abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93896327
Oeh, dat klinkt idd heerlijk, Groof. En dat 'volwassen genieten' begrijp ik helemaal, hoor. Fijn, dals je vrienden hebt waarbij je lekker jezelf kunt zijn en alles gewoon soepel en ontspannen gaat. O+

Whaah, Vlindur! Gefelicteeeeerd! Wat onwijs leuk! Oooh, nog zo'n knapperd, ben zo benieuwd!
pi_93896364
Oh gelukkig Seilram. Ik merk gelukkig wel dat ik dat soort avonden weer steeds meer meemaak, want ik heb er ook weer steeds meer behoefte aan. ;) Stiekem ook heerlijk hoor, dat het grut alweer wat groter is nu.
pi_93896612
Ik voel me 't meest gelukkig op dagen/avonden dat ik me Ester én moeder voel en ik merk dat die twee dingen óók gewoon hand in hand kunnen gaan.
pi_93896769
Hmmmm, waarom krijg ik nu het gevoel me te moeten gaan verdedigen :') .

Ik ook hoor Sorbo, ik ook. Ik voel dat helemaal niet zo sterk alsof ik in een andere rol een ander persoon ben, of minder of meer mezelf.

Het is meer dat het daar altijd goed gaat inderdaad, de kinderen voelen zich er lekker, ik voel me er lekker, iedereen zorgt mee en het is gewoon genieten!
pi_93896817
ik ben gewoon mezelf. met of zonder kinders :)

wat we nu wel doen is dat ik eens per half jaar een (cheapo) midweekje weg ben om ongegeneerd een stapel boeken te lezen met een flesje rose (ole ole). dat is het enige wat ik mis: vroeger las ik een boek per dag, nu ben ik blij als het lukt om een boek op een week tijd uit te hebben. de kinders pikken het niet dat ik hier lees. achter de compu is geen probleem, dat zien ze als teken van "zelf spelen", maar als ik ga lezen willen ze *OOHK!* en moet mijn boek weg en dien ik voor te lezen ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93896836
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
pi_93896891
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
Verdedigen Groofs? Waarom? Juist niet nodig toch?! Ik herken juist zoveel in wat je zegt!
Oh gelukkig. :P Ik heb een gat in mijn mond, misschien is dat het.
pi_93896932
Groof, je bent een muts!
pi_93896940
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doen ;) Ik loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
pi_93896955
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef Ssserpente het volgende:
Groof, je bent een muts!
Check! Dat helpt enorm. :* :P
pi_93897025
Nee echt, je bent veel te onzeker vaak. Althans, zo kom je over. Nergens voor nodig!
pi_93897026
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat zal het zijn! Daar ga je gek van doen ;) Ik loop al tijden met een gat in mijn mond omdat ik niet naar de tandarts durf. Da's veel minder stoer dan jouw gat!
Oef, echt? heb je ook gelezen dat ik het mee vond vallen? Ik ben ook een angsthaas hoor.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 10:57:23 #238
5428 crew  miss_sly
pi_93897177
Vlindur *O* Wow, wat geweldig, wat goed, wat fijn! En zo snel gewoon *O*

Italie O+ maar Zuid-Frankrijk heeft ook wel een beetje die sfeer, Sserpente! Wij waren vorig jaar in de buurt van Saint Tropez en daar had je dat ook wel, hoor. Anders, maar wel fijn :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93897397
Ja echt Groofs... mijn kies (die al voor 80 procent uit nepkies bestond) is afgebroken en ik durf gewoon écht echt echt niet. Ik krijg al klamme handjes bij het idee. Maar ik MOET binnenkort echt van mezelf.

Miss, natuurlijk is Zuid-Frankrijk ook heerlijk, maar 't is toch net niet Italïe ;)
pi_93897450
Zuid Frankrijk lijkt me ook wel wat maar ik zou toch ook wel naar Toscane willen...
zucht.. ik wil de Staats winnen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:09:21 #241
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93897576
Ach... een weekendje roompot vond ik ook al vakantie :D :')
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:10:48 #242
5428 crew  miss_sly
pi_93897628
Maar Sorbootje, dat zeg ik toch? ;)
Ik ben druk met schaap overhalen om naar Italie te gaan in september ipv Zuid-Frankrijk. Hij is bang dat het te ver is voor Senna, de autoreis. Zuid-Frankrijk is toch net iets minder ver.

Maar we gaan eerst naar Egypte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93897675
Waar in Egypte Miss??
En Italie is prima te doen met 1 of 2 tussenstops. Of rijden jullie liever 's nachts?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93897690
Nee Egypte is naast de deur.. (grapje, ik snap het wel.)

Ik ben wel benieuwd hoeveel Italianen Isabeau deze keer om haar vingertje gaat winden.
pi_93897705
Wauw, Egypte!

Wij gingen vroeger naar Italië O+ en wat later ook naar Frankrijk, Spanje en Portugal. Na Italië vond ik Portugal O+ het fijnst denk ik. Maar ik aard op elke vakantie.

Mijn kinderen zullen voorlopig naar Aruba gaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93897741
Ik wil met je mee Groofs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93897918
Een meet op Aruba *O* .

Nog even hoor, jullie kennen hem allang, maar ik vind hem zo mooi O+:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93897946
Die kende ik nog niet, Groof. Wat een prachtige foto! Die heb je toch wel op canvas, of niet?
pi_93897980
oh wacht, suf, verkeerd gelezen. Ja, hij hangt boven mijn bed. Mijn eigen blue lagoon baby O+ . De boot heeft mijn vader gemaakt, volgens oude gebruiken, latje voor latje. Ik vind dat zo stoer!
pi_93898022
Haha ik was ook net een vakantiefoto aan het opdiepen. Groofs, ik ben in staat NU mijn biezen te pakken. Het koude weer heeft lang genoeg geduurd.

Naar dit plaatsje (Scilla in het uiterste zuiden van Italïe) wil ik zo graag nog eens terug, maar dan mét Isabeau. B. en ik zijn hier een tijdje geweest en hebben hier zo gemijmerd over hoe een kindje van ons eruit zou zien, hoe het zou zijn om samen een kindje te hebben en mee te nemen naar Italïe. Dit romantische plaatsje, direct aan de straat van Messina staat voor mij symbool voor een heel mooi punt in onze relatie. Misschien hebben we toen wel echt definitief besloten samen een kind te willen. Kortom, Isabeau moet ook naar Scilla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')