quote:
Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef ukga het volgende:[..]
Zooooo ik had dat seizoen nog nooit gezien. wat een rellers

Weet je hoeveel van dit soort 'wijven' er zijn? Loop de Jantjes verjaardag of de Bubbels maar eens binnen. Wordt tijd dat ze eens heropvoedingskampen gaan starten in Nederland
Tevens vind ik het prachtig hoe de kern van heel veel meisjes/vrouwen wordt aangeboord;
Allemaal doen ze heel tof met hun gedrag en uiterlijk vertoon, maar van binnen zijn bang en onzeker.
Haha, ja, altijd. "Het boeit me geen fuck wat anderen van me denken. Ze kunnen allemaal de kanker krijgen!" Moment later: "boehhoeehoeee

ik voel me hier niet thuis, de anderen mogen me niet."
Favoriete momenten van seizoen 2:
Michella die zegt:
• ik ga iedereen blokkeren.

!
• kanker, niet weer die wijven!
• ja, zij hebben alles perfect. Ik heb m'n karakter wat al niet zo hoort en dan ook nog m'n leven. Ik ben eigenlijk best wel een stumper.
• moesten we weer naar die kaklui. Ik kreeg er meteen zweethandjes van.
• ik weet niets. Ze is een mooi meisje, maar daar is ook alles mee gezegd.

Toen ze iets positiefs over Nancy moest zeggen.
• nee, ik vind deze kleding niets. Ik lijk net een lijkschouwer, ik mis alleen nog de lijkwagen.
Sharon die zegt:
• in het boek stond "dames met blauw bloed", maar dat kan toch helemaal niet? Iedereen heeft toch rood bloed? En ik vroeg of dat een domme vraag was en ze zei van niet.
• ja, dat hoort zo.

Ze serveerden de gasten in de chalet koude aardappelpuree, wegens tijdgebrek. Een gast vraagt: de aardappelpuree is helemaal koud. Of hoort dat zo?
• hello guesten.
Sandy die zegt:
• ja, ik heb m'n vibrator meegenomen. Dat vinden de andere meiden grappig of zo.
• over haar sexdrive: soms denk ik echt van: godverdomme, ja.
• nog een knoopje? Toen ze nog een knoopje van haar blousje moest opendoen om de stok langs haar rug te krijgen.

• debutant? Nooit, van gehoord.
• ik kan geen baan krijgen, want bij een sollicitatie zitten ze alleen maar naar m'n tieten te kijken.
Nancy die zegt:
• ja, ik vond het wel interessant die uitleg in het museum. Als je nu met iemand praat die verstand van kunst heeft, ken je nu wel zeggen: ja Karel Appel, daar heb ik laatst wat van gezien.
• met andere woorden: als ik jullie kankerwijven vind, zeg ik het wel.
• fasten your seatbelts for take off please.
• en nu heb ik er één. (zingend)
• en nu zit ik als een debiel te janken om wat kutnageltjes.
José die danst.

Sharon met haar relaas over haar jeugd en slechte periode.