Staat echt letterlijk in de OP onder 'Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?'.quote:
Nou meid, geweldig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Fijn dat je dit met ons deelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Waar besteld en wat kost het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn![]()
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje
Je RSI-level.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refundquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zeg, vraagje
ik heb net iets gekocht bij buyincoins, maar op het moment van betalen verscheen een foutmelding
ik heb wel een email gekregen van paypal dat ik betaald heb, maar er staat dus geen productomschrijving in, enkel het bedrag
ook heb ik geen mail van BIC meer gezien
gaat dit goedkomen?
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef ericosman het volgende:
hee ,
ik wil dit kope : http://item.taobao.com/item.htm?id=9341651495
maar hoe gaat het in zijn werking ??
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refund)
Ik zou gewoon afwachten, ik denk dat je het wel ontvangt.
Je zou een mailtje kunnen sturen maar je kunt ook gewoon een dag of 35 wachten; heb je dan nog niets ontvangen dan doe je een paypal-claim. Maar als je geen "haast" hebt, zou ik gewoon even wachten. Buy in Coins lijkt de zaken op orde te hebben de laaste tijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust op![]()
Nou vertel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Wangzaiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Ik heb meer te adviseren over dit product.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van
Dus in de toekomst staat iedereen met z'n armpjes te zwaaien en draaien in de sportschool ipv met halters en dumbells?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.
Om het ding steeds sneller te laten gaan ga je steeds harder in de bal knijpen en je krijgt ook tegendruk door het centrifuge effect. Leuk ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |