oke.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Verjaardagscadeau van vriendinnen. Heeft daar tijden onder de douche gehangen, haha!
Ja, ik heb precies hetzelfde! Zij lijkt me ook echt wel een aardig/grappig meisje waar je mee kan lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
Vandaag gezien, gister ookdenk dat ik het maar ga volgen. Me favoriet is nu jenna, die zonnebankbruine 19-jarige, lijkt me opzich wel een sympathiek meisje.
Ze zal niet eens de enige zijn ben ik bang.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik hoop echt zooooo erg dat dit geacteerd is, hè:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
DIt kan niet echt zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Dus ik ga naar die stembus en ik zeg ik wil op die kale stemmen, PVV, Pim Fortuin Fonds"![]()
![]()
HAHAHA dit verklaart een heleboelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Die Linsey is ooit met d'r hoofd vast komen te zitten in het traphekje, en wist er pas recentelijk uit te ontsnappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Frag_adder het volgende:
Die linsey heeft echt het IQ van een zeepkist
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Die Linsey ziet er wel wat schattiger uit zonder die laag foundation op die kop.
Idd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als ze haar mond er bij zou houden wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |