Je hebt ook kattenmelk volgensmijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef KNAK het volgende:
Kattenvoer: vlees gemixt met jelly achtig spul ..voer voor mn volwassen katten. Droogvoer...
Lijkt me geen goed plan.
Water geven? moet dat beestje geen melk hebben van moeder?
Meer fotos volgen...
Het is Thailand, ik vraag het me afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Je hebt ook kattenmelk volgensmijn
Tis wel een poepie
Als ie water overgeeft lijkt water me iig belangrijk tegen uitdrogingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef KNAK het volgende:
Kattenvoer: vlees gemixt met jelly achtig spul ..voer voor mn volwassen katten. Droogvoer...
Lijkt me geen goed plan.
Water geven? moet dat beestje geen melk hebben van moeder?
Meer fotos volgen...
uhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef tombolafan het volgende:
Oh, hij kijkt wel sneu
Hoe groot is ie ongeveer (cm)?
Mwah, misschien is ie wel ouder dan je denkt en kan ie al een beetje zelfstandig etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef KNAK het volgende:
Dit gaat een lijdensweg voor me worden. Ik heb weinig middelen nu om iets te kunnen doen. Heb wel melk maar das koeienmelk...even vlug gelezen en dit schijnt niet goed te zijn. Water dus voor nu.
Hoop dat ik morgen bij de dierenarts terecht kan, anders weet ik het ook niet. Er is wel het e.e.a. te koop aan kittenmelk, maar, dan moet ik met een spuit dit om de zoveel uur gaan geven?
.......
Ik las dat iemand zei dat als een mens een kat aanraakt, afstoting plaats kan vinden. Maar ik ben expres naar binnen gegaan om die moeder (als het de moeder was) niet te storen en heb dat beest niet aangeraakt, dat was pas iets later. Ik neem aan dat als het de moeder was, dat ze nu moord en brand zou schreeuwen om dr kind......of...?
Wehehehe, meten volgens de moderne tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
uh
Nokia n97, in de lengte...plus een centimeter of 3 a 4 erbij
Heb even geen ander meetding
.....oefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
*Pleegmoeder meldt*
Wat een lieffie.![]()
Die zou ik zeker niet meer op straat zetten. Zo te zien is het kleintje zeker een week of 4 oud dus dan zou hij/zij zelf kunnen gaan eten. Voel je al tandjes? Misschien is hij al een stuk ouder, hij ziet er mager uit, die heeft niet een al te beste start gehad. Voor nu is het belangrijk om uitdroging te voorkomen. Heb je melk in huis? Dan verdun die met veel water en kijk of het kleintje wil drinken. Kittenmelk of kattemelk is beter, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meteen aan kunt komen. Heb je een spuitje zonder naald? Want dan zou je onder dwang wat in het bekje kunnen laten druppelen. Niet spuiten, want dan kan hij zich verslikken.
Die vleesmix van je volwassen katten zou je ook kunnen geven (prakken en evt verdunnen met water, wat warm maken zodat hij het beter ruikt), beter iets te eten dan niets te eten op dit moment.
Verder zou ik vannacht toch om de paar uur kijken hoe het gaat. En maak een fijn mandje voor de kleine, zacht dekentje erin en een fles met warm water, in wat handdoeken gerold (hoe warm is het bij jullie?). Zorg dat het mandje groot genoeg is zodat hij zich ook verder van de fles af kan leggen. En een zachte knuffel of zo, altijd lekker om tegenaan te kruipen.
En morgen meteen naar de DA voor een algehele check en aangepaste voeding en evt flesjes of spuitjes om het mee toe te dienen.
Maak je om moederpoes maar niet te druk, die is haar kind na een dag of zo wel vergeten. Het kitten is nu beter af bij jou binnen.
* wacht op post van Knak die kitten op telefoon legt *quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
Heb je een weegschaal zodat je hem kan wegen?
Helaas geen weeg-functiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* wacht op post van Knak die kitten op telefoon legt *
dat overleven die kleintjes wel hoor ... je kan er zelfs op staan en dan hebben ze niks ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef KNAK het volgende:
lopen gaat inderdaad met een waggel... heb geen andere kittens gehoord. Moet erbij zeggen dat de achterkan van mn huis nogal ingebouwd is. Hoe dat beest hier terecht gekomen is,.....ehh...uit de lucht gevallen, letterlijk. Denk dat die moeder ermee aan de wandel is gegaan en heeft laten vallen, kan niet anders. Muur is 2.5 meter hoog.
"ongeveer twee keer zo zwaar als een n97"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* wacht op post van Knak die kitten op telefoon legt *
Zeker nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Gravedigger het volgende:
Ik gok dat het bestje 7 á 8 weken oud is.
Leg er iets op van meer dan 1 kilo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef KNAK het volgende:
Met wat moet ik um wegen dan? heb hier niets... alleen weegschaal die begint bij de 1kg
pak ietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef KNAK het volgende:
Met wat moet ik um wegen dan? heb hier niets... alleen weegschaal die begint bij de 1kg
ga even wroeten door vachtje,,,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Cat22 het volgende:
Een (brieven)weegschaal heb je zeker niet he? Gewicht is ook een redelijke indicator, al kan dat met deze kleintjes ook weer vertekenen.
Ow, check hem even op bloedzuigers! (als die in de omgeving voorkomen) want die kunnen het leven zo uit zo'n dingske trekken. Vlooien zal hij ook wel hebben, ook iets voor de DA morgen. Maar pas even op met je eigen katten wat dat betreft.
Ik heb tabellen van in totaal een stuk of 15 kittens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef dan13lv het volgende:
weeg hem isik heb nog tabel van mijn 2 kittens met hun gewicht en leeftijd op die ( elke dag gewogen)
leuk leuk( kun je die misschien sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb tabellen van in totaal een stuk of 15 kittens.
Minimaal 4 weken dus. Klaar om zelf te leren eten, maar ik heb kittens gehad die zich met 4 weken op het voer gooiden en exemplaren die ik met 6 weken nog aan het dwingen was. Ik gok dat zo'n straatschoffie er vroeg bij is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
.....oef
tandjes zijn aanwezig..de hele rij, weliswaar klein..
Jammer dat het vetvrij is, da';s juist wat het kitten nodig heeft. Maar niks aan te doen, probeer het water-melk mengsel maar eens. En geprakt warm gemaakt kattevoer (de natte variant, niet het droogvoer). Als hij aanvalt: niet teveel laten eten, dat komt er anders weer meteen uit. En probeer hem anders van je vinger te laten eten.quote:Melk heb ik.. vet vrij (ben op dieet). heb denk ik geen spuit zonder naald..
Vlees heb ik, dat is dus soort van paté zooi, jelly erdoorheen... geen harde brokken, enkel zacht. Huismerk Meow
Dan zal hij het niet koud hebben, maar ik zou voor de zekerheid toch de keuze laten voor de warme fles. En in ieder geval een lekker dekentje, hij ligt er nu al zo fijn in.quote:Het is 2:30am en ik denk 29 graden.. Altijd lekker warm in Phuket
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef KNAK het volgende:
Niet gewogen...wel vacht check, niets kunnen vinden.. beter niet kunnen doen... nu gaat ie aan de wandel
Ik ga wat melk met 'VEEL' water mengen... voor zn neus zetten
Ook wat vlees op kamertemperatuur laten komen en wat vermengen met warm water..
eens kijken.
You mean like dis?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Ansu het volgende:
incl mooie meettechnieken van Nokia's, misschien kunnen ze zich daar beter op gaan focussen..
Hehe goed dat je daar aan denktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en vergeet geen kittenkattebak neer te zetten vannacht.
Als dat er wel in gaat, lekker geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef KNAK het volgende:
Geen reactie op vlees.... geen reactie op water met melk
Leg net een kattebrokje voor um neer en daar wel reactie op...ben deze nu in melkwater aan het weken.....is nogal hard...
Heb je misschien slagroom in huis?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef KNAK het volgende:
Geen reactie op vlees.... geen reactie op water met melk
Leg net een kattebrokje voor um neer en daar wel reactie op...ben deze nu in melkwater aan het weken.....is nogal hard...
Goeie! Als tijdelijke oplossing dan.quote:
Creatief!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:50 schreef KNAK het volgende:
Slagroom?
wat is dat ook al weer?
nee..helaas
....kijk hier eens.. met een oude broodrooster, Operation warmup 2.0
Heb geen warm water hier, althans, niet benee, alleen voor de douche boven aan een miniheatingmachine
[ afbeelding ]
te hard en vaak ook te groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef KNAK het volgende:
Dat weken gaat lastig worden.
Brokken vermalen maar? of heel geven.... zeker niet goed in zn geheel? te hard?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Creatief!
Maarre... heb je ook geen fornuis dan? Dat je een bodempje warm maakt?
In warme vloeistof vallen die brokken meestal wel uit elkaar. Geef het een half uurtje. En in koude vloeistof lukt het ook wel, duurt een beetje langer. Misschien dat hij de hele brokjes ook kan eten, maar ik zou het nu voorzichtig aandoen. Voordat hij zich overeet of verslikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef KNAK het volgende:
Dat weken gaat lastig worden.
Brokken vermalen maar? of heel geven.... zeker niet goed in zn geheel? te hard?
Ik vond het al heel bijzonder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef KNAK het volgende:
[..]had ik niet eens aan gedacht, ja, heb ik
Glas werd overigens wel heet... doe ik dus maar niet meer
Alles is op, morgen boodschappen doen :p Rijst wel maar die mot ik eerst koken...en kaas? halve kilo kaas is hier 30 eur...dat zou ik niet eens aan mn vriendin geven als ik dat hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
Heb je misschien kip in huis dat je kan koken of rijst? Of kaas misschien?
Je hebt toch een gasfornuis dus dan kun je de rijst koken toch? Maar goed fijn gemalen brokjes zijn ook primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Alles is op, morgen boodschappen doen :p Rijst wel maar die mot ik eerst koken...en kaas? halve kilo kaas is hier 30 eur...dat zou ik niet eens aan mn vriendin geven als ik dat had
Ik ga wel even brokken crushen...geweekt moet ie niet.
Wel lastig om dan alsnog vocht in dat beestje te krijgen. Ligt nu te slapen.......op zn geweekte brok
Geen geiser, alleen maar in de douche, klein apparaat waar koud water doorheen gaat en wat verwarmd wordt. Ben niet anders gewend eigenlijk... zowiezo geen ik geen water uit de kraan maar uit de 20liter fles...das drinkwaterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef delano.888 het volgende:
WTF, geen warm water uit de kraan? Laat dan toch maar zitten dat emigreren
Damn, heb je niet eerst in NL gewoont dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
Geen geiser, alleen maar in de douche, klein apparaat waar koud water doorheen gaat en wat verwarmd wordt. Ben niet anders gewend eigenlijk... zowiezo geen ik geen water uit de kraan maar uit de 20liter fles...das drinkwaterde kraan niet echt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
Alles is op, morgen boodschappen doen :p Rijst wel maar die mot ik eerst koken...en kaas? halve kilo kaas is hier 30 eur...dat zou ik niet eens aan mn vriendin geven als ik dat had
Ik ga wel even brokken crushen...geweekt moet ie niet.
Wel lastig om dan alsnog vocht in dat beestje te krijgen. Ligt nu te slapen.......op zn geweekte brok
deze zomer 10 jaar weg uit NL...eerst India, toen Bangladesh, nu hier.... en moet zeggen dat ik aanpassingsproblemen had in den beginne van alle luxe itt mijn eerder avonturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Damn, heb je niet eerst in NL gewoont dan?
Ik zou t er erg moeilijk mee hebben (neem aan dat er meer verschillen zijn)
Foto!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef KNAK het volgende:
Dat beest wil alleen maar slapen zo te zien... nu een 6 gangen menu voor zn neus en daar ligt ie er ook mee in,,,,,
hij moest net wel overgeven...althans, 30 min geleden...alleen wat vohct kwam naar buiten...... weinig bodem lijkt me in dit geval (?)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zal er moe van zijn.
Kijk wat je aan eten kunt roggelen en probeer het later nog eens. Of had je zelf ook slaapplannen?![]()
Als hij echt net van moeder vandaan komt heeft die hem hopelijk een bodempje meegegeven waar hij vannacht mee door kan. Ik heb ook wel eens kittens gehad van 5 weken waarvan moeder gesteriliseerd werd: heel buffet van vlees, geweekte brokken, ongeweekte brokken, kattemelk (alles ind e kitten variant) klaargezet. Kom je na een dag terug met moeder: blije stuiterende kittens die geen hap gegeten hebben.![]()
Maar die exemplaren hadden natuurlijk vooraf al een hele goede start, dat scheelt.
Maar om even aan te geven dat het fijn is als hij iets eet, maar als het niet lukt en je kunt morgenvroeg naar de DA, dat dat waarschijnlijk ook tijd genoeg is. Hopelijk gaat hij wel wat drinken, da's wel belangrijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef KNAK het volgende:
And we have a winner...
Whiskas Mackerel slaat aan..das ook dat jelly gebeuren.... en blijkbaar wordt ie wakker en snapt ie dat ie dat geweekte brokkenzooi ook kan eten......
op die manier komt er ook voldoende vocht binnen neem ik aan?
Mooi zo! Als jij er voldoende vocht hebt bijgemengd komt er zat binnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef KNAK het volgende:
And we have a winner...
Whiskas Mackerel slaat aan..das ook dat jelly gebeuren.... en blijkbaar wordt ie wakker en snapt ie dat ie dat geweekte brokkenzooi ook kan eten......
op die manier komt er ook voldoende vocht binnen neem ik aan?
Zo'n kleintje heeft natuurlijk ook nog niet zoveel eten en drinken nodig. Het is iig fijn dat ie wat binnen heeft gekregen. En als je het kan, (ik zou dat echt niet kunnen met zo'n wormpje in huisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef KNAK het volgende:
het begon heftig maar stopte ook net zo snel... vrij minimaal wat gegeten is... 4x melkwater likken van de vinger en toen was het ook genoeg.
Hiermee kan ik dus mijn eigen nachtrust beginnen? doosje, dekens en morgen 8 uur de uitdaging vervolgen?
Hoeveel uur zit ertussen? Misschien nog een keertje opstaan als het 6 uur of meer is. Gewoon voor de zekerheid. De hele nacht opzitten zou ik niet doen. Wel goed dat hij zelf likte, zet et maar wat eten bij en wie weet snapt hij het zelf al.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef KNAK het volgende:
het begon heftig maar stopte ook net zo snel... vrij minimaal wat gegeten is... 4x melkwater likken van de vinger en toen was het ook genoeg.
Hiermee kan ik dus mijn eigen nachtrust beginnen? doosje, dekens en morgen 8 uur de uitdaging vervolgen?
No way. Ik gok dat 4 weken een aardige schatting is. Veel te jong dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef Gravedigger het volgende:
Ik gok dat het bestje 7 á 8 weken oud is.
Zo op de foto te zien ziet hij er niet heel zwak uit. Inderdaad misschien even vannacht een keertje kijken, ook voor je eigen gemoedsrust. Mocht hij het niet overleven, hoe sneu dan ook, jij hebt iig je best gedaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef KNAK het volgende:
Ben een kattengek....Na de dood van mn kat (21 jaar oud) 2 jaar terug zag ik het niet zitten een andere kat te nemen maar nu ik dus hier woon kwamen er ineens 2 om de hoek kijken. Net zoals deze alleen op een wat voor mij vernieuwde manier
Slapen gaat wel lukken, hoop alleen dat morgen dat beestje het allemaal overleefd. Heb hier weinig ervaring mee dus geen idee........
Ik zou ze gescheiden houden, zeker omdat je er vannacht niet bij bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef KNAK het volgende:
of ie het zelf snapt? duidelijk dat het een kat van een zwerfkat is...lijkt mij dat het enige wat ie weet is aan de tiet bij de moeder.
Hoe zit het met mijn overige 2 katten? een dominante kater van 9 maanden en een prinsesje van 3 jaar? maar weg laten vooralsnog?
Universeel eej.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef KNAK het volgende:
heb een hekel aan mn Nokia, maar vandaag even niet .. hendig ding!
ik kan niet ruiken dat je niet in Nederland woontquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef KNAK het volgende:
Dierenambulance bestaat hier nietMag blij wezen als ik opgehaald word als ik een probleem heb..
Dat mensen skieten wist ik, maar als je beneden geen warm water hebt dan weet ik niet hoe de sanitaire voorzieningen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef KNAK het volgende:
Mijn huisje heeft 2 toiletten.. ik woon weliswaar in Azie maar ook hier skieten de mensen zo nu en dan..das geen probleem. Ik ben net 1.5 maand geleden verkast naar deze woning en heb wat dozen....knal daar wat doeken in en even kijken hoe ik water en eten erin kan plaatsen en 4.5 uur later (eigenlijk over 2.5 uur al, want ik moet de vrouw naar 't werk brengen) sta ik op en .....dan zie ik het wel?
Ah, jij kent de gaatjes-check?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:41 schreef KNAK het volgende:
Het is een dame, en ligt helemaal voor pampus, beestje is blijkbaar erg moe... heb een mandje al klaar wat dicht kan voor het geval de andere monsters ontwaken, even douchen en paar uurtjes zelf slapen.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik dat beest niet achter kan laten voor verzorging bij de DA, ik denk dat ik haar mee terug moet nemen. Dus een wormenkuur en advies over voedsel en hoe dit verder aan te pakken zal het enige zijn. Ik kan de aankomende weken dus mn lol op hier.
Doos = veiligheid, vest/dekentje = warmte (en vervanging van moeders en de rest van de familie)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef delano.888 het volgende:
Katten houden weliswaar van dozen, maar wat ook erg gewaardeerd word is een oud vest/jas. (nieuwe worden ook gewaardeerd, maar wat minder voor jezelf) Dan slaapt ie vast wel lekker door.
Goed, doos met vest/deken dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doos = veiligheid, vest/dekentje = warmte (en vervanging van moeders en de rest van de familie)
Ik zou m de eerste nacht zeker wel in een aparte kamer zetten, lijkt me slimmer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef KNAK het volgende:
Doos dus beter dan een doorkijkmandje? mandje heeft wel een deksel ter bescherming van de 2 monsters die hier rondlopen....
Wat bedoel je met een doorkijkmandje? Reismand of bench? Want dat kan op zich wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef KNAK het volgende:
Doos dus beter dan een doorkijkmandje? mandje heeft wel een deksel ter bescherming van de 2 monsters die hier rondlopen....
Lijkt op een picknickmandje, van hard plastic met rechthoekige gaten, genoeg ruimte maar je kan er doorheen kijken..wordt niormaal gesproken gebruikt om de katten in eventuele noodgevallen naar de DA te brengen.. dat beest zit er nu in, al slapend overgeheveld en gaat in een andere slaapkamer zo de nacht doorbrengen. Tot morgen ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een doorkijkmandje? Reismand of bench? Want dat kan op zich wel.
Al is een reismand wat klein, ik zou haar op een eigen kamer zetten, kun je het eten goed kwijt en een mini kattebak.
Als je monsters in de doos kunnen springen zou ik dat niet doen. Je weet nooit hoe boos ze worden van zo'n indringer.
Foooookfokfokfokfok!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef KNAK het volgende:
Aparte kamer gaat het dus worden....... ik zal na thuiskomst van de DA wel verslag doen... ben benieuwd wat die man zegt. Voor nu de mensen met een bijdrage erg bedankt...namens dat katje dan ;-)
Als dat beest dit alles overleefd lijkt me de naam Fok wel amusant, met name als ik in de tuin alle katten roep voor 't vreten.......
Die nokiafoto is nog bijna mooier dan de nokia-liniaal-photoshop, erg nice! En dat beestje is zoo lief, en je bent er maar druk mee! Ik ben benieuwd naar morgen (dat is hier dan vannacht, hmm..)quote:
Oh, ik begreep uit je verhaal dat moederpoes bovenop de schutting zat en minipoes onderaan de schutting lag. Verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef KNAK het volgende:
Ik heb dat beest een lange tijd laten zitten na de ontdekking. Was toen verder gegaan waarmee ik bezig was en na een tijd keek ik weer... veel gemekker en gemauw maar geen moeder die kwam opdagen. Beest was zeiknat.... had ik um daar moeten laten zitten?
...achterkant huis heb ik een tuin, en daar staat een muur die enkele 10-tallen meters links en rechts doorloopt... muur van zeker 2.5 meter, misschien wel meer. Ik woon precies op de grens van een Villa.. geen landhuis maar zo noemen ze hier een groep huizen (rond 400 oid,) volledig afgebakend met bewaakte ingang e.d. Andere kant van de muur heb je winkels, vreettentjes en de hoofdweg. Ik vermoed dat die volwassen katten van de andere kant komen en dat dit poesje naar benee is geflikkerd toen ze er overheen liepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, ik begreep uit je verhaal dat moederpoes bovenop de schutting zat en minipoes onderaan de schutting lag. Verkeerd begrepen dan.
Kloptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef Ansu het volgende:
Trouwens, even een interessevraagje, dit beestje heeft blauw ogen, alle kittens hebben dat toch eigenlijk tot 4 a 5 weken?
En dat meende ik ook al te zien, vandaar mijn inschatting dat ze zeker 4 weken oud is en misschien nog wel ouder.quote:Ho, ik zie net dat ze niet meer echt blauw zijn op de eerste foto's, lijkt dus maar zo!
Theezakje!?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
...achterkant huis heb ik een tuin, en daar staat een muur die enkele 10-tallen meters links en rechts doorloopt... muur van zeker 2.5 meter, misschien wel meer. Ik woon precies op de grens van een Villa.. geen landhuis maar zo noemen ze hier een groep huizen (rond 400 oid,) volledig afgebakend met bewaakte ingang e.d. Andere kant van de muur heb je winkels, vreettentjes en de hoofdweg. Ik vermoed dat die volwassen katten van de andere kant komen en dat dit poesje naar benee is geflikkerd toen ze er overheen liepen.
Ben alweer wakker, zelfs al buiten geweest en heerlijk brak. Eerst dat mormel proberen te voeren, dan 2 uurtjes slapen, dan gaat die DA zn kliniek open. Dan maar eens afvragen hoe ik dat mandje op de motor ga vervoeren.Anders maar wachten tot de vrouw thuis komt die me kan helpen. Die had tevens gelijk een naam voor dat beest.. Theezakje
vertaling in Thai klinkt het wat minder erg dan NL's maar toch....uhhhgh
Ik zou de DA vragen om wat melk voor kittens (is vaak poeder wat je moet aanlengen met water). Je kunt het voor de zekerheid maar in huis hebben. En meteen flesje en spuitje erbij vragen, wellicht heeft ze in het begin nog bijvoeding nodig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:29 schreef KNAK het volgende:
Piepen tijdens plassen.... ik zal het vermelden bij de DA over een uur, verder weet ik het ook niet. De kleur kon ik niet zien, dat beest zat een beetje ongelukkig tijdens de daad en alleen de sporen nadat ze wegliep lieten zien dat ze het gedaan had. Geen bloed o.i.d.. volgens mij redelijk transparant.
Eten gaat minimaal... Whiskas vlees, vermengd met wat water en melk, daar nipte ze een beetje uit.
Na of tijdens DA bezoekje zal ik wel of voedsel van de DA kopen, of bijv. Whiskas voor kittens. Zou ik ook op zoek moeten gaan naar kittenmelk? Zoiets heb ik nog niet in de schappen gezien zover ik weet (misschien is het er wel maar me nog nooit opgevallen).
Ik vermoed dat ze flink last heeft van wormen, bij de DA een kuurtje vragen. Als die eenmaal uitgedreven zijn zal dat buikje een stuk minder dik worden en haarl ijfje wat steviger.quote:Buikje voelt overigens beetje opgezet aan itt de rest van het lichaam dat redelijk mager is.
Tungchaaquote:
Ik denk dat ze met een week wel snapt hoe ze zelf moet eten en hoe de kattebak werkt. Het begin is er immers nu al, maar ze zal beduusd zijn van alle veranderingen en net op de grens van zelf wel.niet eten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef KNAK het volgende:
Duidelijke tips. Eens kijken wat de DA zo gaat zeggen, hoop dat ik gelijk een zooi voer kan inslaan, neem aan dat deze man wel een voorraad in huis heeft. Echter is er nu sprake van een wolkbreuk en moet er even gewacht worden...
Alles leuk en aardig maar, nu dit beestje zo jong is kan ik dr niet zo los rond laten lopen...ook afzijdig houden van andere katten, meerdere malen per dag op de kattenbak, helpen met voeren... dit gaat een dagtaak * x-weken wordenWaar moet ik dat beest laten? Constant in de mand van 70 bij 50cm?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
never mind, fok kan die vreemde tekens niet handlen![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:42 schreef KNAK het volgende:
[..]
Tungchaa![]()
De andere kat heet al Namchaa (theewater)
en nee, wij hebben geen theeplantage :p
1 slaapkamer dus volledig wijden aan de kat. Ik heb nog wat oude verhuisdozen, genoeg dekens en dergelijk, en dan die kat er los in laten rondbanjeren? Het zijn wel tegels, en lopen gaat erg lastig, achterpootjes gaan wijdbeens doordat het glad is. Ik zal wel een hoekje maken zodat ze inderdaad een hele kamer voor zich heeft, met de nodige plekken om te slapen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met een week wel snapt hoe ze zelf moet eten en hoe de kattebak werkt. Het begin is er immers nu al, maar ze zal beduusd zijn van alle veranderingen en net op de grens van zelf wel.niet eten.
Die slaapkamer waar je haar vannacht in had, zou dat ook geen dagverblijf kunnen zijn? Even inspecteren op kabeltjes en hoekjes waar ze vast kan komen te zitten etc. Of misschien kun je aan een grotere kooi komen waar je haar in kunt zetten. Want 70 bij 50 is inderdaad een beetje zielig voor de hele dag.
Je hebt er nu even flink werk aan, maar als je dat een weekje lukt dan ben je al een heel eind. En zodra eten en drinken goed gaat en de DA heeft the all clear gegeven dan kun je haar natuurlijk prima bij je eigen katten intorduceren. Na het eerste geblaas zal de acceptatie wel komen.
Ik hield dr net nog een bakje vlees/water/melk voor en daar dronk ze een beetje uit. Ik zal dr DA wel duidelijk maken dat er maar weinig gegeten wordt, misschien doordat ik het juiste voedsel niet heb...of......? Ik laat dat wel aan die man over, die zal het beter weten dan ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Het is nu wel belangrijk dat ze goed gaat eten trouwens, we zijn inmiddels ruim 12 uur verder. Vaak geven dierenartsen een vochtinfuus onder de huid. Spuitje water in een huisplooi en je neemt Quasimodo mee naar huis.Maar die bult vocht wordt gauw geneog opgenomen door het weefsel.
Lekker hoekje maken, afbakenen als je kunt en anders wat dekens neerleggen op bepaalde plaatsen zodat ze niet overal hoeft te glibberen. Als ze op krachten komt en groter groeit dan komt dat tempo er snel genoeg in. [ervaring]quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef KNAK het volgende:
[..]
1 slaapkamer dus volledig wijden aan de kat. Ik heb nog wat oude verhuisdozen, genoeg dekens en dergelijk, en dan die kat er los in laten rondbanjeren? Het zijn wel tegels, en lopen gaat erg lastig, achterpootjes gaan wijdbeens doordat het glad is. Ik zal wel een hoekje maken zodat ze inderdaad een hele kamer voor zich heeft, met de nodige plekken om te slapen....
Succes bij de DA!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik hield dr net nog een bakje vlees/water/melk voor en daar dronk ze een beetje uit. Ik zal dr DA wel duidelijk maken dat er maar weinig gegeten wordt, misschien doordat ik het juiste voedsel niet heb...of......? Ik laat dat wel aan die man over, die zal het beter weten dan ik.
Regen is eindelijk gestopt, als ik terug ben zal ik verslag doen ;-)
En dan de introductie bij de andere katten als ze van de wormen af is en een beetje aangesterkt? Daar heb je vast ook goeie tips voorquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lieve DA.Wat leuk dat hij jouw inspanningen ook waardeert.
![]()
En de foto's.![]()
Heb je nog voer meegekregen/gekocht? En van die spagetti had ik ook nog willen melden inderdaad.Ook daarom nog voorzichtig met je eigen katten, anders hebben die straks ook wormen.
Eén ding tegelijk hea.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan de introductie bij de andere katten als ze van de wormen af is en een beetje aangesterkt? Daar heb je vast ook goeie tips voor
Ho-Chi-Minh gangenstelsel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef KNAK het volgende:
Ja ja ja.... wat een lof...![]()
Als je jezelf kattenliefhebber noemt dan is dit toch wel het minimale denk ik?
Kwam een uur of wat terug van de nodige dingen die gedaan moesten worden en in drinkbakje dreef een gele sliert van een cm of 3. Zal wel een worm geweest zijn(?). TIjdens het braken lijkt mij? en dat precies in dat bakje?. In dit geval is de stap naar het gebruik van een mens-wc erg klein hoop ik :p scheelt me weer katjesdrop scheppen.
Whiskas junior, zowel vlees als droogvoer, wat fijnere kattenbakstenen in huis en ondertussen ene Thaise Ho-Chi-Minh gangenstelsel van dozen gemaakt, genoeg plek om te slapen, eten. en te skieten. Eten heeft die muts al volop gedaan. Whiskas Jr. slaat goed aan. Water drinken lukt vooralsnog niet echt.
hahaha dat hebben we hier ook een tijdje gehad, leuk is dat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef KNAK het volgende:
en ondertussen ene Thaise Ho-Chi-Minh gangenstelsel van dozen gemaakt
Die sliert leek op wat ik een uur ervoor gegeten had... bah-mi Kieaw Moo ( Bami soep met dingen erin en varkensvlees) Dat bakje was schoon toen ik het huis uit ging, Die mand ook dus het kan niet anders zijn dan dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho-Chi-Minh gangenstelsel!![]()
Als ze goed natvoer eet krijgt ze daar zat vocht mee binnen en veel vocht hebben katten niet nodig. Die gele sliert kan best een stuk worm zijn geweest, leek het op gekookte bami of spgetti? Want daar lijkt het meestal op.En vaak leven ze nog (I haz filmpje) En dan heb je nog de kleine, bijna onzichtbare wormen die nu uitgedreven worden.
Ow ja, kattebakvulling: heb je niet klonterende vulling in huis? Want die is het beste. Kittens eten vaak graag kattebakvulling en klonterende vulling wil je niet in dat maagje hebben.![]()
Sorry, had ik eerder aan moeten denken, nu heb je al boodschappen gedaan.
De bereidheid komt voort uit mn relatie met mn vorige kat. Ik vermoed dat zij het enige levend vrouwelijk wezen zal zijn waarmee ik zo lang onder 1 dak mee heb kunnen leven, namelijk 21 jaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef ElisaB het volgende:
Nu weet ik het zeker: we willen meer pics
![]()
De lof is terecht
Ach ja, dat was jij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:36 schreef KNAK het volgende:
[..]
De bereidheid komt voort uit mn relatie met mn vorige kat. Ik vermoed dat zij het enige levend vrouwelijk wezen zal zijn waarmee ik zo lang onder 1 dak mee heb kunnen leven, namelijk 21 jaar![]()
Vraag mbt 21 jaar oude kat
r.i.p.
Pics misschien wat later zodat er wat te vergelijken valt?
Lindworm waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef KNAK het volgende:Kwam een uur of wat terug van de nodige dingen die gedaan moesten worden en in drinkbakje dreef een gele sliert van een cm of 3. Zal wel een worm geweest zijn(?). TIjdens het braken lijkt mij? en dat precies in dat bakje?. In dit geval is de stap naar het gebruik van een mens-wc erg klein hoop ik :p scheelt me weer katjesdrop scheppen.
Is dat het niet dan? Dat ze niet omhoog kan met kleine?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef KNAK het volgende:
lopen gaat inderdaad met een waggel... heb geen andere kittens gehoord. Moet erbij zeggen dat de achterkan van mn huis nogal ingebouwd is. Hoe dat beest hier terecht gekomen is,.....ehh...uit de lucht gevallen, letterlijk. Denk dat die moeder ermee aan de wandel is gegaan en heeft laten vallen, kan niet anders. Muur is 2.5 meter hoog.
Jij bent ook een dierenarts?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef duivelin1 het volgende:
Wat voor spuit wil hij geven? Met 6 weken mag t kitten nog niet ingeënt worden voor katten- en niesziekte, maar misschien is t wat anders
Gelukkig heb ik deze film (meermaals) gezien, en weet ik precies wat je bedoeld...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef KNAK het volgende:
Dat lopen deed me denken aan een scene van Fear and Loathing in Las Vegas...Als ze dan net een flinke snuif hebben genomen van Ether en een Casino in lopen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net wat zitten klooien met de camera, foto's bleken beetje wazig en onduidelijk maar batterij leeg om betere te maken, die komen later wel...
Mai pben rai~!
Gewoon zeggen dat je Franse kaas gestuurd hebt...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:04 schreef delano.888 het volgende:
Awwwwwwww zo schattig![]()
![]()
![]()
Denk dat kaas sturen niet handig is, tegen de tijd dat het daar aan komt (niet gekoeld) is het groen.
Dat ziet er heel raar uit.. ze heeft dus dr vacht maar daarboven uit steken duizenden kleine haartjes, alsof er nog een laag haar overheen zit, maar dan wat minder dichtbevolkt. Ziet er wel grappig uit. Als ik dat beest op zou pompen lijkt het net een egelquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef RenRen- het volgende:
Is d'r vacht nou zo dun, of is dat omdat ze zo jong is? Wat een schatje
Ik bedoel meer het roze wat je ziet op de foto waar ze op haar zij ligtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat ziet er heel raar uit.. ze heeft dus dr vacht maar daarboven uit steken duizenden kleine haartjes, alsof er nog een laag haar overheen zit, maar dan wat minder dichtbevolkt. Ziet er wel grappig uit. Als ik dat beest op zou pompen lijkt het net een egel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het roze wat je ziet op de foto waar ze op haar zij ligtMisschien is het de flits.
HahahaBeeld, bedankt
Dat kan ook zo blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef KNAK het volgende:
En daar waar ik het over had, dat zal dan wel de babyvacht zijn, netzoals mensen-pubers, als de vlasjes op de kin beginnen te groeien
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef BrammetjeBraam het volgende:
da's wel een blijvertje, die domineert straks het hele huis.![]()
en het is nog een mooie ook.
Hoop het niet, dan is het maar goed dat ik sinds ik in Azie woon een toilet spuit om het achterstallig gebeuren te reinigen, anders had ik weleens 'Theezakje' kunnen gebruiken als ie toevallig in het toilet zou lopen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ook zo blijven
Ooooh, die foto's!![]()
Die blikken op foto 2 en 3
je weet toch dat vrouwen mannen de baas zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...
Theewater![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mai pben rai~!
tipje, zet de nieuwe in een kattenbench of een kooitje in de kamer waar de 2 andere katten zijn en laat ze zo aan elkaar wennen. Als dat goed gaat kitten eruit halen en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
In mijn ervaring, maar mijn katten zijn echt sukkels, is er nooit een felle aanvaring gehad. Katten springen wel ergens op als ze het zat zijn, kan meneer de kitten nog niet, en dan wennen ze op hun manier. Ze gaan echt nog niet vechten, die kitten is geen bedreiging nog en nog helemaal niet dominant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
Zal wel wat geblaas heen en waar worden en misschien een tik naar de kleine, maar dat is gewoon omdat ze de baas willen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef KNAK het volgende:
Na het diner even kijken hoe dat gaat in de bench, dan zullen die 2 andere er wel boven op zitten en even later los laten lopen en het aankijken
Opnemen op videoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef KNAK het volgende:
Yamaha R1 geluiden in huis.... katje zit in bench, dat wel
De mijne heten Sambal en Sushi... etensnamen zijn hip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Ansu het volgende:
Alleen om dat beestje nou naam van eten te geven... Ik zie mezelf al roepen, BOERENKOOLSTAMPPOT!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef KNAK het volgende:
...Dag 2... en hij wordt alleen maar meer levendig, door de aanwezigheid van de andere katten ben ik genoodzaakt dat beestje in een kamer op te sluiten, als ik dan zo nu en dan even kom kijken is ie helemaal blij, mauwen, spinnen...grappig dingetje is het.
Hoe lang moet ik het op deze manier doen? wanneer kan ik dr blootstellen aan 2 monsters die al aangetoond hebben niet helemaal blij te zijn met dat frutsel in huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat beest krijgt waarschijnlijk een andere naam, teveel thee in huis blijkbaar. 'T wordt er alleen niet beter op
Jij moet wel heel veel van je vriendin houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Toen Spot hier kwam kon hij alleen maar ruzie maken met de twee zusjes. En nog steeds rent hij af en toe als een idioot achter ze aan, terwijl hij hier alweer een maand of 5 is. Toch, ondanks het blazen en vechten, betrap ik heb zo héél soms dat hij gewoon bij Square in het mandje ligt te maffen. Tot ik kijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:33 schreef remlof het volgende:
Het duurde een maand voordat Pixel (die ik toen al twee jaar had) Dotje accepteerde. In het begin was het echt alleen maar blazen en negeren. Nu slapen ze regelmatig samen en likken elkaar helemaal schoon
En af en toe breken ze de hele tent af als ze spelen
quote:
Op mijn foto? Vlooienband, hij zat onder!quote:
Wat liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
....een week verder geloof ik? misschien een paar daagjes meer?
Fotos komen nog, ik heb nu even geen cam voor handen.
Dat beest is redelijk aan het groeien, groter dan de Nokia nu.
De eerste dagen iedere dag en nacht apart, en geleidelijk aan de andere 2 katten de mogelijkheid gegeven in de buurt te komen. Vanaf het eerste moment eigenlijk was dat beest al zindelijk, heb dr 1x zien piesen waar het niet mag. Toen ze dus aan het Mandela-en was (apartheid) had ze een doos met heel fijn kattezooisteengebeuren waar ze alles op deed. Ging allemaal goed
Sinds 5 dagen (denk ik) hebben we haar niet meer apart gezet maar in de woonkamer, en heb ik wat moeite moeten doen met haar constant naar de algemene kattenbak te brengen. Wanneer ik de deur uit ging ging ze wel apart, terug dr kamer in. Na 2 dagen wist ze zelf de weg te vinden naar dr poepbak en ben daar nu dus van verlost.
In den beginne moesten de andere katten er niets van hebben, van dat kleine mormel, maar die grijze, die zelf amper 1 jaar is begint nu aan 'gedwongen catwash' activiteiten, dus ze wordt langzaam als medebewoner gezien.
Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen. Toch een leuk lief katje, met name in de avond, vraagt heel erg om aandacht, wil bij/op/in/onder je zitten.
Fotos volgen, eerst slapen ;-)
Nageltjes knippen. Kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen, als je het nu doet laten ze het later ook gewoon allemaal rustig gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen.
Dat ja. Wanneer het te ruw wordt even terugtrekken en negeren, dan spelen ze voortaan wat zachterquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat het goed gaat, ook met de andere twee bewoners! Wat betreft dat spelenderwijs aanvallen: da's het eerste wat ik ze hier afleer. Want anders doet ze het ook als ze groter is en dan ist helemaal auwauwauw.
Afleren is best simpel: zodra ze je in de houdgreep neemt meteen je hand stilhouden en als ze doorgaat je hand (voorzichtig) weghalen en haar even negeren. En sowieso eigenlijk je hand niet als speelgoed gebruiken maar een stokje of iets anders daarvoor pakken. Net zo leuk en een stuk fijner voor je vel.
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe is 't bij jullie, er is toch net een aardbeving in die regio geweest?
Ik vroeg me afgelopen weekend nog af hoe het ermee zou zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste week
Foto's komen nog.....Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt
![]()
Aardbeving was overigens in het noorden,. heb er hier niets van gemerkt.
quote:
Heb je er inmiddels een extra kattenbakje bij genomen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste week
Foto's komen nog.....Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt
![]()
Aardbeving was overigens in het noorden,. heb er hier niets van gemerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |