Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik zag net voor de reclame nog een stukje over een verschrikkelijk asociaal uitziend, vloekend stuk vreten wat ging huilen bij de psycholoog.
Met andere woorden: ik blijf nu na de reclame nog even hangen!
Is het niet, dat is het erge juistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oooooh, zeg me alsjeblieft dat dit scripted is.....
Verbaast me voor geen meter nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeft
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het niet, dat is het erge juist
Vermaak gegarandeerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!
morgen weer een afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zitten ze aan de drank .... op camera !!!!! En dan zeggen: dit gaan we niet vertellen.![]()
Oooow, waarom nu al afgelopen?!
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.quote:
Nee, het komt dagelijks. Vanavond om 11 uur ofzo is de herhaling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
wat was die uitzending van net dan? Niet gekeken trouwens
herhaling van gisteren?
Dilaraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
welke van al die 8 dames ziet er lekker uit?
dat dacht ik ook net aan.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.
Dat is ook mijn favoriet. Vind haar best schattigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
Vandaag gezien, gister ookdenk dat ik het maar ga volgen. Me favoriet is nu jenna, die zonnebankbruine 19-jarige, lijkt me opzich wel een sympathiek meisje.
Het ''Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?'' seizoenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik vind de dames dit seizoen niet zo leuk. Ze hebben niet echt wat leuks te melden. Ik zit nu vorig seizoen terug te kijken, dat was wel echt briljant.
Hoog IQ hebben zequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ze snapt niet waar een logopedist goed voor is.....
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet. Vind haar best schattig
Dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?Ze lijkt op een crackhoer en er is niks schattigs aan iemand die met kanker scheld
iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mijn God .... we gaan dit niet vertellen, oh shit, het staat op de bon, etc..... Ze zitten gewoon met hun kop op camera toch !?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit dus
Doe dan maar die blonde/witte
Wie ervan wel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ze heeft al een half uur gefietst, dus doet niets meer ...... nee, die komt er wel in de wereld.
iddquote:
nah ik snap het wel, ze heb echt z'n bolle toet en dan zoon klein mondje (letterlijk dus en niet figuurlijk) en dan ook nog een lief stemmetje en grappige bekken. Maarja dat gedrag hequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?Ze lijkt op een crackhoer en er is niks schattigs aan iemand die met kanker scheld
Alweer een preek over schelden met kankerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Gelukkig welquote:
"Ja ik ga echt niet die wc schoonmaken hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zij is echt te erg voor woorden.
Dat, en ik heb het idee dat ze maar de helft van de tijd bewust is van wat er allemaal om haar heen gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Ja ik ga echt niet die wc schoonmaken hoor."
Snap ik, daar wordt die wc alleen maar viezer van. Gadverdamme wat een draak.
Inderdaad, ze praat ook zo vreemd... is ze nou echt zo lomp of is het al alcoholschadequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het idee dat ze maar de helft van de tijd bewust is van wat er allemaal om haar heen gebeurt.
Ik kan haar ook echt niet uitstaan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
Die Jennifer haalt anders wel het bloed achter m'n nagels vandaan, wat een ontzettende kanker hoer is dat
Op de site staat dat ze op haar vijftiende naar het ziekenhuis moest met alcoholvergiftiging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad, ze praat ook zo vreemd... is ze nou echt zo lomp of is het al alcoholschade
Nooit meer helemaal goedgekomen dus, op d'r 15e ook echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de site staat dat ze op haar vijftiende naar het ziekenhuis moest met alcoholvergiftiging.
Seizoen 2 is ook een aanrader!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hij doet het alweer, cookies deleten doet wonderen.
Straks maar ff terug kijken, vermakelijk programma.
Die heb ik 2x gezien.quote:
Die ene die je tegen het raam kan plakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Soury het volgende:
Hahahaha wat geweldig weer. Gelukkig zijn de vibrators van verschillende kleuren en modellen ze zouden zich nog kunnen vergissen![]()
Ik lach me kapot om ze, maar je zou zo'n dochter hebben zeg
Twee moet ik nog zien maar ik wacht even todat deze is afgelopen anders haal ik al die meiden door elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die heb ik 2x gezien.Alleen seizoen1 nog nooit gezien, maar die staat ook niet online ofzo.
In seizoen 2 zijn ze echt een heel stuk braver. Daar komt niet zo heel veel bagger uit als uit deze 'dingen'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee moet ik nog zien maar ik wacht even todat deze is afgelopen anders haal ik al die meiden door elkaar.![]()
Wat ik best raar vind is dat die ouders er ook gewoon om kunnen lachen.. Hahaha ja zo is ze![]()
Ze doen geen flikker maar kieperen er wel een sloot drank in regelmatig en de tatoo's en piercings moeten toch ook betaald worden. Wat vreselijk zonde trouwens die verminkingen.
Inderdaaaaaad! Hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Smash-it het volgende:
Fantastisch programma. Die Jenna vind ik briljant. Alles wat ze zegt, is grappig.
[ afbeelding ]
Dat is het leuke eraanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaaaaaad! Hahaha.
Wat een programma is dit zeg. En VEEL erger dan de vorige seizoenen.
iets met leugens verteld maar wat... Ik wil het weten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Wat heeft die dominique nou weer gedaan? Het is me helemaal ontgaan.
hahahaha serieus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef JackieBrown het volgende:
Hij had verteld dat hij chlamydia van haar had gekregen inderdaad
nah aan de ene kant niet, maar hij deed ook wel heel erg zijn best om zichzelf er goed uit te laten komen "ja ze zat daarna bij iedereen op te scheppen over hoe goed mijn piemel wel niet was". klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Het zou me eigenlijk niks verbazen als het echt zo is.
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Pencile het volgende:
[..]
nah aan de ene kant niet, maar hij deed ook wel heel erg zijn best om zichzelf er goed uit te laten komen "ja ze zat daarna bij iedereen op te scheppen over hoe goed mijn piemel wel niet was". klopt.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kunnen ze allemaal die kerel herkennen terwijl de gene die hem echt kent niets zegt?
Vind ik ook. Dat overdreven stoere, ongeïnteresseerde gedrag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Cheiron het volgende:
Vond de vorige series (zowel Engels als Nederlands_) nog wel fout vermakelijk. Maar deze wijven zijn echt te vervelend om naar te kijken...
Dank, mooi voor straks tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce110f8e-5747-32a1-a826-2b88bee522ed/
Ik miste dat ook even moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kunnen ze allemaal die kerel herkennen terwijl de gene die hem echt kent niets zegt?
Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Tsunade het volgende:
Dilara de aantrekkelijkste? Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 normale vent is die die grieten aantrekkelijk vindt.
Lois.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef truedestiny het volgende:
ze zijn vanavond in Wageningen te vinden
In d'r grabbelton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
Maar waar zitten die piercings dan? Zie der maar een in der gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iig goed dat ze wel proberen te veranderen.
Ze gaat toch niet 'zomaar' naar huis? Haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Dan zou ik ook liever thuis zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een zwakke instelling van Lois
Kan me voorstellen dat haar ouders liever hebben dat ze het zou afmaken.
Ik heb wel de indruk dat een deel gewoon voor de 'roem' gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb er wel respect voor dat ondanks dat het aso's zijn ze hun leven willen beteren en soms ook inzien dat dat echt nodig is.
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef June. het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet 'zomaar' naar huis? Haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Dan zou ik ook liever thuis zijn.
ja echt dom hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw is
Ik vond de aflevering van gister best mooi. Dan besef je dat er een hart in elk mens zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ook een keertje gezien, het kan toch niet echt zo zijn dat hun niet weten hoe ze zich 'beter' zouden kunnen gedragen? Vraag me eigenlijk af wat ze ermee willen bereiken wat nog enig sinds nuttig kan zijn, discipline om een opleiding af te ronden?
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet wat er nu asociaal was aan Lois. Dat je dingen niet afmaakt, maakt je nog geen aso. Ik vond haar totaal niet onbeleefd overkomen.
In dat filmpje waar ze over straat liep zag het eruit alsof ze alleen een jas en hakken aan had. Dat jurkje kwam net maar 1 cm onder de jas vandaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komt
Lindsey en Jennifer bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat een deel gewoon voor de 'roem' gaat.
Haha klopt. En die piercing is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dat filmpje waar ze over straat liep zag het eruit alsof ze alleen een jas en hakken aan had. Dat jurkje kwam net maar 1 cm onder de jas vandaan
Ik zie in haar juist een heel lief schattig meisje die op de één of andere manier vertieft is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef SW8810 het volgende:
Ik vind Jenna echt grappig! Ze is een beetje sloom maar de dingen die ze zegt is best funny!
Maar hoe ze over straat gaat.... Alsof ze alleen een jas aan had....
Ik woon vlakbij Woensel-West, daar is het tokkiegehalte ook hoog. Vreemd genoeg zijn het meestal wel mensen die een hart van goud hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komt
Het is elke dagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
Nu al iemand naar huis? hoe vaak in de week komt dit programma?toch maar eens uitzending gemist gaan kijken....
Ik hou wel van meisjes die grof in de mond (kunnen) zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw is
Ik vind het vreselijk dom overkomen. Maar dat klopt dan in de meeste gevallen ook wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:59 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik hou wel van meisjes die grof in de mond (kunnen) zijn.
Moeten alleen niet van die ordinaire typetjes zijn.
Je kan het terugkijken op rtlgemist.nl!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren gemist, omdat vakantieHopen dat ik wat kan kijken komende week..
Hij is echt veruit de lelijkste die erbij zitquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Oostblokker het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit zulke programmas maar is een pool bij gekomenpoolse jongen toen pas begon ik te kijken ik hou meer van HORROR
nou nee hoor de eerste is lelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 10:47 schreef June. het volgende:
[..]
Hij is echt veruit de lelijkste die erbij zit
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum nietquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Oostblokker het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit zulke programmas maar is een pool bij gekomenpoolse jongen toen pas begon ik te kijken ik hou meer van HORROR
ik mag komen waar ik wil ik zie niet dat mensen in deze reacties dat ze last van me hebben dus kan je opdonderen en teletubbies kijken ik reageer nietmeer doeiiii genoeg ruziequote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum niet
Weet ik, is uiteindelijk ook gelukt. Plugin liep de hele tijd vast.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je kan het terugkijken op rtlgemist.nl!
marcin is echt lelijk.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Van de mannen vind ik Yosi toch echt het lelijkst
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordigquote:
wat doen die knappe jongens bij haarquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordig)
Ze ziet er niet verkeerd uit nee. Helaas knap ik al snel af zodra deze dames hun mond opentrekken.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Van de mannen vind ik Yosi toch echt het lelijkst
Wel zielig, ik zeg niet vaak dat mensen lelijk zijn, maar zij is echt fucked upquote:
Zonnebankje hoeft niet, maar dat gebit jaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Wel zielig, ik zeg niet vaak dat mensen lelijk zijn, maar zij is echt fucked up
Ze mag sowieso eerst wel ff een beugel nemen en een zonnebankje. Spoeling door der haar en wat make-up. mssn dat het dan nog wat wordt.
echt een draakquote:
Ze is bijna doorzichtig, zo bleek is ze.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zonnebankje hoeft niet, maar dat gebit ja
Het kan wel mooi zijn. Maar ze moet even beter make-up opdoen, en niet eyeliner alleen boven.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Ze is bijna doorzichtig, zo bleek is ze.
Vraga me af of ze uberhaupt pigment heeft
'Iedereen denkt dat ik playboy ben weet je'quote:Op zondag 13 maart 2011 11:25 schreef ukga het volgende:
Ik had hoge verwqchtinge van dominique zn status. Zogenaamd mooikwaayboy. Zie ik hem in de badkamer met zn magere lijfhij mag wel eens naar de sportschool
je vergat een woordquote:Op zondag 13 maart 2011 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Iedereen denkt dat ik kanker playboy ben weet je'
'ik heb ook een fucking hart snap je'
Wat een mongool
Nancyquote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef ukga het volgende:
Ik ben net begonnen met seizoen 2 van Dames in de dop te bekijken
WTF DAMN het begint al hard. blote tieten, die wijfe zijn ngo 10 x gekker dan die van seizoen 3
http://www.rtl.nl/xl/#/u/62b66611-170c-33aa-97e9-7a5bc9bd05a8/
Zooooo ik had dat seizoen nog nooit gezien. wat een rellersquote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nancy, Michella
, Sandy
, Sharon
.
Dat ze dat neiteens gecensoreerd hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef ukga het volgende:
Ik ben net begonnen met seizoen 2 van Dames in de dop te bekijken
WTF DAMN het begint al hard. blote tieten, die wijfe zijn ngo 10 x gekker dan die van seizoen 3
http://www.rtl.nl/xl/#/u/62b66611-170c-33aa-97e9-7a5bc9bd05a8/
het is nederland, daar hoeft dat gelukkig nietquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ze dat neiteens gecensoreerd hebben
je zou bijna verwachten van wel he.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is nederland, daar hoeft dat gelukkig niet
nou nee, ik ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef ukga het volgende:
Ben ik nou de enige die zich irriteert aan de strontvlek van die directrice ?
[ afbeelding ]
Haha, ja, altijd. "Het boeit me geen fuck wat anderen van me denken. Ze kunnen allemaal de kanker krijgen!" Moment later: "boehhoeehoeeequote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Zooooo ik had dat seizoen nog nooit gezien. wat een rellers![]()
Weet je hoeveel van dit soort 'wijven' er zijn? Loop de Jantjes verjaardag of de Bubbels maar eens binnen. Wordt tijd dat ze eens heropvoedingskampen gaan starten in Nederland
Tevens vind ik het prachtig hoe de kern van heel veel meisjes/vrouwen wordt aangeboord;
Allemaal doen ze heel tof met hun gedrag en uiterlijk vertoon, maar van binnen zijn bang en onzeker.
Ik dnek een uit de hand gelopen skat-gangbang. Zo een vieze slet lijkt het me welquote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Pencile het volgende:
[..]
nou nee, ik ook.Ik vraag me af wat het is, een wijnvlek met een dikke laag foundation erover misschien?
Michelle erkent iig haar eigen probleem. Dat is al de helft van de oplossing.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Michella die zegt:
• ja, zij hebben alles perfect. Ik heb m'n karakter wat al niet zo hoort en dan ook nog m'n leven. Ik ben eigenlijk best wel een stumper.
Meron is echt een schatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordig)
Hestou ek yn Cambuurvest?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef AceHighHugo het volgende:
Meron (de negerin) is een goede vriendin van mij, maar die is nog niet echt veel in beeld geweest. Geweldig om haar tussen dit soort types te zien!!
Komt ze echt over of heb je het idee dat het gescript is?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef AceHighHugo het volgende:
Meron (de negerin) is een goede vriendin van mij, maar die is nog niet echt veel in beeld geweest. Geweldig om haar tussen dit soort types te zien!!
Zeker weten dat het niet is gescript. Natuurlijk zijn er wel dingetjes die uitgelokt zijn (promofilmpjes), maar het dagelijkse leven is niet gescript!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt ze echt over of heb je het idee dat het gescript is?
Nou en dan kan jij toch ook een cambuurvest hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Meron komt uit Grou. Ik niet uit Friesland
Moeilijk te geloven, maar het is waar. NIET scripted! Ik ging ook stukquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef ukga het volgende:
Als dit niet gescript is, weet ik het ook niet meer
hoe slecht geacteerd
http://www.dumpert.nl/med(...)mmen_doe_je_zo_.html
Verjaardagscadeau van vriendinnen. Heeft daar tijden onder de douche gehangen, haha!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Wist je trouwens van haar paarse dildo met zuignap?
Gast, kijk hoe ze ze praat, opzegt. puur nepquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven, maar het is waar. NIET scripted! Ik ging ook stuk
oke.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van vriendinnen. Heeft daar tijden onder de douche gehangen, haha!
Ja, ik heb precies hetzelfde! Zij lijkt me ook echt wel een aardig/grappig meisje waar je mee kan lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
Vandaag gezien, gister ookdenk dat ik het maar ga volgen. Me favoriet is nu jenna, die zonnebankbruine 19-jarige, lijkt me opzich wel een sympathiek meisje.
Ze zal niet eens de enige zijn ben ik bang.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik hoop echt zooooo erg dat dit geacteerd is, hè:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
DIt kan niet echt zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
HAHAHA dit verklaart een heleboelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Die Linsey is ooit met d'r hoofd vast komen te zitten in het traphekje, en wist er pas recentelijk uit te ontsnappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Die Linsey ziet er wel wat schattiger uit zonder die laag foundation op die kop.
Idd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.
jaquote:
sowieso Dilaraquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Aww Dilara lachte zo schattig bij het Colosseum
Inderdaad. Kutwijf. Beetje lipgloss opdoen terwijl je moet opletten.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Linsey vliegt er echt uit. Wat een domme en opstandige hoer.
Ze wilt ook gewoon niets leren en snapt niet eens dat ze zelf dom isquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Linsey vliegt er echt uit. Wat een domme en opstandige hoer.
Ze wil ook gewoon dom zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ze wilt ook gewoon niets leren en snapt niet eens dat ze zelf dom is
ja, en nog lekker ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Dekatria het volgende:
Dilara vindt het leuk om te leren en lezen, en eerder ook al verslagen schrijven... ze is gewoon een stuudje, stiekem
ja joh lekker erotische massages geven.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja joh lekker erotische massages geven.
Geil. Met zo'n kutkop.quote:
Dat hebben ze daar allemaalquote:
Niks tegen Dilaraquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar allemaalje moet gewoon niet van die hoge eisen hebben!
Nou ja bijna allemaal
daaorm let op het woordje bijnaquote:
Zira is anders ook niet echt enthousiast.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Chai het volgende:
Linsey is echt gewoon bijna geestelijk gehandicapt zo dom is ze. Zira is iig nog in staat de lessen te volgen.
Gelukkigquote:
Ja, maar die kan meer dan 1 woord noemen uit de les die ze gevolgd hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zira is anders ook niet echt enthousiast.
[..]
Gelukkig
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linseyquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Alleenik het volgende:
Die Linsey is een vieze hoer.. Met der neppe haar, bek, accent en houding..
Racistische tyfus snol.. En nog dommer dan dom ook..
"Ben geen schoonmaak Turk" Totdat je op straat loopt...
Ze lijkt op Chucky's Bride man :S
Leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef ukga het volgende:
[..]
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linsey
Zijn taalgebruik is inderdaad niet erg fraai, maar jij bent wel de laatste om daar commentaar op te mogen leveren. Heb je je eigen posts wel eens teruggelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef ukga het volgende:
[..]
aan jouw taalgebruik te zien zit je op het zelfde niveau van linsey
Ik kom in deze mijn mening niet geven over Linsey haar gedrag, houding en taalgebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn taalgebruik is inderdaad niet erg fraai, maar jij bent wel de laatste om daar commentaar op te mogen leveren. Heb je je eigen posts wel eens teruggelezen?
Dat is jenna, veel mensen vinden haar leuk of schattig in dit topic valt me op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:16 schreef Skynilla het volgende:
Linsey is wel heel erg. Wat doet ze daar als ze toch niks aanneemt en wilt leren. Wat een zeikerd zeg, maar vind het altijd wel vermaak als zij iets zegt met die emotieloze ogen van haar. Heb gister voor het eerst gekeken maar er is ook een meisje bij, klein mondje, praat heel erg lui. Dat vind ik wel een schatje ondanks haar lui praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |