iddquote:
nah ik snap het wel, ze heb echt z'n bolle toet en dan zoon klein mondje (letterlijk dus en niet figuurlijk) en dan ook nog een lief stemmetje en grappige bekken. Maarja dat gedrag hequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?Ze lijkt op een crackhoer en er is niks schattigs aan iemand die met kanker scheld
Alweer een preek over schelden met kankerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?Ze lijkt op een crackhoer en er is niks schattigs aan iemand die met kanker scheld
Gelukkig welquote:
"Ja ik ga echt niet die wc schoonmaken hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zij is echt te erg voor woorden.
Dat, en ik heb het idee dat ze maar de helft van de tijd bewust is van wat er allemaal om haar heen gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Ja ik ga echt niet die wc schoonmaken hoor."
Snap ik, daar wordt die wc alleen maar viezer van. Gadverdamme wat een draak.
Inderdaad, ze praat ook zo vreemd... is ze nou echt zo lomp of is het al alcoholschadequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat, en ik heb het idee dat ze maar de helft van de tijd bewust is van wat er allemaal om haar heen gebeurt.
Ik kan haar ook echt niet uitstaan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
Die Jennifer haalt anders wel het bloed achter m'n nagels vandaan, wat een ontzettende kanker hoer is dat
Op de site staat dat ze op haar vijftiende naar het ziekenhuis moest met alcoholvergiftiging.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad, ze praat ook zo vreemd... is ze nou echt zo lomp of is het al alcoholschade
Nooit meer helemaal goedgekomen dus, op d'r 15e ook echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op de site staat dat ze op haar vijftiende naar het ziekenhuis moest met alcoholvergiftiging.
Seizoen 2 is ook een aanrader!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hij doet het alweer, cookies deleten doet wonderen.
Straks maar ff terug kijken, vermakelijk programma.
Die heb ik 2x gezien.quote:
Die ene die je tegen het raam kan plakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Soury het volgende:
Hahahaha wat geweldig weer. Gelukkig zijn de vibrators van verschillende kleuren en modellen ze zouden zich nog kunnen vergissen![]()
Ik lach me kapot om ze, maar je zou zo'n dochter hebben zeg
Twee moet ik nog zien maar ik wacht even todat deze is afgelopen anders haal ik al die meiden door elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Die heb ik 2x gezien.Alleen seizoen1 nog nooit gezien, maar die staat ook niet online ofzo.
In seizoen 2 zijn ze echt een heel stuk braver. Daar komt niet zo heel veel bagger uit als uit deze 'dingen'.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee moet ik nog zien maar ik wacht even todat deze is afgelopen anders haal ik al die meiden door elkaar.![]()
Wat ik best raar vind is dat die ouders er ook gewoon om kunnen lachen.. Hahaha ja zo is ze![]()
Ze doen geen flikker maar kieperen er wel een sloot drank in regelmatig en de tatoo's en piercings moeten toch ook betaald worden. Wat vreselijk zonde trouwens die verminkingen.
Inderdaaaaaad! Hahaha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Smash-it het volgende:
Fantastisch programma. Die Jenna vind ik briljant. Alles wat ze zegt, is grappig.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |