Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Tsunade het volgende:
Dilara de aantrekkelijkste? Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 normale vent is die die grieten aantrekkelijk vindt.
Lois.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand vraagt wie de aantrekkelijkste is uit het zootje moeten we toch iets zeggen?
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef truedestiny het volgende:
ze zijn vanavond in Wageningen te vinden
In d'r grabbelton.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Tamashii het volgende:
Maar waar zitten die piercings dan? Zie der maar een in der gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iig goed dat ze wel proberen te veranderen.
Ze gaat toch niet 'zomaar' naar huis? Haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze borstkanker heeft. Dan zou ik ook liever thuis zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een zwakke instelling van Lois
Kan me voorstellen dat haar ouders liever hebben dat ze het zou afmaken.
Ik heb wel de indruk dat een deel gewoon voor de 'roem' gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb er wel respect voor dat ondanks dat het aso's zijn ze hun leven willen beteren en soms ook inzien dat dat echt nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |