quote:Goedemorgen!
Twinkly, heftig zeg! Wat een vreselijke buikpijnsituatie. Ik hoop maar dat iemand de kinderen beschermt.
En wat een grappige woordjes van Niels. Ik heb er ook nog een paar voor de quiz:
-seesaat
-lalaas
-Kaïn
Isabeau hoefde vanmorgen gelukkig niet te huilen op het kdv en heeft me vrolijk uitgezwaaid. Gisteren hadden ze Isabeau in een clownspakje gehezen en een blauwe pruik opgezet. 't Schijnt dat ze er bloedserieus bij keek. Er zijn foto's gemaakt, ik ben benieuwd!
quote:Trix, wijs besluit om even vrij te nemen. En dan niet te veel gaan klussen hoor. Even écht bijtanken!
quote:Op het kdv doen momenteel van alles rond het thema 'familie'. Er hangen van alle kinderen familiefoto's op het prikbord en daar wil Isabeau steeds even kijken. Vanmorgen vroeg ik: "Waar zijn je zussen?"
Zegt Isabeau heel droog: "Daarzo!" Boerinnetje van me! Dat woord gebruiken wij dus echt nóóit!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie uit dr bedje halen, die ligt al lekker te kletsen namelijk.
Ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook mensen die al een complete ochtend achter de rug hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
papflesquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef ymme het volgende:
Ik wil voor Mart een shake gaan maken met fruit en yogurth.
Maar waaruit laat ik hem dit drinken? Het is te dik voor z'n rietjesbeker denk ik.
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:22 schreef Sorbootje het volgende:
Pikt Ravi dat? Nog anderhalf uur in bed spelen?! Moet ik eens proberen hier... dan is het huis te klein vrees ik!
Dat heb ik ook, hoor. Ivan slaapt van 19:00-7:00 uur en de laatste tijd was het vaak zelfs 7:30 of 8:00 uur. Nu wordt hij alweer een tijdje ergens tussen 6 en 7 uur wakker. Hij komt recentelijk al zo moeilijk de dagen door omdat hij maar één keer slaapt overdag en dan ook nog te kort. De dagen worden voor hem nog lastiger als hij vroeger dan normaal wakker wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef ymme het volgende:
Ja Mart is een goede slaper. Normaal van 19u00 tot 08u00.
Maar aangezien hij 2 nachten de halve nacht bij ons in bed heeft geslapen omdat hij anders ontroostbaar was en hij gewoon niet lekker in orde was/is vind ik het fijn dat hij weer goed slaapt. Al is het nog niet zo als normaal zeg maar![]()
Dat heeft Ivan ook. Die is echt nog een tijdje compleet van de wereld als je hem meteen uit bed haalt. Soms wordt hij wel huilend of schreeuwend wakker en dan halen we hem er wel meteen uit. Nou ja, misschien is hij dan ook al wel een tijdje wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:26 schreef simmu het volgende:
[..]
pikken? als ik hem vroeger uit bed haal zit je met een heel sjaggerijnig kindje! selene ook hoor. als je die uit bed haalt zodra ze wakker is heb je een probleem voor de eerste 1 a 2 uur!
Dat dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
en Evie heeft vandaag van mij dr allereerste tik (een kleintje maar hoor) op de vingers gekregen,
na minimaal 10 keer eten op de grond te hebben gegooid en mijn neej, mag niet, totaal te negeren en met een ondeugend koppie nog een 11e keer een stuk brood trots op de grond te deponeren, was ik er ff klaar mee, en heb ik dr een klein tikje op de vingers gegeven..
en uhhh dat werd niet gewaardeerd door mw...
en nu voel ik me dr rot over, want Evie kan heeeeeel zielig kijken en heeeeeel zielig huilen.
maar ondanks dat; denk ik dat het niet verkeerd was om de grens een keer te trekken.
maar meer als een tik op dr vingers zou ik echt niet kunnen en willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. Luchtiger materiaal maar weer.
Rienk slaapt alweer. Hij lijkt mega veel slaap nodig te hebben. Rond 19:00/19:30 op bed en dan wordt hij wakker voor een fles. Die drinkt hij (vannacht in ons bed) op en gaat daarna weer slapen (vannacht mocht hij van zn vader ook nog een Hopla kijkenDus al met al is het binnen een kwartier weer in bed en slapen. Vanochtend om 05:00 huilen, maar ik kon hem troosten en hij ging weer lekker slapen. Tot 9:30
En om 11:00 lag hij er al weer in. Ik gok dat hij tot een uur of 2/3 slaapt en misschien (als het gaat zoals gister) tussen 16:30 en 18:00 ook nog ff
![]()
Hij slaapt meer dan dat ie wakker is![]()
Ben benieuwd wanneer het weer normaal wordt (19:00/07:00 en 11:00/15:00)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef simmu het volgende:
snifs. ik heb het spul op weten te vrolijken. desparate meassures were neccesary:
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa
tsjoetsjoe wa wa wa
er staat bij die youtube link meer minidisco. superman!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Ssserpente het volgende:
[..]![]()
Onze eerste vakantie met z'n drietjes in Italië.
Haha, Lente is ook helemaal autofan. Op straat loopt ze alle auto's langs om ze uitgebreid te inspecteren. De lampen, de uitlaat... Op het kdv speelt ze het liefst met auto's en d'r eerste echte woordje (naast 'mama') was 'auto'. En ik maar proberen een natuurmeisje van d'r te maken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hier heeft stoel wegzetten ook geen zin, dan zoekt ie wel iets anders om op te klimmen. De salontafel is ook erg leuk klimmateriaal, en inmiddels komt ie ook op de bank.....
Vanmorgen waren we even naar de garage (koplamp stuken wil je hem zelf vervangen, moet je de halve motorkap uit elkaar halen....) we moesten even wachten tot het klaar was, nou ik kon Lars geen groter plezier doen....een showroom vol met auto's!! Die!! Die!!!Die!!!!
Hij vond het prachtig!
Hoe krijgt hij dat voor elkaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, klimgeit, check.
[ afbeelding ]
Wat een lol! 'Een twee...!'quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben de schommel in de tuin weer opgehangen:
Mijn man probeert em nu al serieus te leren hoe ie moet schommelen. Ik schat nog een jaartje of 2, dan kan ie vast wel
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:40 schreef miss_sly het volgende:
En in de wijk daar bij de grote AH tussen ons in zeg maar, zit een leuk speeltuintje met klimmogelijkheden en ook twee schommels voor kleintjes.
selene deed dat (niet aan de hand lopen) stug volhouden en desnoods met grof geweld meeslepen leerde dat vlot af. die is trouwens ook zo'n klimgeit. daar doe je helemaal niks aan! ravi gaat ook al die kant op (heeft gister voor de 4de keer selene's poppenhuisje op zich gekregen. je zou toch verwachten dattie het onderhand leert. maar neequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, hopelijk valt het mee en word je niet ziek!
Mefke, filmpje kijk ook ik vanavond.
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Nee, Huygensplein.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welke AH bedoel je? Die aan de Molukkenstraat?
Soms wel, en als hij het niet wil terwijl ik het nodig vind dan til ik hem of gaat hij in de wagen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Vraagje aan de moeders met lopende dreumesen. Vertikt jullie kind het ook pertinent om aan de hand te lopen? Ik zou het in de buurt van de straat of water toch best fijn vinden, maar niets van dat al!
Ja, en hij luistert ook niet als ik vraag of hij meekomt. Hij loopt wel de goede kant op als ik hem een beetje helpt door zacht tegen zijn rug te duwen. Maar als ik echt ergens naartoe wil heb ik er al snel genoeg van dat hij altijd wegloopt en draag ik hemquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:45 schreef Sorbootje het volgende:
Dat ook. Bij oversteken moet er gewoon een hand, geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen. Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
Dat doe ik ook wel, de twee keer ofzo dat hij zelf naar de overkant mocht lopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S moest gewoon een handje bij het oversteken, of ze nou wilde of niet. Dat heeft ze uiteindelijk vrij snel geaccepteerd. maar ze had in eerste instantie ook de neiging om daar moeilijk bij te doen. Ik gaf haar totaal geen ruimte voor discussie en sleurde haar desnoods dramatisch hangend naar de overkant, om haar daar weer vrolijk te vertellen dat ze nu weer zelf mocht lopen. Ze had dus vrij snel in de gaten dat daar geen uitweg in was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |