Oja, dat ook natuurlijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Incantrix het volgende:
Ow, en wat me ook zo handig leek aan dat lijn-ding: wat Ssserpente zegt, niet weet ik het hoe lang rond moeten banjeren in een rare knik omdat je kind te kort is om zelf rechtop bij te lopen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja, dat ook natuurlijk!
Ik loop zo krom als een hoepel vanwege het miniformaat van mijn dreumes
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Sorbootje het volgende:
Wickie, ik moest echt drie keer lezen, dacht dat er stond dat ze een lollie pakte!Wat heerlijk klinkt jullie dag! Wat tank je bij van zo'n dag hè?!
Ik heb het tuigje hier waar ik nog als kind in gelopen heb.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:21 schreef Lijnloos het volgende:
[..]dat ook ja! Goed punt... Ik heb zelf altijd in het wild gelopen, maar volgens mij hadden mijn ouders ook graag een tuigje gewild (ik was altijd kwijt in grote(re) winkels)... Man heeft het wel gehad en die zweert er bij. En aangezien Minke duidleijk zijn karakter heeft ben ik nu ook fan!
Is te ver weg helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinkly, 27 maart in hattem!!!! Ballorigmeet!
Ik kom oorspronkelijk wel uit de buurtquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Waarom denk ik dat jij daar heel dichtbij woont....hoe kom ik daar dan weer bij?
Ja het was ook heerlijk!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef Twinkly het volgende:
Oehh wat heerlijk Asy!Kreeg je geen honger van die zeep in koekjesvorm en de chocolade-lucht?
Hoe kwam het zo dat hij zo enorm vroeg in bed lag? Heeft hij nog wel gegeten vanavond of was hij daar te moe voor?
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, afgelopen zondag zijn we onverwacht uit eten geweest. We hadden een kraamfeest en besloten na aflopen met vrienden een hapje te eten. En Lente was zo gezellig! Eerst hebben we een half uurtje op het terras gezeten (en liep ze steeds naar binnen om voor de liveband te staan klappen en dansen) en daarna heeft ze zeker twee uur bij ons aan tafel gezeten; eerst d'r potje leeggegeten en daarna frietjes in appelmoes gedipt.
Op zulke soort momenten vind ik één kind toch wel weer ideaal, hoor. Ik kan me voorstellen dat wij dit soort onverwachte dingen met twee kinderen toch wat sneller zouden laten schieten.
De praktijk leerde mijn zusje dat het met 2 inderdaad een stuk moeilijker is dan met 1. Het klinkt heel ideaal en gemakkelijk, maar zo gemakklelijk is het in de praktijk niet, vond zij. En met de eerste alleen gingen ze regelmatig uit eten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?
ik denk dat dat ook afhankelijk is wat voor kinderen je hebt en hoe oud ze zijn. Ik ga sowieso niet zo graag met de kinderen uiteten. Amber zou het nog wel vol kunnen houden maar Tess is totaal geen stilzitter.. Al heeft ze van de week wel bijna 1,5 uur in d'r stoel gezeten toen we gingen gourmetten maar dat was met hulp van ijsjes en danoontjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De praktijk leerde mijn zusje dat het met 2 inderdaad een stuk moeilijker is dan met 1. Het klinkt heel ideaal en gemakkelijk, maar zo gemakklelijk is het in de praktijk niet, vond zij. En met de eerste alleen gingen ze regelmatig uit eten.
Twee is toch meer meer gedoe, vooral logistiek. Daarnaast is één kind op zulk soort momenten makkelijker te handelen: één van ons heeft altijd z'n handen vrij en tijd om lekker te kletsen met een wijntje zonder een kind te hoeven entertainen. Dat vind ik toch best wat waard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waarom zou je dat met 2 laten schieten?
En oprecht denken dat je ouders de tijd niet in de gaten hadden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Groofs, herkenbaar... heel zoet spelen in de hoop dat je nog langer op mag blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |