abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93855670
Haha Serpente, je hebt een klimgeit!
pi_93855674
ik riep zonet iets over "niet direct uit bed halen direct alstie wakker is" he ;( na het geintje van vannacht wassie blijkbaar moe, dus heeftie vanochtend echt geslapen ipv al spelend wat dutten en dus heeft het ventje nu een Humeurtje en werd huilend wakker ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93856807
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:

tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:18:48 #54
100412 mefke79
komt goed!
pi_93856968
Helluw!

Ik moet Driekus ook echt niet meteen na het wakker worden uit bed vissen, dan heeft er hier ook eentje en ochtendhumeur om U tegen te zeggen. Heeft ie niet van mij

We zijn vanochtend bij de huisarts op controle geweest en alles is goed *O* Voorlopig niet meer terug, de luchtwegverwijder mogen we stoppen en weer gaan gebruiken op momenten dat het echt nodig is ipv als voorbode van de andere medicijnen. Minimaal een maand of twee doorgaan, dan afbouwen en kijken of het gaat. Gaat het niet, dan weer beginnen en terugkomen. De huisarts herkende Driekus bijna niet meer, zoveel energie als ie had en hij bleef maar kletsen.
Daarna maar eens even tijd gemaakt voor mama-zoon tijd. De laatste weken heb ik op mijn vrije dag telkens afspraken bij fysio enzo en dan komt mijn moeder hier. Nu heb ik helemaal niets en heb ik dus even lekker met em kunnen spelen. En nu ligt ie op bed en mag in de belastingpapieren gaan invullen -O-
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93857082
Mefke *O*

Heb ik met moeite Dyon wakker gehouden vanmorgen zodat we om 12 uur zn broer op konden halen van school en hij 's middags kon gaan slapen. Kom ik op school en is het 'mama, mag ik bij Fabian spelen". Ja hé had dat ff eerder gezegd }:| :P
Naja wel rustig zo, want Dyon slaapt dus nu. Ben zelf maar alvast een hartige taart aan het bakken, moest wat inproviseren aangezien opa en oma ook ineens mee blijven eten.
pi_93857120
Ik krijg het niet meer bijgelezen :N

Thomas is ziek -O- Heeft al sinds maandag meer dan 39°C koorts, 4 tanden die tegelijkertijd aan het doorkomen zijn, een keel- en oorontsteking. En hij braakt van zijn antibiotica. Dus vandaag opnieuw naar de dokter geweest om andere te krijgen, die hij hopelijk wel gaat binnen houden. Vanochtend heeft hij ze anderhalve minuut binnen gehouden.
De dokter was geschrokken toen ze hem vanochtend terug zag. Ze had hem al een pak beter verwacht, maar ja, antibiotica houdt hij niet binnen en zijn nurofen siroop was ook meegekomen.

Hopelijk gaat het vandaag beter. Hij is nu bij mijn schoonmoeder. Morgen zijn we zelf thuis :)
pi_93857148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:

tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
O+

Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië. O+
pi_93857234
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

O+

Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië. O+
er staat bij die youtube link meer minidisco. superman!

ik heb toch zo'n hekel aan dit soort dingen he. wat dat betreft is carnaval niet aan mij besteed

wat een fijn nieuws mefke! en niet zo fijn van leonieke ;( het moet lente worden en het wordt lente! heus! er zijn hier al sneeuwklokjes!
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:26:35 #59
100412 mefke79
komt goed!
pi_93857277
Oe Leonieke, das niet handig nee als hij zijn medicijnen niet binnenhoudt. Ik hoop dat het nu snel beter gaat!

Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel :')
pi_93858025
Beterschap voor de niet fitte kindjes!

Iris is ook zo aan het klauteren ergens opklimmen en er dan af springen (de bank) of het kleine stoeltje. En eigenlijk wil ze het zelf doen, maar ook geholpen worden.
En als je zegt dat het gevaarlijk is krijg je een grote grijns en doet ze het gewoon nog een keer.
Vandaag voor het eerst de hele dag bij de gastouder, ben benieuwd of ze daar ook een beetje fatsoenlijk gaat slapen...
Fake it till you make it...
pi_93859035
Dievanmij doet dat tot nu toe helemaal niet. Die is niet geinteresseerd in klimmen en klauteren.
pi_93859844
kijk nou :)

woensdag 9 maart 2011 @ 14:54:38 #63
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860377
Sorbo, wees blij! Ik moet die van mij telkens uitleggen dat stoelen zijn om op te zitten, niet om op te staan. En dat dat ook geldt voor de bank, de salontafel, zijn loopauto etc...

Hmm, ik ben nog niet klaar met mijn administratie, maar ik hoorde net wel wat. Ik ga eens even kijken hoe lang hij zich in bed kan vermaken...kan ik nog even verder.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:55:09 #64
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860394
Simmu, wat schattig op zijn knietjes!
pi_93860444
Simmu O+
Fake it till you make it...
pi_93860500
Simmu, hij is heul geen baby meer! Wat wordt hij groot! O+

Driekus op de schommel, wat een lievie! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93860913
Lief Simmu!

Pas maar op met die klimgeiten, het kan ook verkeerd aflopen....met tanden los enzo
Aan de andere kant, je kunt ze niet stoppen...
Lars klimt nog steeds, ook al is hij zo hard gevallen.

En slaan....nee dat doe ik echt niet. Ook niet een tik over de vingers. ik hou dr gewoon echt niet van.

Aaaah Driekus, leuk he schommelen!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:11:50 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_93860950
Ik heb de moed ook opgegeven bij onze klimgeit. Pak hoogstens het stoeltje af als het te gek wordt. Het heeft gewoonweg geen zin.
pi_93860999
Ik ben ook blij hoor, dat ze dat niet doet.

Hoewel, de fokwet zal wel weer genadeloos toeslaan.
pi_93861236
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....

Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuk }:| en wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93861400
Whoei, Driekus! Ik blijf me verbazen over z'n peutersnoetje, Mef1

Ik heb Lente ook wel eens 'geprobeerd' te op d'r handjes te tikken nadat ze voor de honderdste keer aan de bloemen op tafel zat, maar dat maakte totaal geen indruk. Dus probeerde ik het steeds een beetje harder, maar nog steeds zonder effect. Tot ik het op een gegeven moment echt veel te hard vond en besloot om er maar helemaal mee op te houden, het paste echt totaal niet bij me en Lente was weinig impressed. :')

Hier wordt niet (meer) gemept dus; ik vind het zo'n zwaktebod.
pi_93861494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....

Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuk }:| en wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
Haha, Lente is ook helemaal autofan. Op straat loopt ze alle auto's langs om ze uitgebreid te inspecteren. De lampen, de uitlaat... Op het kdv speelt ze het liefst met auto's en d'r eerste echte woordje (naast 'mama') was 'auto'. En ik maar proberen een natuurmeisje van d'r te maken... :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:29:12 #73
100412 mefke79
komt goed!
pi_93861584
Ssserpente, je vroeg laatst naar de stem van Driekus, wat je op het filmpje hoort is wel zo'n beetje zijn stem. Beetje hoog nog voor een jochie...
pi_93861605
Ah, klimgeit, check ^O^ .

Een goedenmiddag allen. Zoon aan het pitten, dochter aan het spelen met buurmeisje en ik zit de pijn in mijn wang te verbijten. :Y)
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:32:23 #75
100412 mefke79
komt goed!
pi_93861732
Klinkt als een leuke middag Groofsken :')
Ik dacht vanochtend slim te zijn door Driekus gewoon snel voorbij de kassa te rijden in de winkelkar. Kon ie mooi niets op de pinautomaat intoetsen. Dus ik snel snel die pinpas door dat ding heen, kijk ik om, is meneer vanuit het karretje op de kassa aan het klimmen. En hij wilde niet terug in het stoeltje, dus toen heb ik em maar op de bodem van het karretje geparkeerd. Je moet wat he...
pi_93861740
Dat is inderdaad helemaal geen baby meer, simmu! *O*

Ik wil zelfs geen tik op de vingers geven, want ik vind het meer het botvieren van je eigen frustratie dan je kind een wijze les bijbrengen. Er zijn andere (en in mijn ogen betere) manieren om dat laatste te doen. Bovendien kun je van een jonge dreumes op dat gebied niet zoveel verwachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93861824
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, klimgeit, check ^O^ .

[ afbeelding ]
Hoe krijgt hij dat voor elkaar? :D Ivan kán zijn stoel niet eens uit. Het kost mijzelf al de grootst mogelijke moeite om hem eruit te tillen.

Ivan heeft vanmiddag 1 uur geslapen. :{
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:35:08 #78
5428 crew  miss_sly
pi_93861866
Ravi O+ dat is geen baby, dat is een heus dreumesje :Y

Klimgeit R O+ dat snoetje!

Klimmen valt hier mee, met fases moet de trap naar het dakterras het even ontgelden. Zo ook maandag, tot ze een zachte schuiver maakte en lichtjes haar kin stootte. Toen was het toch wel even gedaan.
En tikken op de vingers doe ik ook niet. Ik denk dat er altijd een andere oplossing moet zijn, zeker nog op deze leeftijd. Ik vind het ook meer je eigen gevoel van onmacht een richting geven, dan iets constructiefs doen. En mijn gevoel van onmacht moet ik dan maar anders uiten, vind ik.

Groofs, moet je nou morgen naar de tandarts voor je verstandskies?

Ik voel me zomaar ineens ook niet meer zo jofel. Maag en darmen voelen niet fijn, misselijk en hoofdpijn. Blegh, geen zin om ziek te worden en ik was al zo blij dat ik de winter aardig doorgkeomen ben!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93862023
Hij doet het echt heel makkelijk Claudia. Zo maf om te zeggen na z'n trage start, maar hij is motorisch eigenlijk heel handig. :D

Ja, Miss. Morgenvroeg. Ik ben echt een angsthaas voor dat soort dingen, dus naast de pijn voel ik me ook daardoor niet erg lekker. Maar de kindjes zijn vandaag poeslief, alsof ze aanvoelen dat ze lief voor me moeten zijn. ;)
pi_93862041
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel :')
Wat een lol! 'Een twee...!' O+ Nu wil ik ook een schommel in onze toekomstige tuin.

Ik had gister Ivan in een schommel willen doen, maar er waren wat mensen die dat ding de hele tijd bezet hielden. :( We hebben wel samen op een soort wip gezeten, hij aan de ene kant en ik aan de andere, en dat was dolle pret!
pi_93862064
Dat filmpje kijk ik vanavond even Mefke!
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:40:51 #82
5428 crew  miss_sly
pi_93862112
Filmpje kijk ik ook vanavond!

Geitenboerderij heeft ook twee schommels voor kleine kindjes, Claudia! En in de wijk daar bij de grote AH tussen ons in zeg maar, zit een leuk speeltuintje met klimmogelijkheden en ook twee schommels voor kleintjes.
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:41:48 #83
5428 crew  miss_sly
pi_93862151
Herkenbaar groofs, ik vind dat ook vreselijk altijd. Succes met je goed houden en de pijn en alvast sterkte voor morgenochtend :*
pi_93862217
Ik kan trouwens wel heel goed tegen pijn. Ik denk ook voortdurend, ik leef wel met de pijn. Laat hem maar ztten :') . (Mijn angst voor spuiten is echt belachelijk groot :X ).
pi_93862293
op zich heb ik niks tegen een tik op de vingers, onder voorbehoud dat het iets uithaalt omdat het anders enkel je eigen frustratie uitleven wordt. bij selene heb ik het eens geprobeert

nee, niet aankomen. nee, niet aankomen, zachte pets op handje bij de derde keer. ze keek me aan en giebelde en deed het nog eens. na een dag gaf ik het op met die methode want dan moet je echt hard gaan meppen en da's de bedoeling niet. bij broertje werkte het wel goed. tis zoals met alles: de methode die je gebruikt moet passen bij jou en je kind. als dat niet past dan haalt het niks uit ook en kan je het beter anders doen.
pi_93862352
Miss, hopelijk valt het mee en word je niet ziek!

Mefke, filmpje kijk ook ik vanavond.

Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
pi_93862358
ik heb nu trouwens wel een bloedsjaggerijnige *dreumes* in huis, want hij wil enkel nog staan. niet zitten, niet liggen, hij wil staan! en hij kan het (nog) niet zo goed :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:47:08 #88
100412 mefke79
komt goed!
pi_93862425
Sorbo :Y
Daarom zit er capuchon op zijn jas en op zijn nieuwe zomerjas weer...houd ik em daaraan vast, kan ie niet de straat op schieten.
pi_93862448
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef miss_sly het volgende:
En in de wijk daar bij de grote AH tussen ons in zeg maar, zit een leuk speeltuintje met klimmogelijkheden en ook twee schommels voor kleintjes.
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?
pi_93862472
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, hopelijk valt het mee en word je niet ziek!

Mefke, filmpje kijk ook ik vanavond.

Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
selene deed dat (niet aan de hand lopen) stug volhouden en desnoods met grof geweld meeslepen leerde dat vlot af. die is trouwens ook zo'n klimgeit. daar doe je helemaal niks aan! ravi gaat ook al die kant op (heeft gister voor de 4de keer selene's poppenhuisje op zich gekregen. je zou toch verwachten dattie het onderhand leert. maar nee :N hij moet en hij zal dat huisje hebben en trekt het op de grond (of zichzelf) als hij er niet 1-2-3 al bij kan)
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:48:23 #91
5428 crew  miss_sly
pi_93862476
Heb ik toch maar weer een redelijke dreumes :D soms protesteert ze wel even, maar doorgaans geeft ze netjes ene hand als we over gaan steken of als ik haar op andere momenten vraag om even een hand te geven. Soms wil ze ook nog zomaar uit zichzelf een handje O+
  Moderator woensdag 9 maart 2011 @ 15:48:48 #92
5428 crew  miss_sly
pi_93862494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?
Nee, Huygensplein.
pi_93862497
quote:
Soms wel, en als hij het niet wil terwijl ik het nodig vind dan til ik hem of gaat hij in de wagen.
pi_93862576
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen ;) . Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
pi_93862579
Miss, het is niet eerlijk verdeeld. die Senna van jou is veel te braaf! :P

Maar ze is dus niet de enige. Niet dat dat helpt, maar het is goed dat te weten.
pi_93862596
Ligt eraan. Op plekken waar ze nog niet eerder is geweest wil ze vaak uit zichzelf een handje; dan strekt ze 'm 'm echt naar me uit. O+ Zo hebben we laatst een heel eind langs het Veerse Meer gewandeld. (Ze is alleen net een paar cm te klein voor me om recht te kunnen lopen, dus ik had een halve hernia na zo'n kilometer). Maar hier in het durp hoef ik het echt niet te proberen om d'r hand te pakken. :')
pi_93862606
Miss, het zit hem in jouw opvoeding! Wat ik je brom.
pi_93862635
Ik heb hier echt twee bengels.
pi_93862655
quote:
Ja, en hij luistert ook niet als ik vraag of hij meekomt. Hij loopt wel de goede kant op als ik hem een beetje helpt door zacht tegen zijn rug te duwen. Maar als ik echt ergens naartoe wil heb ik er al snel genoeg van dat hij altijd wegloopt en draag ik hem :@ Hij zal ooit wel braaf meelopen, toch? Toch??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93862666
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen ;) . Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
Dat ook. Bij oversteken moet er gewoon een hand, geen discussie mogelijk.

Als ik met m'n moeder samen bij het stoplicht sta te wachten, houdt ze nog steeds stiekem de punt van m'n jas vast. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')