Ja precies, dat weten we nu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat ook vooral. Maar stiekem genoten je ouders net zo hard van de avond zoals hij op dat moment was als jijzelf
Oh man ik wil NU zomer! Of wacht, eind mei, da's ook goed genoeg, want dan gaan we naar Italie
Ander topic!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig, ben ik zo traag van begrip? Is het echt waar Vlindur?!
huuuuuuh?!?!!?!?
Heuj, ik ben met twee vingers een heule Italiepost aan het typen, kuttekop, ik had 'm nog niet eens gelezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, zit je nou met opzet mijn wijnvoorstel te negeren?
Maar ik ben érg benieuwd naar de dvd. Kan nu het filmpje niet kijken, maar zal dat thuis doen. B. en ik gaan op een dag onze spullen pakken en emigreren, maar pas als Isabeau groot is.
Oewhh heerlijk!! Ik wil ook wel weer naar italie! maar ja, je kan niet alles willen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had de laatste posts op de vorige pagina gemist!
Vicky, we gaan naar liguria. Heerlijk!
Groofsken, ik kan me voorstellen dat je zin hebt in zaterdag en volgens mij wordt het redelijk goed weer!
En Ssserpente, ik heb een idee, wij gaan dit jaar namelijk nog een weekend zeeland doen, B. en ik (zonder Isabeau weliswaar) en dan gaan we gewoon wijn drinken op een terras. ok?
uhh een financieel adviseur? of anders in WGR misschien??quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef ymme het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van de belasting? Ik zit met mijn handen in het haar. 4000 euro terug betalen.![]()
Ook dat klinkt niet zo hoor. Ik heb dat zo vaak... dat ik me dan weer een keer "Marlies" voel, ipv moederdevrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik bedoel ook niet dat die middag/avond sneu klinkt. Maar meer het feit dat mijn volwassen genieten beperkt blijft tot dat soort middagen/avonden.
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
Oef, echt? heb je ook gelezen dat ik het mee vond vallen? Ik ben ook een angsthaas hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doenIk loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |