SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even over DE tip nadenken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?
Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?
Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
haha, pizza, pasta en wijn zijn lokkertjes, dat komt wel goed. Ik bedoel qua lokatie!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
pizza, pasta, wijn??
Ik ehb een slaapweigerende dreumes. Zowel overdag als 's avonds/'s nachts.. tis dramatisch
maar ze gaat nu toch echt naar d'r bed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zaten op camping Isolino. Echt heerlijk, vooral het kleine strandje voor kinderen. Ik denk wel dat het strandje in het hoogseizoen erg druk is, maar wij kwamen net een week nadat het hoogseizoen voorbij was en toen was het prima te doen. Erg kindvriendelijke camping ook met gezellige andere gasten, toiletgebouwen dichtbij met babybadjes. Van de omgeving hebben we alleen weinig gezien, we hebben alleen maar heen en weer gependeld tussen het strandje en ons chaletje twee keer per dag (voor en na Lente d'r middagdutje), maar meer was ook niet nodig.
Dit is trouwens ons eigen strandje in de zomer. Ook heerlijk, maar iets minder tropisch.![]()
Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk ligt het ook aan de persoon, hoe het gaat met uit eten enzo. Maar ik kijk dan maar naar mijn zusje die het heel graag deed met 1 kind en heel graag meer kindjes wilde en het toch een stuk moeilijker vond dan ze had verwacht om met 2 kindjes al die dingen te doen. Het werd dus echt een heel stuk minder.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Soms is dat gewoon dé oplossing voor 't moment.
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk.
Dat dus. Hou eens op, ik heb het al zo koud!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Groofs, die eersteDat is een regelrechte reclame voor het paradijs
Ik wil ook! NU!
Het viel me gewoon op dat de moeders hier, die maar 1 kind willen, vaak bevestiging zoeken in dat bepaalde dingen makkelijker zijn met 1 kind, terwijl ik met mijn meerkinderen wens die beren veel minder zie/of wil zien. Ik begrijp dat je zus het tegen vond vallen, maar ik zie dat als juist weer zo'n bevestiging voor jou terwijl het voor mij alleen maar 1 apart geval is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is alles
Heel mens eigen hoor! (ik geloof cognitieve dissonantie)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Ssserpente het volgende:
Wat je zegt, begrijp ik wel, Oek, je gaat toch argumenten bedenken die het best bij jouw wensen passen. Om jezelf ook met rationele argumenten te kunnen overtuigen of zo. Raar eigenlijk om die drang te hebben.
Ik snap je hoor, maar alleen een vraag van Asy riep al meteen zoveel tegengeluid op dat het me verbaasde.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit, hoorIedereen mag zoveel kinderen willen als ze zelf wensen, ik vind alles prima en begrijpelijk. Zowel meer kinderen als maar één. Jeuh, ik begrijp zelfs mensen die geen kinderen willen. Ik wilde alleen een tegengeluid geven vanuit de praktijk als reactie op de heel gemakkelijke "dat hoeft niet moelijjker te zijn". Verder hoop ik van harte voor iedereen dat het zo is als ze hopen en verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |