quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
er staat bij die youtube link meer minidisco. superman!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië.
Haha, Lente is ook helemaal autofan. Op straat loopt ze alle auto's langs om ze uitgebreid te inspecteren. De lampen, de uitlaat... Op het kdv speelt ze het liefst met auto's en d'r eerste echte woordje (naast 'mama') was 'auto'. En ik maar proberen een natuurmeisje van d'r te maken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....
Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuken wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, klimgeit, check.
[ afbeelding ]
Wat een lol! 'Een twee...!'quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef miss_sly het volgende:
En in de wijk daar bij de grote AH tussen ons in zeg maar, zit een leuk speeltuintje met klimmogelijkheden en ook twee schommels voor kleintjes.
selene deed dat (niet aan de hand lopen) stug volhouden en desnoods met grof geweld meeslepen leerde dat vlot af. die is trouwens ook zo'n klimgeit. daar doe je helemaal niks aan! ravi gaat ook al die kant op (heeft gister voor de 4de keer selene's poppenhuisje op zich gekregen. je zou toch verwachten dattie het onderhand leert. maar neequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, hopelijk valt het mee en word je niet ziek!
Mefke, filmpje kijk ook ik vanavond.
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Nee, Huygensplein.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?
Soms wel, en als hij het niet wil terwijl ik het nodig vind dan til ik hem of gaat hij in de wagen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Ja, en hij luistert ook niet als ik vraag of hij meekomt. Hij loopt wel de goede kant op als ik hem een beetje helpt door zacht tegen zijn rug te duwen. Maar als ik echt ergens naartoe wil heb ik er al snel genoeg van dat hij altijd wegloopt en draag ik hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Dat ook. Bij oversteken moet er gewoon een hand, geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen. Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |