quote:Goedemorgen!
Twinkly, heftig zeg! Wat een vreselijke buikpijnsituatie. Ik hoop maar dat iemand de kinderen beschermt.
En wat een grappige woordjes van Niels. Ik heb er ook nog een paar voor de quiz:
-seesaat
-lalaas
-Kaïn
Isabeau hoefde vanmorgen gelukkig niet te huilen op het kdv en heeft me vrolijk uitgezwaaid. Gisteren hadden ze Isabeau in een clownspakje gehezen en een blauwe pruik opgezet. 't Schijnt dat ze er bloedserieus bij keek. Er zijn foto's gemaakt, ik ben benieuwd!
quote:Trix, wijs besluit om even vrij te nemen. En dan niet te veel gaan klussen hoor. Even écht bijtanken!
quote:Op het kdv doen momenteel van alles rond het thema 'familie'. Er hangen van alle kinderen familiefoto's op het prikbord en daar wil Isabeau steeds even kijken. Vanmorgen vroeg ik: "Waar zijn je zussen?"
Zegt Isabeau heel droog: "Daarzo!" Boerinnetje van me! Dat woord gebruiken wij dus echt nóóit!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie uit dr bedje halen, die ligt al lekker te kletsen namelijk.
Ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook mensen die al een complete ochtend achter de rug hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
papflesquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
Ik wil voor Mart een shake gaan maken met fruit en yogurth.
Maar waaruit laat ik hem dit drinken? Het is te dik voor z'n rietjesbeker denk ik.
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
Pikt Ravi dat? Nog anderhalf uur in bed spelen?! Moet ik eens proberen hier... dan is het huis te klein vrees ik!
Dat heb ik ook, hoor. Ivan slaapt van 19:00-7:00 uur en de laatste tijd was het vaak zelfs 7:30 of 8:00 uur. Nu wordt hij alweer een tijdje ergens tussen 6 en 7 uur wakker. Hij komt recentelijk al zo moeilijk de dagen door omdat hij maar één keer slaapt overdag en dan ook nog te kort. De dagen worden voor hem nog lastiger als hij vroeger dan normaal wakker wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef ymme het volgende:
Ja Mart is een goede slaper. Normaal van 19u00 tot 08u00.
Maar aangezien hij 2 nachten de halve nacht bij ons in bed heeft geslapen omdat hij anders ontroostbaar was en hij gewoon niet lekker in orde was/is vind ik het fijn dat hij weer goed slaapt. Al is het nog niet zo als normaal zeg maar![]()
Dat heeft Ivan ook. Die is echt nog een tijdje compleet van de wereld als je hem meteen uit bed haalt. Soms wordt hij wel huilend of schreeuwend wakker en dan halen we hem er wel meteen uit. Nou ja, misschien is hij dan ook al wel een tijdje wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef simmu het volgende:
[..]
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!
Dat dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft vandaag van mij dr allereerste tik (een kleintje maar hoor) op de vingers gekregen,
na minimaal 10 keer eten op de grond te hebben gegooid en mijn neej, mag niet, totaal te negeren en met een ondeugend koppie nog een 11e keer een stuk brood trots op de grond te deponeren, was ik er ff klaar mee, en heb ik dr een klein tikje op de vingers gegeven..
en uhhh dat werd niet gewaardeerd door mw...
en nu voel ik me dr rot over, want Evie kan heeeeeel zielig kijken en heeeeeel zielig huilen.
maar ondanks dat; denk ik dat het niet verkeerd was om de grens een keer te trekken.
maar meer als een tik op dr vingers zou ik echt niet kunnen en willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. Luchtiger materiaal maar weer.
Rienk slaapt alweer. Hij lijkt mega veel slaap nodig te hebben. Rond 19:00/19:30 op bed en dan wordt hij wakker voor een fles. Die drinkt hij (vannacht in ons bed) op en gaat daarna weer slapen (vannacht mocht hij van zn vader ook nog een Hopla kijkenDus al met al is het binnen een kwartier weer in bed en slapen. Vanochtend om 05:00 huilen, maar ik kon hem troosten en hij ging weer lekker slapen. Tot 9:30
En om 11:00 lag hij er al weer in. Ik gok dat hij tot een uur of 2/3 slaapt en misschien (als het gaat zoals gister) tussen 16:30 en 18:00 ook nog ff
![]()
Hij slaapt meer dan dat ie wakker is![]()
Ben benieuwd wanneer het weer normaal wordt (19:00/07:00 en 11:00/15:00)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
er staat bij die youtube link meer minidisco. superman!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië.
Haha, Lente is ook helemaal autofan. Op straat loopt ze alle auto's langs om ze uitgebreid te inspecteren. De lampen, de uitlaat... Op het kdv speelt ze het liefst met auto's en d'r eerste echte woordje (naast 'mama') was 'auto'. En ik maar proberen een natuurmeisje van d'r te maken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....
Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuken wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, klimgeit, check.
[ afbeelding ]
Wat een lol! 'Een twee...!'quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef miss_sly het volgende:
En in de wijk daar bij de grote AH tussen ons in zeg maar, zit een leuk speeltuintje met klimmogelijkheden en ook twee schommels voor kleintjes.
selene deed dat (niet aan de hand lopen) stug volhouden en desnoods met grof geweld meeslepen leerde dat vlot af. die is trouwens ook zo'n klimgeit. daar doe je helemaal niks aan! ravi gaat ook al die kant op (heeft gister voor de 4de keer selene's poppenhuisje op zich gekregen. je zou toch verwachten dattie het onderhand leert. maar neequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, hopelijk valt het mee en word je niet ziek!
Mefke, filmpje kijk ook ik vanavond.
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Nee, Huygensplein.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?
Soms wel, en als hij het niet wil terwijl ik het nodig vind dan til ik hem of gaat hij in de wagen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Ja, en hij luistert ook niet als ik vraag of hij meekomt. Hij loopt wel de goede kant op als ik hem een beetje helpt door zacht tegen zijn rug te duwen. Maar als ik echt ergens naartoe wil heb ik er al snel genoeg van dat hij altijd wegloopt en draag ik hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Dat ook. Bij oversteken moet er gewoon een hand, geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen. Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
Dat doe ik ook wel, de twee keer ofzo dat hij zelf naar de overkant mocht lopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen. Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
Haha, herkenaar. Ivan loopt wel vrolijk mee, tenzij hij een beest ziet want daar wil hij altijd achteraan. Gister gingen we eendjes voeren en daar was hij ook niet bij vandaan te krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, en hij luistert ook niet als ik vraag of hij meekomt. Hij loopt wel de goede kant op als ik hem een beetje helpt door zacht tegen zijn rug te duwen. Maar als ik echt ergens naartoe wil heb ik er al snel genoeg van dat hij altijd wegloopt en draag ik hemHij zal ooit wel braaf meelopen, toch? Toch??
Ja, dat vind ik ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat Isabeau nog niet goed genoeg kan lopen voor sleuren. Die kan dan de balans niet terugvinden, dat vind ik zielig.
Ik denk dat je haar wat meer moet slaan, dan heeft ze iets om zich tegen af te zettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Mja, ik heb nooit zoveel problemen als we gaan wandelen. Senna mag op de stoep gewoon los lopen en dan nemen we ook alle tijd. Soms draait ze zich om en loopt een stukje terug of wil toch even een zijstraat in ofzo. Zolang dat op de stoep is, krijgt ze van mij alle tijd en ruimte om rond te wandelen. Alleen bij oversteken of de brug over in het park moet ze aan de hand, geen discussie mogelijk. Indien toch discussie draag ik haar inderdaad.
Ja Sorbootje, ze is erg braaf...lijkt bijna saai, en toch is dat echt niet zo, hoor! Ze is gewoon redelijk, mijn moeder zei het gisteren voor de zoveelste keer
Zou het de opvoeding zijn, groofs?Dat vind ik wel vele eer
oefenen op rustige plekjes en verder in de draagdoek misschien? een van de redenen waarom ik vrij bruut en bot ben mbt aan de hand lopen is dat ons dorp weliswaar 30 km zone is, maar ook grotendeels stoeploos en veel mensen rijden te hardquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat Isabeau nog niet goed genoeg kan lopen voor sleuren. Die kan dan de balans niet terugvinden, dat vind ik zielig.
Maar ik zal duidelijk zijn dat er geen discussie is. Dan til ik haar wel en dat vindt ze ook niet leuk.
Oh, maar, dat heb ik nog steeds wel eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Twinkly. Komt goed
![]()
. Voor die kindjes bestaat er geen einddoel. Het ontdekken onderweg is een doel an sich. S is daarin alweer zoveel verder. Die weet echt waar we naartoe op weg zijn en wil niet meer steeds andere wegen proberen of steentjes, plantjes en takken bekijken. Wel heeft ze nog regelmatig dat ze zo aandachtig naar iets aan het kijken is dat ze zo tegen een lantaarnpaal op zou lopen/ fietsen/ steppen. 'Voor je kijken' is hier nu wat ik ongeveer 18 keer zeg per ronde supermakrt.
(Ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, maar, dat heb ik nog steeds wel eens
niks mis met tuigjes als dat werktquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ach het zal sowieso wel goedkomen lijkt me. En anders koop ik een tuigje
sangdrax en zijn zusje zijn ook aangelijnd geweest. toen ze klein waren vonden ze het prima, toen zn moeder het laatst aan hem vertelde kreeg hij alsnog een tuigjetraumaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb me ooit in de London Zoo eens staan verbazen over het feit dat 90% van de kleine kinderen daar aangelijnd is, maar ik vond het eigenlijk best slim en begrijpelijk. De kinderen leken het ook geen punt te vinden.
Oh, dat doet Niels ook!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef miss_sly het volgende:
Dramatisch gillen doe mijn S niet, maar ze kan zich wel zomaar ineens laten hangenziet er niet uit, en omdat ik haar dan maar aan een hand vast heb, hangt en draait ze dan ook zo maar een beetje doelloos
Als ze dat doet, pak ik haar op.
Ow, wat rot! Dat is dus idd een van mijn angsten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef Memmel het volgende:
Ow dat hangen Miss, dat heeft mij een keer een nachtje op de SEH opgeleverd. Anna had daar ook een handje armpje van.
Ik heb voor Morris dan ook zo'n apenrugzakje met een laaaaaaange staart (tuigje in disguise, hij heeft het zelf niet eens door!)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik durf Ivan hier op veel plekken niet zomaar te laten lopen. In onze straat zitten allemaal grachtjes om de appartementcomplexen waar hij zo in kan kukelen.En de straat die daarop volgt is groot en druk en de stoepjes zijn vaak smal. Hij wordt er zo overreden door een fietser of duowagen (vruchtbaar wijkje hier
).
Ik begrijp zo'n tuigje wel, vooral als je meer dan één kind hebt. Het is lastig om ze allebei goed in de gaten te houden. En als Ivan ervandoor snelt en ik achter hem aan moet, moet ik Lena achterlaten.
de een gaat naadloos en vloeiend over in de anderequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ingewikkeld allemaal, die fases. Maar het mooie van fases is dat ze doorgaans overgaan.
mja, dat dus...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef miss_sly het volgende:
He Asy, zul je altijd zien dat als jij het erop gokt, hij net wakker wordt als je net lekker in bad ligt
En dit ook...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Incantrix het volgende:
Asy, uhm, ja.. En als je dan wacht is hij over een uur nog steeds in dromenland
Oja, dat ook natuurlijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en wat me ook zo handig leek aan dat lijn-ding: wat Ssserpente zegt, niet weet ik het hoe lang rond moeten banjeren in een rare knik omdat je kind te kort is om zelf rechtop bij te lopen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, dat ook natuurlijk!
Ik loop zo krom als een hoepel vanwege het miniformaat van mijn dreumes
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Sorbootje het volgende:
Wickie, ik moest echt drie keer lezen, dacht dat er stond dat ze een lollie pakte!Wat heerlijk klinkt jullie dag! Wat tank je bij van zo'n dag hè?!
Ik heb het tuigje hier waar ik nog als kind in gelopen heb.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]dat ook ja! Goed punt... Ik heb zelf altijd in het wild gelopen, maar volgens mij hadden mijn ouders ook graag een tuigje gewild (ik was altijd kwijt in grote(re) winkels)... Man heeft het wel gehad en die zweert er bij. En aangezien Minke duidleijk zijn karakter heeft ben ik nu ook fan!
Is te ver weg helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinkly, 27 maart in hattem!!!! Ballorigmeet!
Ik kom oorspronkelijk wel uit de buurtquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waarom denk ik dat jij daar heel dichtbij woont....hoe kom ik daar dan weer bij?
Ja het was ook heerlijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Oehh wat heerlijk Asy!Kreeg je geen honger van die zeep in koekjesvorm en de chocolade-lucht?
Hoe kwam het zo dat hij zo enorm vroeg in bed lag? Heeft hij nog wel gegeten vanavond of was hij daar te moe voor?
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, afgelopen zondag zijn we onverwacht uit eten geweest. We hadden een kraamfeest en besloten na aflopen met vrienden een hapje te eten. En Lente was zo gezellig! Eerst hebben we een half uurtje op het terras gezeten (en liep ze steeds naar binnen om voor de liveband te staan klappen en dansen) en daarna heeft ze zeker twee uur bij ons aan tafel gezeten; eerst d'r potje leeggegeten en daarna frietjes in appelmoes gedipt.
Op zulke soort momenten vind ik één kind toch wel weer ideaal, hoor. Ik kan me voorstellen dat wij dit soort onverwachte dingen met twee kinderen toch wat sneller zouden laten schieten.
De praktijk leerde mijn zusje dat het met 2 inderdaad een stuk moeilijker is dan met 1. Het klinkt heel ideaal en gemakkelijk, maar zo gemakklelijk is het in de praktijk niet, vond zij. En met de eerste alleen gingen ze regelmatig uit eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?
ik denk dat dat ook afhankelijk is wat voor kinderen je hebt en hoe oud ze zijn. Ik ga sowieso niet zo graag met de kinderen uiteten. Amber zou het nog wel vol kunnen houden maar Tess is totaal geen stilzitter.. Al heeft ze van de week wel bijna 1,5 uur in d'r stoel gezeten toen we gingen gourmetten maar dat was met hulp van ijsjes en danoontjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De praktijk leerde mijn zusje dat het met 2 inderdaad een stuk moeilijker is dan met 1. Het klinkt heel ideaal en gemakkelijk, maar zo gemakklelijk is het in de praktijk niet, vond zij. En met de eerste alleen gingen ze regelmatig uit eten.
Twee is toch meer meer gedoe, vooral logistiek. Daarnaast is één kind op zulk soort momenten makkelijker te handelen: één van ons heeft altijd z'n handen vrij en tijd om lekker te kletsen met een wijntje zonder een kind te hoeven entertainen. Dat vind ik toch best wat waard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?
En oprecht denken dat je ouders de tijd niet in de gaten hadden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Groofs, herkenbaar... heel zoet spelen in de hoop dat je nog langer op mag blijven!
Ja precies, dat weten we nu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat ook vooral. Maar stiekem genoten je ouders net zo hard van de avond zoals hij op dat moment was als jijzelf
Oh man ik wil NU zomer! Of wacht, eind mei, da's ook goed genoeg, want dan gaan we naar Italie
Ander topic!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig, ben ik zo traag van begrip? Is het echt waar Vlindur?!
huuuuuuh?!?!!?!?
Heuj, ik ben met twee vingers een heule Italiepost aan het typen, kuttekop, ik had 'm nog niet eens gelezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, zit je nou met opzet mijn wijnvoorstel te negeren?
Maar ik ben érg benieuwd naar de dvd. Kan nu het filmpje niet kijken, maar zal dat thuis doen. B. en ik gaan op een dag onze spullen pakken en emigreren, maar pas als Isabeau groot is.
Oewhh heerlijk!! Ik wil ook wel weer naar italie! maar ja, je kan niet alles willen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had de laatste posts op de vorige pagina gemist!
Vicky, we gaan naar liguria. Heerlijk!
Groofsken, ik kan me voorstellen dat je zin hebt in zaterdag en volgens mij wordt het redelijk goed weer!
En Ssserpente, ik heb een idee, wij gaan dit jaar namelijk nog een weekend zeeland doen, B. en ik (zonder Isabeau weliswaar) en dan gaan we gewoon wijn drinken op een terras. ok?
uhh een financieel adviseur? of anders in WGR misschien??quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef ymme het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van de belasting? Ik zit met mijn handen in het haar. 4000 euro terug betalen.![]()
Ook dat klinkt niet zo hoor. Ik heb dat zo vaak... dat ik me dan weer een keer "Marlies" voel, ipv moederdevrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik bedoel ook niet dat die middag/avond sneu klinkt. Maar meer het feit dat mijn volwassen genieten beperkt blijft tot dat soort middagen/avonden.
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
Oef, echt? heb je ook gelezen dat ik het mee vond vallen? Ik ben ook een angsthaas hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doenIk loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pizza, pasta, wijn??quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?
Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?
Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
Ik zal even over DE tip nadenken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?
Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?
Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
haha, pizza, pasta en wijn zijn lokkertjes, dat komt wel goed. Ik bedoel qua lokatie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
pizza, pasta, wijn??
Ik ehb een slaapweigerende dreumes. Zowel overdag als 's avonds/'s nachts.. tis dramatisch
maar ze gaat nu toch echt naar d'r bed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zaten op camping Isolino. Echt heerlijk, vooral het kleine strandje voor kinderen. Ik denk wel dat het strandje in het hoogseizoen erg druk is, maar wij kwamen net een week nadat het hoogseizoen voorbij was en toen was het prima te doen. Erg kindvriendelijke camping ook met gezellige andere gasten, toiletgebouwen dichtbij met babybadjes. Van de omgeving hebben we alleen weinig gezien, we hebben alleen maar heen en weer gependeld tussen het strandje en ons chaletje twee keer per dag (voor en na Lente d'r middagdutje), maar meer was ook niet nodig.
Dit is trouwens ons eigen strandje in de zomer. Ook heerlijk, maar iets minder tropisch.![]()
Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk ligt het ook aan de persoon, hoe het gaat met uit eten enzo. Maar ik kijk dan maar naar mijn zusje die het heel graag deed met 1 kind en heel graag meer kindjes wilde en het toch een stuk moeilijker vond dan ze had verwacht om met 2 kindjes al die dingen te doen. Het werd dus echt een heel stuk minder.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Soms is dat gewoon dé oplossing voor 't moment.
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk.
Dat dus. Hou eens op, ik heb het al zo koud!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, die eersteDat is een regelrechte reclame voor het paradijs
Ik wil ook! NU!
Het viel me gewoon op dat de moeders hier, die maar 1 kind willen, vaak bevestiging zoeken in dat bepaalde dingen makkelijker zijn met 1 kind, terwijl ik met mijn meerkinderen wens die beren veel minder zie/of wil zien. Ik begrijp dat je zus het tegen vond vallen, maar ik zie dat als juist weer zo'n bevestiging voor jou terwijl het voor mij alleen maar 1 apart geval is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is alles
Heel mens eigen hoor! (ik geloof cognitieve dissonantie)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Ssserpente het volgende:
Wat je zegt, begrijp ik wel, Oek, je gaat toch argumenten bedenken die het best bij jouw wensen passen. Om jezelf ook met rationele argumenten te kunnen overtuigen of zo. Raar eigenlijk om die drang te hebben.
Ik snap je hoor, maar alleen een vraag van Asy riep al meteen zoveel tegengeluid op dat het me verbaasde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit, hoorIedereen mag zoveel kinderen willen als ze zelf wensen, ik vind alles prima en begrijpelijk. Zowel meer kinderen als maar één. Jeuh, ik begrijp zelfs mensen die geen kinderen willen. Ik wilde alleen een tegengeluid geven vanuit de praktijk als reactie op de heel gemakkelijke "dat hoeft niet moelijjker te zijn". Verder hoop ik van harte voor iedereen dat het zo is als ze hopen en verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |