Nancyquote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef ukga het volgende:
Ik ben net begonnen met seizoen 2 van Dames in de dop te bekijken
WTF DAMN het begint al hard. blote tieten, die wijfe zijn ngo 10 x gekker dan die van seizoen 3
http://www.rtl.nl/xl/#/u/62b66611-170c-33aa-97e9-7a5bc9bd05a8/
Zooooo ik had dat seizoen nog nooit gezien. wat een rellersquote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nancy, Michella
, Sandy
, Sharon
.
Dat ze dat neiteens gecensoreerd hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef ukga het volgende:
Ik ben net begonnen met seizoen 2 van Dames in de dop te bekijken
WTF DAMN het begint al hard. blote tieten, die wijfe zijn ngo 10 x gekker dan die van seizoen 3
http://www.rtl.nl/xl/#/u/62b66611-170c-33aa-97e9-7a5bc9bd05a8/
het is nederland, daar hoeft dat gelukkig nietquote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ze dat neiteens gecensoreerd hebben
je zou bijna verwachten van wel he.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is nederland, daar hoeft dat gelukkig niet
nou nee, ik ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef ukga het volgende:
Ben ik nou de enige die zich irriteert aan de strontvlek van die directrice ?
[ afbeelding ]
Haha, ja, altijd. "Het boeit me geen fuck wat anderen van me denken. Ze kunnen allemaal de kanker krijgen!" Moment later: "boehhoeehoeeequote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Zooooo ik had dat seizoen nog nooit gezien. wat een rellers![]()
Weet je hoeveel van dit soort 'wijven' er zijn? Loop de Jantjes verjaardag of de Bubbels maar eens binnen. Wordt tijd dat ze eens heropvoedingskampen gaan starten in Nederland
Tevens vind ik het prachtig hoe de kern van heel veel meisjes/vrouwen wordt aangeboord;
Allemaal doen ze heel tof met hun gedrag en uiterlijk vertoon, maar van binnen zijn bang en onzeker.
Ik dnek een uit de hand gelopen skat-gangbang. Zo een vieze slet lijkt het me welquote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Pencile het volgende:
[..]
nou nee, ik ook.Ik vraag me af wat het is, een wijnvlek met een dikke laag foundation erover misschien?
Michelle erkent iig haar eigen probleem. Dat is al de helft van de oplossing.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Michella die zegt:
• ja, zij hebben alles perfect. Ik heb m'n karakter wat al niet zo hoort en dan ook nog m'n leven. Ik ben eigenlijk best wel een stumper.
Meron is echt een schatquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordig)
Hestou ek yn Cambuurvest?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef AceHighHugo het volgende:
Meron (de negerin) is een goede vriendin van mij, maar die is nog niet echt veel in beeld geweest. Geweldig om haar tussen dit soort types te zien!!
Komt ze echt over of heb je het idee dat het gescript is?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef AceHighHugo het volgende:
Meron (de negerin) is een goede vriendin van mij, maar die is nog niet echt veel in beeld geweest. Geweldig om haar tussen dit soort types te zien!!
Zeker weten dat het niet is gescript. Natuurlijk zijn er wel dingetjes die uitgelokt zijn (promofilmpjes), maar het dagelijkse leven is niet gescript!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt ze echt over of heb je het idee dat het gescript is?
Nou en dan kan jij toch ook een cambuurvest hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Meron komt uit Grou. Ik niet uit Friesland
Moeilijk te geloven, maar het is waar. NIET scripted! Ik ging ook stukquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef ukga het volgende:
Als dit niet gescript is, weet ik het ook niet meer
hoe slecht geacteerd
http://www.dumpert.nl/med(...)mmen_doe_je_zo_.html
Verjaardagscadeau van vriendinnen. Heeft daar tijden onder de douche gehangen, haha!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Wist je trouwens van haar paarse dildo met zuignap?
Gast, kijk hoe ze ze praat, opzegt. puur nepquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven, maar het is waar. NIET scripted! Ik ging ook stuk
oke.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van vriendinnen. Heeft daar tijden onder de douche gehangen, haha!
Ja, ik heb precies hetzelfde! Zij lijkt me ook echt wel een aardig/grappig meisje waar je mee kan lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
Vandaag gezien, gister ookdenk dat ik het maar ga volgen. Me favoriet is nu jenna, die zonnebankbruine 19-jarige, lijkt me opzich wel een sympathiek meisje.
Ze zal niet eens de enige zijn ben ik bang.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik hoop echt zooooo erg dat dit geacteerd is, hè:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
DIt kan niet echt zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
HAHAHA dit verklaart een heleboelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Die Linsey is ooit met d'r hoofd vast komen te zitten in het traphekje, en wist er pas recentelijk uit te ontsnappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Die Linsey ziet er wel wat schattiger uit zonder die laag foundation op die kop.
Idd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |