abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93899223
Oe Sssserpente, nog twee mooie foto's. Heerlijk!

Ik heb er ook nog eentje twee :P :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93899239
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even ontopic: ik heb een labiele dreumes die niets wil en om alles jengelt en huilt. Is de dag al bijna om?

Zaten jullie toen in Bella Italia Sserpente?
En Jullie gaan naar Liguria ofzo, Sorbootje?

Ik wil graag DE tip voor Italie om schaap in een klap over te halen!
Ik zal even over DE tip nadenken.

Is ze moe van de korte nacht miss? (nacht miss, ik vond hem wel grappig zelf..)

Oeke, ik denk dat dat waar is hoor Oeke, dat van die beren.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:57:02 #278
5428 crew  miss_sly
pi_93899266
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

pizza, pasta, wijn??

Ik ehb een slaapweigerende dreumes. Zowel overdag als 's avonds/'s nachts.. tis dramatisch :X
maar ze gaat nu toch echt naar d'r bed...
haha, pizza, pasta en wijn zijn lokkertjes, dat komt wel goed. Ik bedoel qua lokatie!

En als je haar nu naar bed doet, gaat ze dan uiteindelijk ook wel slapen?

Oeke, een lange reis, dat willen wij ook nog eens doen, met drietjes O+ Even bedenken wanneer, want dat moet natuurlijk voor ze naar school gaat!

Natuurlijk ligt het ook aan de persoon, hoe het gaat met uit eten enzo. Maar ik kijk dan maar naar mijn zusje die het heel graag deed met 1 kind en heel graag meer kindjes wilde en het toch een stuk moeilijker vond dan ze had verwacht om met 2 kindjes al die dingen te doen. Het werd dus echt een heel stuk minder.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:58:13 #279
5428 crew  miss_sly
pi_93899314
Hij is ook grappig, Sorbootje :D

Ik heb nu even de tv aangezet. Zwaktebod, maar als ik zelf wat gammel ben, kan ik dat piepen iets minder goed hebben. En ja, ik denk dat ze wel moe is van de korte nacht; dat zou ik iig wel zijn :')

Groofs, die eerste O+ Dat is een regelrechte reclame voor het paradijs O+ Ik wil ook! NU!
pi_93899345
Nope, niet Bella Italia, Miss. Dat was die klotecamping met dat stenenstrand, weet je nog? Die stenen waren zo scherp dat je er niet met blote voeten overheen kon lopen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zaten op camping Isolino. Echt heerlijk, vooral het kleine strandje voor kinderen. Ik denk wel dat het strandje in het hoogseizoen erg druk is, maar wij kwamen net een week nadat het hoogseizoen voorbij was en toen was het prima te doen. Erg kindvriendelijke camping ook met gezellige andere gasten, toiletgebouwen dichtbij met babybadjes. Van de omgeving hebben we alleen weinig gezien, we hebben alleen maar heen en weer gependeld tussen het strandje en ons chaletje twee keer per dag (voor en na Lente d'r middagdutje), maar meer was ook niet nodig. O+

Dit is trouwens ons eigen strandje in de zomer. Ook heerlijk, maar iets minder tropisch. ;)

donderdag 10 maart 2011 @ 11:59:15 #281
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93899360
Oeke, als het er wat rustiger is moet je met Ko natuurlijk ook een keer naar Tunesië hè!! Ook jeugdsentiment.

Mijn kinderen lopen eigenlijk altijd met bandjes om als er water in de buurt is. Ik ben als de dood dat ze erin kukelen.

Ik kan nu ook al heel erg uitkijken naar de vakantie in Turkije, heerlijk lijkt me dat weer.
Maar eerst nog een weekendje Center Parcs (lees 3 dagen zwembad). En morgen naar Parijs! Daar is Morris 'pas' een keer geweest. Voor Anna wordt het al de vijfde of zesde keer. ("Mama, ik neem mijn fototoestel mee voor de ijsjestoren! En in Frankrijk hebben ze ook pannekoeken, maar die heten kreps..")
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_93899363
Waarom is dat een zwaktebod? Soms is dat gewoon dé oplossing voor 't moment.
pi_93899454
Toen ik jullie foto's daarvan zag Serpente, heb ik me meteen voorgenomen daar ook eens heen te gaan. Wie weet, ooit.
pi_93899461
ze ligt er nu in maar is het er net mee eens.. ze zoekt het maar ff uit.. ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93899502
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Natuurlijk ligt het ook aan de persoon, hoe het gaat met uit eten enzo. Maar ik kijk dan maar naar mijn zusje die het heel graag deed met 1 kind en heel graag meer kindjes wilde en het toch een stuk moeilijker vond dan ze had verwacht om met 2 kindjes al die dingen te doen. Het werd dus echt een heel stuk minder.
Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk. :P

Ja Mems, Tunesie lijkt me heerlijk! Lekker rondreizen. Maar dat is ook zo iets, we/ik reizen altijd met het lokale openbare vervoer. Maar met kind is dat misschien toch weer wat moeilijker.
Alleen zo'n resort dat spreekt me echt echt niet aan. Dus ik moet denk ik een middenweg gaan zoeken. Toch een auto huren ipv liften enzo. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 12:03:27 #286
5428 crew  miss_sly
pi_93899520
Het voelt als een zwaktebod, maar het is nu gewoon de enige oplossing om haar even uit haar gepiep te halen en voor mezelf om ook even geen gepiep aan mijn hoofd te hebben.

Sserpente, een chalet dus, klinkt goed. Wij gaan ook niet in het hoogseizoen, maar ergens eind augustus-begin september, net als vorig jaar.

Memmel, die Anna O+ wijsneus :D
pi_93899529
Oh en ik wil ook naar Parijs met Ko! O+
Wat leuk dat Anna al helemaal bekend is met Parijs. Slapen jullie in een hotel? Of een appartement?
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:04:44 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93899560
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom is dat een zwaktebod? Soms is dat gewoon dé oplossing voor 't moment.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 12:05:16 #289
5428 crew  miss_sly
pi_93899577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:02 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, en toch denk ik dan, Ja, dat is jouw zus, dat ben ik niet hoor! Bij ons gaat dat gewoon wel gemakkelijk. :P
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is alles :)
pi_93899615
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef miss_sly het volgende:

Groofs, die eerste O+ Dat is een regelrechte reclame voor het paradijs O+ Ik wil ook! NU!
Dat dus. Hou eens op, ik heb het al zo koud!

Miss, da's geen zwaktebod, hoor, maar ik snap wel dat het zo voelt. Ik heb hier eergister ook de hele dag de tv aangehad om geen 'last' van Lente te hebben. En ze was niet eens lastig, ik was zelf ziek, dus had echt geen puf om 'r te entertainen. Maar dan voel ik me wel een tokkie, hoor.

Isolino is echt aan te raden, Miss! en Groof!
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:06:53 #291
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_93899635
We slapen in een hotel in Vanves, even ten zuiden van Montparnasse, in de buurt van kennissen die daar wonen. Ik ben er op mijn zoektocht wel achtergekomen dat er heel veel studio's te huur zijn in Parijs.
Wij gingen zelf vroeger altijd op een camping even buiten Parijs staan aan een RER lijn.

Maar ik ben gewoon gemakzuchtig, ik ga met de leaseauto van mijn man en ik ben ook niet bang om door Parijs te rijden.
pi_93899699
Ik wil ook weer een keer naar Parijs en ook naar Disney... O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93899707
Wat je zegt, begrijp ik wel, Oek, je gaat toch argumenten bedenken die het best bij jouw wensen passen. Om jezelf ook met rationele argumenten te kunnen overtuigen of zo. Raar eigenlijk om die drang te hebben.
pi_93899839
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, gedeeltelijk is dat ook zo dat het voor iedereen anders is natuurlijk. Maar jij kwam zelf met het argument dat als je al 2 kinderen wil, je misschien minder beren o pde weg ziet en het moeilijk is dan wanneer je er eigenlijk al maar één wilde. Dat is dus bij mijn zus niet het geval, dat is alles :)
Het viel me gewoon op dat de moeders hier, die maar 1 kind willen, vaak bevestiging zoeken in dat bepaalde dingen makkelijker zijn met 1 kind, terwijl ik met mijn meerkinderen wens die beren veel minder zie/of wil zien. Ik begrijp dat je zus het tegen vond vallen, maar ik zie dat als juist weer zo'n bevestiging voor jou terwijl het voor mij alleen maar 1 apart geval is.
Wat Sserpente zegt eigenlijk! :D

Mems, dat klinkt heel goed. We hebben kennissen met een appartement dat ze verhuren, daar ga ik maar eens achteraan. Ik vind je stoer, door Parijs rijden. Ik moet mijn rijbewijs maar eens gaan halen. -O-
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 12:16:48 #295
5428 crew  miss_sly
pi_93899985
Het maakt mij verder ook niet uit, hoor :) Iedereen mag zoveel kinderen willen als ze zelf wensen, ik vind alles prima en begrijpelijk. Zowel meer kinderen als maar één. Jeuh, ik begrijp zelfs mensen die geen kinderen willen. Ik wilde alleen een tegengeluid geven vanuit de praktijk als reactie op de heel gemakkelijke "dat hoeft niet moelijjker te zijn". Verder hoop ik van harte voor iedereen dat het zo is als ze hopen en verwachten :)

Mems, lekker met de leaseauto :Y Nadat ik in oa. New York, LA en San Fransicso heb gereden, zou ik ook Parijs wel aandurven. Parijs wil ik met Senna ook zeker nog eens naartoe O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:18:39 #296
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93900062
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Ssserpente het volgende:
Wat je zegt, begrijp ik wel, Oek, je gaat toch argumenten bedenken die het best bij jouw wensen passen. Om jezelf ook met rationele argumenten te kunnen overtuigen of zo. Raar eigenlijk om die drang te hebben.
Heel mens eigen hoor! (ik geloof cognitieve dissonantie)

Jullie Italieverhalen en foto's doen bij mij veel stof opwaaien O+ ik wil ooooohoooook weer!!!

Parijs valt qua rijden nog best mee vond ik. Vorige jaren in Rome en Florence gereden. Dat is pas autorijden :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:20:11 #297
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_93900113
Vlindur wat leuk! Gefeliciteerd!!! *O*

Tessa heeft vandaag voor het eerst losse stapjes gezet en meteen 6 achter elkaar!!! *O* O+ Ben zo mega trots! :D O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_93900171
Ik hoor ook wel van mensen met twee kinderen dat iets ondernemen best een hele onderneming is, hoor. :P

Eén kind zet je toch net iets makkelijker op de fiets om ff een boodschapje te gaan doen oid. Ik moet toegeven dat ik het nu al best wel eens een gedoe vind en daardoor als ik even de stad in wil en Lente mee moet nemen vaak denk: 'ach, zo hard heb ik het eigenlijk niet nodig, ik haal het morgen tijdens m'n werk in m'n pauze wel even' om vervolgens thuis te blijven.

Met twee kinderen kom ik helemaal de deur niet meer uit! :D

Maar jullie hebben gelijk, het is heel persoonlijk. Als de drang voor een tweede heel groot is, zijn logistieke problemen geen issue.
pi_93900202
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef miss_sly het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit, hoor :) Iedereen mag zoveel kinderen willen als ze zelf wensen, ik vind alles prima en begrijpelijk. Zowel meer kinderen als maar één. Jeuh, ik begrijp zelfs mensen die geen kinderen willen. Ik wilde alleen een tegengeluid geven vanuit de praktijk als reactie op de heel gemakkelijke "dat hoeft niet moelijjker te zijn". Verder hoop ik van harte voor iedereen dat het zo is als ze hopen en verwachten :)
Ik snap je hoor, maar alleen een vraag van Asy riep al meteen zoveel tegengeluid op dat het me verbaasde. ;)

Tessa, wat goed! *O*

Oh, voor de quiz: bilje
pi_93900310
bilje = binnen?

Goed, Tess heeft dus echt verlatignsangst. Had d'r in bed gelegd en ze lag t brullen en te gillen. Ben bij d'r gaan zitten en binnen 5 minuten sliep ze..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')