nou nee hoor de eerste is lelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 10:47 schreef June. het volgende:
[..]
Hij is echt veruit de lelijkste die erbij zit
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum nietquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Oostblokker het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit zulke programmas maar is een pool bij gekomenpoolse jongen toen pas begon ik te kijken ik hou meer van HORROR
ik mag komen waar ik wil ik zie niet dat mensen in deze reacties dat ze last van me hebben dus kan je opdonderen en teletubbies kijken ik reageer nietmeer doeiiii genoeg ruziequote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum niet
Weet ik, is uiteindelijk ook gelukt. Plugin liep de hele tijd vast.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:52 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Je kan het terugkijken op rtlgemist.nl!
marcin is echt lelijk.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Van de mannen vind ik Yosi toch echt het lelijkst
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordigquote:
wat doen die knappe jongens bij haarquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef ukga het volgende:
[..]
Als ik haar zie, moet ik telkens denken aan Willie Wartaal (van de jeugd van tegenwoordig)
Ze ziet er niet verkeerd uit nee. Helaas knap ik al snel af zodra deze dames hun mond opentrekken.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Van de mannen vind ik Yosi toch echt het lelijkst
Wel zielig, ik zeg niet vaak dat mensen lelijk zijn, maar zij is echt fucked upquote:
Zonnebankje hoeft niet, maar dat gebit jaquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Wel zielig, ik zeg niet vaak dat mensen lelijk zijn, maar zij is echt fucked up
Ze mag sowieso eerst wel ff een beugel nemen en een zonnebankje. Spoeling door der haar en wat make-up. mssn dat het dan nog wat wordt.
echt een draakquote:
Ze is bijna doorzichtig, zo bleek is ze.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zonnebankje hoeft niet, maar dat gebit ja
Het kan wel mooi zijn. Maar ze moet even beter make-up opdoen, en niet eyeliner alleen boven.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:23 schreef ukga het volgende:
[..]
Ze is bijna doorzichtig, zo bleek is ze.
Vraga me af of ze uberhaupt pigment heeft
'Iedereen denkt dat ik playboy ben weet je'quote:Op zondag 13 maart 2011 11:25 schreef ukga het volgende:
Ik had hoge verwqchtinge van dominique zn status. Zogenaamd mooikwaayboy. Zie ik hem in de badkamer met zn magere lijfhij mag wel eens naar de sportschool
je vergat een woordquote:Op zondag 13 maart 2011 14:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'Iedereen denkt dat ik kanker playboy ben weet je'
'ik heb ook een fucking hart snap je'
Wat een mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |