abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93895541
Italie. O+

Wij gaan normaal gesproken élk jaar naar Italië, maar dit jaar wilde Nils eens naar Zuid Frankrijk. Ik vond het best, maar heb er nu al spijt van...
pi_93895544
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat ook vooral. Maar stiekem genoten je ouders net zo hard van de avond zoals hij op dat moment was als jijzelf

Oh man ik wil NU zomer! Of wacht, eind mei, da's ook goed genoeg, want dan gaan we naar Italie
Ja precies, dat weten we nu!

Lente vind ik ook al heerlijk O+ .
pi_93895636
Ssserpente, wij nemen ons ieder jaar weer voor om nu eens ergens anders naartoe te gaan en uiteindelijk zitten we weer in Italië. Meestal meerdere keren per jaar. Je raakt gewoon zo verslingerd aan dat land, dus ik kan me je spijt voorstellen!

En het voorjaar, daar geniet ik ook van. In elk geval komt de tijd eraan dat het leven zich wat meer naar buiten verplaatst en dat vind ik heerlijk. Juist ook voor kinderen.
pi_93895762
Ik had de laatste posts op de vorige pagina gemist!

Vicky, we gaan naar liguria. Heerlijk!

Groofsken, ik kan me voorstellen dat je zin hebt in zaterdag en volgens mij wordt het redelijk goed weer!

En Ssserpente, ik heb een idee, wij gaan dit jaar namelijk nog een weekend zeeland doen, B. en ik (zonder Isabeau weliswaar) en dan gaan we gewoon wijn drinken op een terras. ok?
pi_93895801
Hoi :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:18:32 #206
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93895816
Oh heerlijk die vakantie vooruitzichten!!
Wij gaan dit jaar weer naar Zeeland. Als ik zag hoe leuk Tirza het vorig jaar al vond, terwijl ze toen net een half jaar oud was. Dit jaar zal het wel nog leuker zijn! Dan kan ze daar rond lopen/rennen en lekker spelen! Ik verheug me er nu al op om straks mijn dreumes daar lekker te zien rondsjezen, en al helemaal omdat ik daar vroeger op diezelfde plek ook rondsjeesde!! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93895878
Hoi Vlindur! Moet jij mij niet nog even pm'en?! ;) Of moet ik wachten tot de koffie om te weten wat jij en Lau hebben besproken? :P

Elmo, dat is ook een mooi vooruitzicht!
pi_93895882
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Vlindur het volgende:
Hoi :+
Vlindur *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd vrouwke, te gek man. Oh wauw!!!!! :*
pi_93895911
Jemig, ben ik zo traag van begrip? Is het echt waar Vlindur?!

huuuuuuh?!?!!?!?
pi_93895976
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig, ben ik zo traag van begrip? Is het echt waar Vlindur?!

huuuuuuh?!?!!?!?
Ander topic!
pi_93896001
Oh, Sorbo, dat moet je echt NIET dit filmpje kijken.

Gaat over een boerenfamilie in Toscane die van alles biologisch verbouwt: druiven, olijven, kaas. We kregen van een kennis een brochure van deze boerderij waaruit je de verse producten kunt bestellen. Daar zat ook een dvd bij waarop je alle seizoenen op boerderij meemaakte. Geweldig! Vooral hoe ze in het plukseizoen een honderd meter lange tafel tussen de wijnranken zetten om daaraan met z'n allen pasta te eten in de avondzon. En versgebakken Italiaans brood met zojuist geperste olijfolie... Heerlijk! Echt, je bent na het zien van dat filmpje geneigd te spullen te pakken en naar Italië te emigreren.

Nils heeft meteen een mailtje gestuurd met de vraag of ze campeermogelijkheden hebben. Die hebben ze, maar wel beperkt, dus ze komen erop terug.

Dit is die boerderij. Dit youtubefilmpje gaat helaas alleen maar vrij feitelijk over het verbouwen van het biologische voedsel; juist het romantische hebben ze eruit gelaten, maar dan krijg je een beetje een beeld. Zal ik de dvd eens opsturen anders?

pi_93896003
Sorbootje, effe bijlezen in andere topics joh! ;)
Vlindur!!! *O*
pi_93896011
Ja, heb d'r al aan de telefoon gehad. Ik zit nu even blije traantjes te janken.
pi_93896107
Oooooh Ssssepente, heel gaaf! Zo verbleven wij ooit op een eco-'boerderij' in Ecuador. dat heeft zoveel indruk op me gemaakt toen <3.
pi_93896108
Ssserpente, zit je nou met opzet mijn wijnvoorstel te negeren? ;)

Maar ik ben érg benieuwd naar de dvd. Kan nu het filmpje niet kijken, maar zal dat thuis doen. B. en ik gaan op een dag onze spullen pakken en emigreren, maar pas als Isabeau groot is.
pi_93896126
Hoe groot?

Ik speel ook immer en altijd met de gedachte.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:29:38 #217
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93896169
Vlindur?? Echt! Wauw!! Gefeliciteerd!

Groofs, dat klinkt alles behalve sneu, daar zou ik ook super veel zin in hebben.

Serpente, Frankrijk is ook echt super!..... vind ik dan :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_93896184
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, zit je nou met opzet mijn wijnvoorstel te negeren? ;)

Maar ik ben érg benieuwd naar de dvd. Kan nu het filmpje niet kijken, maar zal dat thuis doen. B. en ik gaan op een dag onze spullen pakken en emigreren, maar pas als Isabeau groot is.
Heuj, ik ben met twee vingers een heule Italiepost aan het typen, kuttekop, ik had 'm nog niet eens gelezen. }:|

Maar klinkt als een goed plan. Doen we, gezellig! O+
pi_93896201
Ik bedoel ook niet dat die middag/avond sneu klinkt :o . Maar meer het feit dat mijn volwassen genieten beperkt blijft tot dat soort middagen/avonden. :P
pi_93896205
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had de laatste posts op de vorige pagina gemist!

Vicky, we gaan naar liguria. Heerlijk!

Groofsken, ik kan me voorstellen dat je zin hebt in zaterdag en volgens mij wordt het redelijk goed weer!

En Ssserpente, ik heb een idee, wij gaan dit jaar namelijk nog een weekend zeeland doen, B. en ik (zonder Isabeau weliswaar) en dan gaan we gewoon wijn drinken op een terras. ok?
Oewhh heerlijk!! Ik wil ook wel weer naar italie! maar ja, je kan niet alles willen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93896259
Heeft er iemand hier verstand van de belasting? Ik zit met mijn handen in het haar. 4000 euro terug betalen. :?
pi_93896283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef ymme het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van de belasting? Ik zit met mijn handen in het haar. 4000 euro terug betalen. :?
uhh een financieel adviseur? of anders in WGR misschien??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:33:32 #223
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93896287
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik bedoel ook niet dat die middag/avond sneu klinkt :o . Maar meer het feit dat mijn volwassen genieten beperkt blijft tot dat soort middagen/avonden. :P
Ook dat klinkt niet zo hoor. Ik heb dat zo vaak... dat ik me dan weer een keer "Marlies" voel, ipv moederdevrouw ;) En met moederdevrouw is niks mis hoor! Maar een keertje zoiets als jij omschrijft, daar kan ik ook echt naar uitkijken en van genieten!
pi_93896288
Ymme! :D

Wij hebben het net over fijne dingen O+ . En dan kom jij over belasting _O- .
pi_93896296
oef, wat een lol, zo'n ventje wat zich optrekt! ik heb er al zo'n 6 val/brul partijen opzitten ;( het hoort erbij maar tis wel vrij irritant nu. hij wil staan! die mafkees van me doet alles inene keer. die gaat op 2 weekjes tijd van enkel liggen naar kruipen, zitten, optrekken en staan :o

edit: en van babyeten naar dreumeseten en dreumesdriftbuien!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93896327
Oeh, dat klinkt idd heerlijk, Groof. En dat 'volwassen genieten' begrijp ik helemaal, hoor. Fijn, dals je vrienden hebt waarbij je lekker jezelf kunt zijn en alles gewoon soepel en ontspannen gaat. O+

Whaah, Vlindur! Gefelicteeeeerd! Wat onwijs leuk! Oooh, nog zo'n knapperd, ben zo benieuwd!
pi_93896364
Oh gelukkig Seilram. Ik merk gelukkig wel dat ik dat soort avonden weer steeds meer meemaak, want ik heb er ook weer steeds meer behoefte aan. ;) Stiekem ook heerlijk hoor, dat het grut alweer wat groter is nu.
pi_93896612
Ik voel me 't meest gelukkig op dagen/avonden dat ik me Ester én moeder voel en ik merk dat die twee dingen óók gewoon hand in hand kunnen gaan.
pi_93896769
Hmmmm, waarom krijg ik nu het gevoel me te moeten gaan verdedigen :') .

Ik ook hoor Sorbo, ik ook. Ik voel dat helemaal niet zo sterk alsof ik in een andere rol een ander persoon ben, of minder of meer mezelf.

Het is meer dat het daar altijd goed gaat inderdaad, de kinderen voelen zich er lekker, ik voel me er lekker, iedereen zorgt mee en het is gewoon genieten!
pi_93896817
ik ben gewoon mezelf. met of zonder kinders :)

wat we nu wel doen is dat ik eens per half jaar een (cheapo) midweekje weg ben om ongegeneerd een stapel boeken te lezen met een flesje rose (ole ole). dat is het enige wat ik mis: vroeger las ik een boek per dag, nu ben ik blij als het lukt om een boek op een week tijd uit te hebben. de kinders pikken het niet dat ik hier lees. achter de compu is geen probleem, dat zien ze als teken van "zelf spelen", maar als ik ga lezen willen ze *OOHK!* en moet mijn boek weg en dien ik voor te lezen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93896836
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
pi_93896891
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
Oh gelukkig. :P Ik heb een gat in mijn mond, misschien is dat het.
pi_93896932
Groof, je bent een muts!
pi_93896940
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doen ;) Ik loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
pi_93896955
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Ssserpente het volgende:
Groof, je bent een muts!
Check! Dat helpt enorm. :* :P
pi_93897025
Nee echt, je bent veel te onzeker vaak. Althans, zo kom je over. Nergens voor nodig!
pi_93897026
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doen ;) Ik loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
Oef, echt? heb je ook gelezen dat ik het mee vond vallen? Ik ben ook een angsthaas hoor.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 10:57:23 #238
5428 crew  miss_sly
pi_93897177
Vlindur *O* Wow, wat geweldig, wat goed, wat fijn! En zo snel gewoon *O*

Italie O+ maar Zuid-Frankrijk heeft ook wel een beetje die sfeer, Sserpente! Wij waren vorig jaar in de buurt van Saint Tropez en daar had je dat ook wel, hoor. Anders, maar wel fijn :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93897397
Ja echt Groofs... mijn kies (die al voor 80 procent uit nepkies bestond) is afgebroken en ik durf gewoon écht echt echt niet. Ik krijg al klamme handjes bij het idee. Maar ik MOET binnenkort echt van mezelf.

Miss, natuurlijk is Zuid-Frankrijk ook heerlijk, maar 't is toch net niet Italïe ;)
pi_93897450
Zuid Frankrijk lijkt me ook wel wat maar ik zou toch ook wel naar Toscane willen...
zucht.. ik wil de Staats winnen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:09:21 #241
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93897576
Ach... een weekendje roompot vond ik ook al vakantie :D :')
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:10:48 #242
5428 crew  miss_sly
pi_93897628
Maar Sorbootje, dat zeg ik toch? ;)
Ik ben druk met schaap overhalen om naar Italie te gaan in september ipv Zuid-Frankrijk. Hij is bang dat het te ver is voor Senna, de autoreis. Zuid-Frankrijk is toch net iets minder ver.

Maar we gaan eerst naar Egypte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93897675
Waar in Egypte Miss??
En Italie is prima te doen met 1 of 2 tussenstops. Of rijden jullie liever 's nachts?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93897690
Nee Egypte is naast de deur.. (grapje, ik snap het wel.)

Ik ben wel benieuwd hoeveel Italianen Isabeau deze keer om haar vingertje gaat winden.
pi_93897705
Wauw, Egypte!

Wij gingen vroeger naar Italië O+ en wat later ook naar Frankrijk, Spanje en Portugal. Na Italië vond ik Portugal O+ het fijnst denk ik. Maar ik aard op elke vakantie.

Mijn kinderen zullen voorlopig naar Aruba gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93897741
Ik wil met je mee Groofs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93897918
Een meet op Aruba *O* .

Nog even hoor, jullie kennen hem allang, maar ik vind hem zo mooi O+:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93897946
Die kende ik nog niet, Groof. Wat een prachtige foto! Die heb je toch wel op canvas, of niet?
pi_93897980
oh wacht, suf, verkeerd gelezen. Ja, hij hangt boven mijn bed. Mijn eigen blue lagoon baby O+ . De boot heeft mijn vader gemaakt, volgens oude gebruiken, latje voor latje. Ik vind dat zo stoer!
pi_93898022
Haha ik was ook net een vakantiefoto aan het opdiepen. Groofs, ik ben in staat NU mijn biezen te pakken. Het koude weer heeft lang genoeg geduurd.

Naar dit plaatsje (Scilla in het uiterste zuiden van Italïe) wil ik zo graag nog eens terug, maar dan mét Isabeau. B. en ik zijn hier een tijdje geweest en hebben hier zo gemijmerd over hoe een kindje van ons eruit zou zien, hoe het zou zijn om samen een kindje te hebben en mee te nemen naar Italïe. Dit romantische plaatsje, direct aan de straat van Messina staat voor mij symbool voor een heel mooi punt in onze relatie. Misschien hebben we toen wel echt definitief besloten samen een kind te willen. Kortom, Isabeau moet ook naar Scilla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')