjes doorgeklikt had.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL.
Daar reageerden ze eigenlijk vrij vlot op en werd het er alsnog bijgezet. Niet dat het veel uitmaakt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-for-15-laptop-54927
Zal hier een 15.6inch laptop inpassen?![]()
Schiet niet op in China. Je kunt ze wel uit Korea laten komen maar dan heb je weer kans op douanekosten. Ik zag eerst nog een Belgische shop dat een paar tientjes scheelt. Duitsland kan soms ook flink schelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand een website waar ze Cowon verkopen? en die betrouwbaar is?
Cowon dealtjes vinden is erg moeilijk ghehe, blijft prijzig spul.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.
De volgende codes heb ik nu al..SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let ook op het forum, daar heb je elke maand codes staan. Peuter je ook gelijk referral punten los?SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen![]()
![]()
![]()
Sowieso...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?quote:15.6inch laptopquote:Fit for 15" laptopEn sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4".
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Google kent wel 15,6 "quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sowieso...
[..]
[..]En sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4".
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
De volgende codes heb ik nu al..SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben ze niet iets voor de cheapass mofo's onder ons?SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen![]()
Die gewone Alpha's voor 4 dollar veel plezier van, m'n zusje ook van haar setje, maar een setje extra en om weg te geven is altijd fijn.Google is niet goed wijs.quote:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Kut man Tweakers.net zijn ook niet wijs die hebben het ook over 15,6 ", net als Alternate en alle andere webshops.
Maar ok, het bestaat niet hoor![]()
![]()
Wat slecht van ze, ze rekenen 1+5=6 (15,6) terwijl het natuurlijk -1+5=4 (15,4) moet zijn. Gekkies.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Poepoog het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Kut man Tweakers.net zijn ook niet wijs die hebben het ook over 15,6 ", net als Alternate en alle andere webshops.
Maar ok, het bestaat niet hoorThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Da's Apple-logicaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat slecht van ze, ze rekenen 1+5=6 (15,6) terwijl het natuurlijk -1+5=4 (15,4) moet zijn. Gekkies.![]()
![]()
Ga even lekker piepen zeg.. en de links controleren op refferal inhoud.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Schiet niet op in China. Je kunt ze wel uit Korea laten komen maar dan heb je weer kans op douanekosten. Ik zag eerst nog een Belgische shop dat een paar tientjes scheelt. Duitsland kan soms ook flink schelen.
Cowon dealtjes vinden is erg moeilijk ghehe, blijft prijzig spul.
[..]
Let ook op het forum, daar heb je elke maand codes staan. Peuter je ook gelijk referral punten los?
Staat namelijk 0.000000 refferal in. Ik profiteer gewoon zelf ook van de codes die hij geef.
Wees blij ipv er van uit gaan dat het 'slechts voor mijzelf' is.
Heb hier namelijk een mooi setje Alpha pro's liggen met discount van vorrige keer gekocht
En nog wat normale Brainwavz..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Haters be hatin'.Mad respek tokko1. Jij regelt ons de shizzle, waarvoor oprechte dank.
Thanks, and I know.. mijnreactie zal vast een beetje overdagdig zijn maar komop, nutteloos om iemand af te gaan zeiken als je gewoon zelf even kan kijken of er refferal links zijn. (tevens te kijken naar wie 't überhaupt post.. heb ook de hele OP naar v2 gemaakt, gewoon omdat het kán).quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef shiznuts het volgende:
Haters be hatin'.Mad respek tokko1. Jij regelt ons de shizzle, waarvoor oprechte dank.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
In a world full of corruption it is hard not to be suspiscious of a genuine good deed.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Schijt Tinydeals/postbode plaatsen ze de toevoeging van mijn adres op de volgende regel, nu beland het bij de buren. 3 pakketten tegelijk besteld 1 ontvangen, 1 geopend door buren bezorgd en 1 met veel leuke spullen ontbreekt nog.![]()
Vraagje. Had een paypal claim gemaakt bij DX. Vrij snel een mail gekregen met:
REFUND SUCCESFUL
Dear x ,
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: 0131xxxx
REFUND AMOUNT: ($81.30)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Maar bedoelen ze met payment account nou gewoon mijn paypal? Daar heb ik niks staan. Ook mijn claim is niks veranderd. Wie weet hoe ik nou aan dat geld kan komen? Is het store credit?![]()
Dit krijg je binnen enkele dagen op je Paypal rekening gestortquote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Skiet het volgende:
Vraagje. Had een paypal claim gemaakt bij DX. Vrij snel een mail gekregen met:
REFUND SUCCESFUL
Dear x ,
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: 0131xxxx
REFUND AMOUNT: ($81.30)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Maar bedoelen ze met payment account nou gewoon mijn paypal? Daar heb ik niks staan. Ook mijn claim is niks veranderd. Wie weet hoe ik nou aan dat geld kan komen? Is het store credit?![]()
DealExtreme gaat tegenwoordig bijna altijd automatisch akkoord met een claim
Maar in principe zou je dus.. ik keur het zelf sterk af natuurlijk... steeds je geld terug kunnen claimen terwijl je het toch gekregen hebt?There are only 151 Pokémon.![]()
Behalve als het gestuurd is met tracking nummer. Maarre op een keer zegt de shop ook zelf van bekijk t maar ik doe geen zaken meer met jou.![]()
Hmm ik heb net mijn tracking nummer vor mijn order gechecked, en nu staat er delivery unseccesful, maar ik heb geen briefje van de TNT in de bus gevonden?ff wachten nog![]()
Denk het wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
Maar in principe zou je dus.. ik keur het zelf sterk af natuurlijk... steeds je geld terug kunnen claimen terwijl je het toch gekregen hebt?
Zou het niet proberen.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Gewoon even bij het postkantoor vragen, vaak komen ze pakketjes uit China maar 1 keer aanbieden.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Game_Error het volgende:
Hmm ik heb net mijn tracking nummer vor mijn order gechecked, en nu staat er delivery unseccesful, maar ik heb geen briefje van de TNT in de bus gevonden?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waarschijnlijk is die analfabeet gewoon niet langs geweest.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Game_Error het volgende:
Hmm ik heb net mijn tracking nummer vor mijn order gechecked, en nu staat er delivery unseccesful, maar ik heb geen briefje van de TNT in de bus gevonden?![]()
![]()
ik verander tegenwoordig standaard de "provincie" in "NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN" als ik dingen bestel zonder tracking.
en ja, je hebt luie postbestellers die alles om een uur of 4 bij t postagentschap dumpen wat ze nog over hebben en dan krijg je inderdaad geen briefjeLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik had ook een keer unsuccesful delivery terwijl het helemaal niet bezorgd was (ook niet heel vroeg). Werd gewoon de volgende werkdag bezorgd. Zou dus nog even tot maandag wachten, en dan als het niet bezorgd is vanaf dinsdag even op postkantoor kijken.![]()
Ik wacht nog steeds op mijn Xbox headset freebiequote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
Suntekstore lijkt weer online te zijn.
No freebies in sight though...
Je reageert wel wat fel ondanks mijn knipoog, jij hebt wat te verbergenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga even lekker piepen zeg.. en de links controleren op refferal inhoud.
Staat namelijk 0.000000 refferal in.![]()
Referral link zegt weinig, via de mail kun je ook scoren![]()
Zal ik een fantasy ei voor je kopen om testosteron af te blazen, wordt je rustig van![]()
![]()
Moet je wel zeker weten dat er iemand anders bij is op moment van ontvangstquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt me wel lachen om zo'n ei of zo bij een willekeurige bekende te laten bezorgen
Kan er zelfs niet nog een beetje zeep van af om je mond te wassen, jongeman?
Oh, ze hebben het weer verbeterd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
latest (Mar 11)
1.3773
Flink aan het zakken weer, ja
Het was iets van 424354632.32 euro.![]()
![]()
3866281314.56quote:Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh, ze hebben het weer verbeterd.
Het was iets van 424354632.32 euro.
D'oh!![]()
Ik vergeet wat ik besteld heb, de mp3 speler die ik ontving is ook een spy-camera...
Verder oa
http://www.dealextreme.co(...)blue-led-3-ag3-22117
goedkoop en werkt,onzichtbare inkt, zichtbaar met de ingebouwde uv-led. Batterijen zitten er reeds in, komt met een reserveset.
http://www.dealextreme.com/p/usb-3-5-plasma-ball-3689
tja usb plasma bal, verder niets over te zeggen
http://www.dealextreme.co(...)s-6mm-100-pack-13504
100 6mm ronde magneten. LEUK, wil er nog bestellen. Niet echt goedkoop
http://www.dealextreme.com/p/3-7x20mm-rf3-rifle-scope-8183
Rifle scope, 3x tot 7x zoom, degelijke afwerking, betere kwaliteit dan ik zou verwachten voor die prijs.
http://www.dealextreme.co(...)vival-keychain-19144
Gadget, een omslachtig alternatief voor een aanstekerJe schroeft het open en strijkt met de pin + wiek over de vuursteen (metaal) aan de zijkant, de wiek vat vuur...
http://www.dealextreme.com/p/stylish-fluid-filled-compass-2876
Tegenvaller, te veel wrijving en naald is niet uitgebalanceerd. Naald draait tot 10 graden mee als je het kompas zachtjes draait
http://www.dealextreme.co(...)on-light-3xaaa-10376
Kampeerlicht, goedkoop, geeft licht, 10 leds die een wijde bundel geven of drie fellere leds die meer focussen. Magneet en bevestigingshaakje aan achterkant.
http://www.dealextreme.co(...)-lighter-silver-5037
Windproof aansteker met coole groene vlam (kopergaas neem ik aan), felle witte led geschikt als zaklamp, en een UV-led.![]()
![]()
Zo, da's een aardig lijstje.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:19 schreef meth1745 het volgende:
D'oh!![]()
Ik vergeet wat ik besteld heb, de mp3 speler die ik ontving is ook een spy-camera...
Verder oa
http://www.dealextreme.co(...)blue-led-3-ag3-22117
goedkoop en werkt,onzichtbare inkt, zichtbaar met de ingebouwde uv-led. Batterijen zitten er reeds in, komt met een reserveset.
http://www.dealextreme.com/p/usb-3-5-plasma-ball-3689
tja usb plasma bal, verder niets over te zeggen
http://www.dealextreme.co(...)s-6mm-100-pack-13504
100 6mm ronde magneten. LEUK, wil er nog bestellen. Niet echt goedkoop
http://www.dealextreme.com/p/3-7x20mm-rf3-rifle-scope-8183
Rifle scope, 3x tot 7x zoom, degelijke afwerking, betere kwaliteit dan ik zou verwachten voor die prijs.
http://www.dealextreme.co(...)vival-keychain-19144
Gadget, een omslachtig alternatief voor een aanstekerJe schroeft het open en strijkt met de pin + wiek over de vuursteen (metaal) aan de zijkant, de wiek vat vuur...
http://www.dealextreme.com/p/stylish-fluid-filled-compass-2876
Tegenvaller, te veel wrijving en naald is niet uitgebalanceerd. Naald draait tot 10 graden mee als je het kompas zachtjes draait
http://www.dealextreme.co(...)on-light-3xaaa-10376
Kampeerlicht, goedkoop, geeft licht, 10 leds die een wijde bundel geven of drie fellere leds die meer focussen. Magneet en bevestigingshaakje aan achterkant.
http://www.dealextreme.co(...)-lighter-silver-5037
Windproof aansteker met coole groene vlam (kopergaas neem ik aan), felle witte led geschikt als zaklamp, en een UV-led.
[ afbeelding ]Allemaal tegelijk? Dan is het leuk uitpakken.
![]()
Maar die rifle scope, hoe moet ik nou zoiets lezen, hoe ik de vergroting moet lezen.
Bij die van jou staat bijvoorbeeld 3~7x20mm en jij zegt 3 tot 7 keer zoom. Maar hij is toch niet verstelbaar?
EDIT: deze is toch wel gruwelijk vet, als ie niet zo duur, plastic-achtig was...![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 14-03-2011 02:18:01 ]![]()
De scope is verstelbaar, dmv draaienquote:Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo, da's een aardig lijstje.Allemaal tegelijk? Dan is het leuk uitpakken.
![]()
Maar die rifle scope, hoe moet ik nou zoiets lezen, hoe ik de vergroting moet lezen.
Bij die van jou staat bijvoorbeeld 3~7x20mm en jij zegt 3 tot 7 keer zoom. Maar hij is toch niet verstelbaar?
EDIT: deze is toch wel gruwelijk vet, als ie niet zo duur, plastic-achtig was...![]()
[ afbeelding ]ik heb hem ook. Hij heeft weinig lichtval en is daardoor soms nogal donker.
Een nieuwe korting, ditmaal van Pandawill.
Op het hele assortiemnt 5% korting, zonder expire date
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben aan het proberen om gratis varkentjes te krijgen bij orders van 4 usd of meer..Weet niet of ze daar in trappen
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef tokko1 het volgende:
Een nieuwe korting, ditmaal van Pandawill.
Op het hele assortiemnt 5% korting, zonder expire date
Moet hun site het alleen wel doen.... Ondanks dat ik de beste ervaringen heb met Pandawill, hebben ze wel de meest langzame site.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben aan het proberen om gratis varkentjes te krijgen bij orders van 4 usd of meer..Weet niet of ze daar in trappen
En waarom trouwens gratis shit willen regelen van een Chinese webshop?Zeker het toppunt van Hollander zijn?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Omdat het kánquote:Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Moet hun site het alleen wel doen.... Ondanks dat ik de beste ervaringen heb met Pandawill, hebben ze wel de meest langzame site.
En waarom trouwens gratis shit willen regelen van een Chinese webshop?Én varkentjes zijn gewoon überultra leuk, en horen bij dit topic
![]()
Gratis varkentje bij orders is namelijk iets wat al eerder geweest is.. moet weer lukken!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Moeten we lezen dat jij één varkentje krijgt per coupongebruik boven de 4 usd?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Omdat het kánÉn varkentjes zijn gewoon überultra leuk, en horen bij dit topic
![]()
Gratis varkentje bij orders is namelijk iets wat al eerder geweest is.. moet weer lukken!
Maak je wel een foto van de tsunami aan varkens?![]()
Hebben ze bij Bic ook goede oordopjes?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Haha nee, ik krijg niets voor deze akties...(behalve zelf dus ook kortingquote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Moeten we lezen dat jij één varkentje krijgt per coupongebruik boven de 4 usd?
Maak je wel een foto van de tsunami aan varkens?) ik probeer te regelen dat iedereen die besteld een coupon code kan gebruiken en dán een varkentje gratis krijgt
Jammer heb er nog wat shop creditquote:
Ah thanks.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De scope is verstelbaar, dmv draaienik heb hem ook. Hij heeft weinig lichtval en is daardoor soms nogal donker.
Maar ik koop denk ik nog wel een keer een telescoop van de kijkshop o.i.d. Of als een fokker een interessant aanbod heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: