Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik zag net voor de reclame nog een stukje over een verschrikkelijk asociaal uitziend, vloekend stuk vreten wat ging huilen bij de psycholoog.
Met andere woorden: ik blijf nu na de reclame nog even hangen!
Is het niet, dat is het erge juistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Oooooh, zeg me alsjeblieft dat dit scripted is.....
Verbaast me voor geen meter nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is allemaal asociaal en dom, gisteren zei er nog 1 (volgens mij Jenna) dat ze er liever goed uitziet dan dat ze een diploma heeft
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het niet, dat is het erge juist
Vermaak gegarandeerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's nog erger inderdaad! Oh oh, wat erg!
morgen weer een afleveringquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zitten ze aan de drank .... op camera !!!!! En dan zeggen: dit gaan we niet vertellen.![]()
Oooow, waarom nu al afgelopen?!
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.quote:
Nee, het komt dagelijks. Vanavond om 11 uur ofzo is de herhaling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef MissJ het volgende:
wat was die uitzending van net dan? Niet gekeken trouwens
herhaling van gisteren?
Dilaraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
welke van al die 8 dames ziet er lekker uit?
dat dacht ik ook net aan.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, kijk sowieso niet veel televisie. Maar dit soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte ben ik haast geneigd op te nemen.
Dat is ook mijn favoriet. Vind haar best schattigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
Vandaag gezien, gister ookdenk dat ik het maar ga volgen. Me favoriet is nu jenna, die zonnebankbruine 19-jarige, lijkt me opzich wel een sympathiek meisje.
Het ''Hoeveel eieren zitten er in een dozijn?'' seizoenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik vind de dames dit seizoen niet zo leuk. Ze hebben niet echt wat leuks te melden. Ik zit nu vorig seizoen terug te kijken, dat was wel echt briljant.
Hoog IQ hebben zequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ze snapt niet waar een logopedist goed voor is.....
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favoriet. Vind haar best schattig
Dit dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofso?Ze lijkt op een crackhoer en er is niks schattigs aan iemand die met kanker scheld
iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Mijn God .... we gaan dit niet vertellen, oh shit, het staat op de bon, etc..... Ze zitten gewoon met hun kop op camera toch !?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit dus
Doe dan maar die blonde/witte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |