Volgende week even naar de lidl. Komen weer fietsspullen in de aanbiedingquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook echt weer zin om te fietsen. Echter het nadeel is nu dat ik het in het weekend nog te druk ben met mijn zaalsport. Dus ik fiets voornamelijk 's avonds. Echter dat schiet nu nog niet op. En ik ben erg druk nu (eind april wordt ons nieuwbouwhuis opgelevert) dus in Juni hopen we daar in te gaan en dan gaat het echt beginnen.
Nog 1 vraag. Op dit moment maak ik gebruik van alle spullen van mijn vader maar in mijn nieuwe huis met heel klein schuurtje wil ik mijn fiets (nou ja de "oude/reserve fiets van mijn vader) graag aan de muur ophangen. Zijn hier handige ophangsystemen voor of zijn 2 stangen uit de muur ook prima?
Tnx voor de tip alleen hangt hij dan alsnog aan het plafond, Terwijl ik mijn fiets dan liever tegen de zijmuur bevestig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgende week even naar de lidl. Komen weer fietsspullen in de aanbieding![]()
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_19636.htm
Ik heb een stapel topics gemist, kan je mij even updaten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Oksel het volgende:
Hey, ik sta in de OP!
Hebben jullie ook zo'n zin in de meet bij Gripper?
Ja, nou, uh.. dat moet Gripper maar even doen. Want volgens mij weet hij zelf nog niet zoveel over de meet bij hem thuis..quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb een stapel topics gemist, kan je mij even updaten?
Dan kan het alleen maar gezellig worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, nou, uh.. dat moet Gripper maar even doen. Want volgens mij weet hij zelf nog niet zoveel over de meet bij hem thuis..
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gespot tijdens Parijs-Nice.
Dat is de korsakovquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:37 schreef Freddeh het volgende:
@ Oksel: Volgens mij begin jij ieder topic opnieuw over een meet waarover helemaal niets zeker is he
Ik denk dat Oksel wat onzeker is op het moment, hij reed al een vouwfiets, en nu ook nog tandemquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:37 schreef Freddeh het volgende:
@ Oksel: Volgens mij begin jij ieder topic opnieuw over een meet waarover helemaal niets zeker is he
Ikzelf heb mijn fiets aan de muur hangen met 2 muurbeugels waaraan 2 haken hangen waar ze in het slachthuis vroeger de koeien aan hingen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook echt weer zin om te fietsen. Echter het nadeel is nu dat ik het in het weekend nog te druk ben met mijn zaalsport. Dus ik fiets voornamelijk 's avonds. Echter dat schiet nu nog niet op. En ik ben erg druk nu (eind april wordt ons nieuwbouwhuis opgelevert) dus in Juni hopen we daar in te gaan en dan gaat het echt beginnen.
Nog 1 vraag. Op dit moment maak ik gebruik van alle spullen van mijn vader maar in mijn nieuwe huis met heel klein schuurtje wil ik mijn fiets (nou ja de "oude/reserve fiets van mijn vader) graag aan de muur ophangen. Zijn hier handige ophangsystemen voor of zijn 2 stangen uit de muur ook prima?
Ja dat werkt wel, of gewoon een stuk draadeind M6 ombuigen tot een mooie haak en een stukje krimpkous erover. Je kan ook van die wandhaken bij de FM halen, om het voorwiel aan de muur te hangen. Je kan dan meerdere fietsen om en om ophangen op een kleine ruimte. Als je carbon velgen hebt zou ik daar wel voorzichtig mee zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ikzelf heb mijn fiets aan de muur hangen met 2 muurbeugels waaraan 2 haken hangen waar ze in het slachthuis vroeger de koeien aan hingen..![]()
Maar met wat rubber om de haken doet het bij mij prima dienst als low-budget oplossing aangezien ik dit al in huis had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |