Dat is het leuke eraanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaaaaaad! Hahaha.
Wat een programma is dit zeg. En VEEL erger dan de vorige seizoenen.
iets met leugens verteld maar wat... Ik wil het weten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Wat heeft die dominique nou weer gedaan? Het is me helemaal ontgaan.
hahahaha serieus?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef JackieBrown het volgende:
Hij had verteld dat hij chlamydia van haar had gekregen inderdaad
nah aan de ene kant niet, maar hij deed ook wel heel erg zijn best om zichzelf er goed uit te laten komen "ja ze zat daarna bij iedereen op te scheppen over hoe goed mijn piemel wel niet was". klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Het zou me eigenlijk niks verbazen als het echt zo is.
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Pencile het volgende:
[..]
nah aan de ene kant niet, maar hij deed ook wel heel erg zijn best om zichzelf er goed uit te laten komen "ja ze zat daarna bij iedereen op te scheppen over hoe goed mijn piemel wel niet was". klopt.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kunnen ze allemaal die kerel herkennen terwijl de gene die hem echt kent niets zegt?
Vind ik ook. Dat overdreven stoere, ongeïnteresseerde gedrag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Cheiron het volgende:
Vond de vorige series (zowel Engels als Nederlands_) nog wel fout vermakelijk. Maar deze wijven zijn echt te vervelend om naar te kijken...
Dank, mooi voor straks tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce110f8e-5747-32a1-a826-2b88bee522ed/
Ik miste dat ook even moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kunnen ze allemaal die kerel herkennen terwijl de gene die hem echt kent niets zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |