Dank, mooi voor straks tijdens de pauze.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce110f8e-5747-32a1-a826-2b88bee522ed/
Ik miste dat ook even moet ik zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef Frag_adder het volgende:
hoe kunnen ze allemaal die kerel herkennen terwijl de gene die hem echt kent niets zegt?
Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Tsunade het volgende:
Dilara de aantrekkelijkste? Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 normale vent is die die grieten aantrekkelijk vindt.
Lois.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef truedestiny het volgende:
ze zijn vanavond in Wageningen te vinden
In d'r grabbelton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
Maar waar zitten die piercings dan? Zie der maar een in der gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iig goed dat ze wel proberen te veranderen.
Ze gaat toch niet 'zomaar' naar huis? Haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Dan zou ik ook liever thuis zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een zwakke instelling van Lois
Kan me voorstellen dat haar ouders liever hebben dat ze het zou afmaken.
Ik heb wel de indruk dat een deel gewoon voor de 'roem' gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb er wel respect voor dat ondanks dat het aso's zijn ze hun leven willen beteren en soms ook inzien dat dat echt nodig is.
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef June. het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet 'zomaar' naar huis? Haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Dan zou ik ook liever thuis zijn.
ja echt dom hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw is
Ik vond de aflevering van gister best mooi. Dan besef je dat er een hart in elk mens zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ook een keertje gezien, het kan toch niet echt zo zijn dat hun niet weten hoe ze zich 'beter' zouden kunnen gedragen? Vraag me eigenlijk af wat ze ermee willen bereiken wat nog enig sinds nuttig kan zijn, discipline om een opleiding af te ronden?
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef Moofasah het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet wat er nu asociaal was aan Lois. Dat je dingen niet afmaakt, maakt je nog geen aso. Ik vond haar totaal niet onbeleefd overkomen.
In dat filmpje waar ze over straat liep zag het eruit alsof ze alleen een jas en hakken aan had. Dat jurkje kwam net maar 1 cm onder de jas vandaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komt
Lindsey en Jennifer bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat een deel gewoon voor de 'roem' gaat.
Haha klopt. En die piercing is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dat filmpje waar ze over straat liep zag het eruit alsof ze alleen een jas en hakken aan had. Dat jurkje kwam net maar 1 cm onder de jas vandaan
Ik zie in haar juist een heel lief schattig meisje die op de één of andere manier vertieft is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:11 schreef SW8810 het volgende:
Ik vind Jenna echt grappig! Ze is een beetje sloom maar de dingen die ze zegt is best funny!
Maar hoe ze over straat gaat.... Alsof ze alleen een jas aan had....
Ik woon vlakbij Woensel-West, daar is het tokkiegehalte ook hoog. Vreemd genoeg zijn het meestal wel mensen die een hart van goud hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zag er wel als een hoer uit trouwens, toen ze haar op straat filmde. Maar ik vond haar wel leuk eerlijk gezegd, zeker vergeleken met de rest van die kamelen. Valt me trouwens wel op dat veel tokkie-volk op TV uit Den Haag en omgeving komt
Het is elke dagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
Nu al iemand naar huis? hoe vaak in de week komt dit programma?toch maar eens uitzending gemist gaan kijken....
Ik hou wel van meisjes die grof in de mond (kunnen) zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
En die troela's lopen kanker te roepen als de thee te lauw is
Ik vind het vreselijk dom overkomen. Maar dat klopt dan in de meeste gevallen ook wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:59 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik hou wel van meisjes die grof in de mond (kunnen) zijn.
Moeten alleen niet van die ordinaire typetjes zijn.
Je kan het terugkijken op rtlgemist.nl!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Gisteren gemist, omdat vakantieHopen dat ik wat kan kijken komende week..
Hij is echt veruit de lelijkste die erbij zitquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Oostblokker het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit zulke programmas maar is een pool bij gekomenpoolse jongen toen pas begon ik te kijken ik hou meer van HORROR
nou nee hoor de eerste is lelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 10:47 schreef June. het volgende:
[..]
Hij is echt veruit de lelijkste die erbij zit
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum nietquote:Op zondag 13 maart 2011 10:17 schreef Oostblokker het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit zulke programmas maar is een pool bij gekomenpoolse jongen toen pas begon ik te kijken ik hou meer van HORROR
ik mag komen waar ik wil ik zie niet dat mensen in deze reacties dat ze last van me hebben dus kan je opdonderen en teletubbies kijken ik reageer nietmeer doeiiii genoeg ruziequote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Blijf in ONZ, trollende tyfuskloon, vervuil de rest van het forum niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |