abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 16:58:49 #251
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_94100216
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef Ansu het volgende:
Wat is dat lichtgroene?
Op mijn foto? Vlooienband, hij zat onder!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:51:17 #252
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_94286712
Hoe gaat het nu?
Zijn de andere katten al gewend aan de "indringer"?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_94380136
Hoe gaat met met het kleine ding en de rest van je huishouden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 maart 2011 @ 16:06:52 #254
24329 KNAK
ff w88,......
pi_94514572
....een week verder geloof ik? misschien een paar daagjes meer?
Fotos komen nog, ik heb nu even geen cam voor handen.

Dat beest is redelijk aan het groeien, groter dan de Nokia nu.
De eerste dagen iedere dag en nacht apart, en geleidelijk aan de andere 2 katten de mogelijkheid gegeven in de buurt te komen. Vanaf het eerste moment eigenlijk was dat beest al zindelijk, heb dr 1x zien piesen waar het niet mag. Toen ze dus aan het Mandela-en was (apartheid) had ze een doos met heel fijn kattezooisteengebeuren waar ze alles op deed. Ging allemaal goed

Sinds 5 dagen (denk ik) hebben we haar niet meer apart gezet maar in de woonkamer, en heb ik wat moeite moeten doen met haar constant naar de algemene kattenbak te brengen. Wanneer ik de deur uit ging ging ze wel apart, terug dr kamer in. Na 2 dagen wist ze zelf de weg te vinden naar dr poepbak en ben daar nu dus van verlost.

In den beginne moesten de andere katten er niets van hebben, van dat kleine mormel, maar die grijze, die zelf amper 1 jaar is begint nu aan 'gedwongen catwash' activiteiten, dus ze wordt langzaam als medebewoner gezien.

Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen. Toch een leuk lief katje, met name in de avond, vraagt heel erg om aandacht, wil bij/op/in/onder je zitten.

Fotos volgen, eerst slapen ;-)
Mai pben rai~!
  Redactie Sport woensdag 23 maart 2011 @ 16:10:44 #255
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94514707
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
....een week verder geloof ik? misschien een paar daagjes meer?
Fotos komen nog, ik heb nu even geen cam voor handen.

Dat beest is redelijk aan het groeien, groter dan de Nokia nu.
De eerste dagen iedere dag en nacht apart, en geleidelijk aan de andere 2 katten de mogelijkheid gegeven in de buurt te komen. Vanaf het eerste moment eigenlijk was dat beest al zindelijk, heb dr 1x zien piesen waar het niet mag. Toen ze dus aan het Mandela-en was (apartheid) had ze een doos met heel fijn kattezooisteengebeuren waar ze alles op deed. Ging allemaal goed

Sinds 5 dagen (denk ik) hebben we haar niet meer apart gezet maar in de woonkamer, en heb ik wat moeite moeten doen met haar constant naar de algemene kattenbak te brengen. Wanneer ik de deur uit ging ging ze wel apart, terug dr kamer in. Na 2 dagen wist ze zelf de weg te vinden naar dr poepbak en ben daar nu dus van verlost.

In den beginne moesten de andere katten er niets van hebben, van dat kleine mormel, maar die grijze, die zelf amper 1 jaar is begint nu aan 'gedwongen catwash' activiteiten, dus ze wordt langzaam als medebewoner gezien.

Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen. Toch een leuk lief katje, met name in de avond, vraagt heel erg om aandacht, wil bij/op/in/onder je zitten.

Fotos volgen, eerst slapen ;-)
Wat lief O+ O+ Ben blij dat het zo goed gaat!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 16:15:09 #256
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94514893
Misschien moet je dat bijten en krabben proberen af te leren voordat ze volwassen is ;)

En die "gedwongen catwash", is neem ik aan "kitten in de houdgreep en tong erover"? Klinkt heel positief, niet alleen acceptatie als medebewoner maar ook als iets dat verzorgd moet worden :D
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_94516159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen.
Nageltjes knippen. Kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen, als je het nu doet laten ze het later ook gewoon allemaal rustig gebeuren.
Ja, ik generaliseer.
pi_94516384
Fijn dat het goed gaat, ook met de andere twee bewoners! Wat betreft dat spelenderwijs aanvallen: da's het eerste wat ik ze hier afleer. Want anders doet ze het ook als ze groter is en dan ist helemaal auwauwauw.

Afleren is best simpel: zodra ze je in de houdgreep neemt meteen je hand stilhouden en als ze doorgaat je hand (voorzichtig) weghalen en haar even negeren. En sowieso eigenlijk je hand niet als speelgoed gebruiken maar een stokje of iets anders daarvoor pakken. Net zo leuk en een stuk fijner voor je vel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_94516641
Gooi hem bij de Chinees op de toonbank en zeg: dit was de laatste.
  † In Memoriam † vrijdag 25 maart 2011 @ 13:39:40 #260
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94597068
Hoe is 't bij jullie, er is toch net een aardbeving in die regio geweest?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:25:15 #261
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94598890
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat het goed gaat, ook met de andere twee bewoners! Wat betreft dat spelenderwijs aanvallen: da's het eerste wat ik ze hier afleer. Want anders doet ze het ook als ze groter is en dan ist helemaal auwauwauw.

Afleren is best simpel: zodra ze je in de houdgreep neemt meteen je hand stilhouden en als ze doorgaat je hand (voorzichtig) weghalen en haar even negeren. En sowieso eigenlijk je hand niet als speelgoed gebruiken maar een stokje of iets anders daarvoor pakken. Net zo leuk en een stuk fijner voor je vel.
Dat ja. Wanneer het te ruw wordt even terugtrekken en negeren, dan spelen ze voortaan wat zachter :Y
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:16:11 #262
24329 KNAK
ff w88,......
pi_94773016
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe is 't bij jullie, er is toch net een aardbeving in die regio geweest?
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste week
Foto's komen nog..... :P Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt :')

Aardbeving was overigens in het noorden,. heb er hier niets van gemerkt.
Mai pben rai~!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:35:10 #263
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_94773932
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:
Foto's komen nog..... :P Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt :')

Ik vroeg me afgelopen weekend nog af hoe het ermee zou zijn ^O^

Dat heb je maar weer verdomd goed voor elkaar O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:03:36 #264
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_94779277
Hahaha, tof beestje als ik het zo lees.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_95351722
Tijd voor foto's O-)
pi_95355938
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:27 schreef Oognip het volgende:
Tijd voor foto's O-)
:Y
pi_95381619
Terugvindpoes!

Hoe is het nu met het kleine mormeltje O+ ?
Net het hele topic heerlijk door zitten lezen
Wat een superdaad om zo'n beestje in huis te nemen :D

En inderdaad pics pics pics!! :D
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_95383106
Wat een scheetje. O+ O+ O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:28:31 #269
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_95389139
Ik heb vroeger wel eens geitjes, een lammetje en een keer jonge haasjes met de fles grootgebracht en daar hebben we zelf 'moedermelk' voor gemaakt, door gewoon een mix te maken van: volle melk, (beetje) kofiemelk (voor het vettige) en warm water. Hier hebben we ze allemaal groot mee gekregen.

Verder schijnt het dat kittens ergens tussen de 9e en 12e week hun sociale gedrag van hun moeder leren. Sommige mensen vinden 8 (soms zelfs 6) weken genoeg om een kitten bij de moeder weg te halen en dat kunnen wel eens agressieve katjes worden die bijten en krabben. Mijn katten zogen gemiddeld tussen de 14 en 16 weken hun jongen en zolang moeten ze er ook bijblijven voordat ze weg mogen.

Het is voor mensen moeilijk, zo niet onmogelijk om dit gedrag bij een kat 'af te leren'.
Misschien kan het bij jou goedkomen doordat je nog andere katten hebt en die het kunnen corigeren.
To BG or not to BG!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 april 2011 @ 18:57:06 #270
163650 Greys
pi_95454853
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je er inmiddels een extra kattenbakje bij genomen? ;)
Want drie katten delen wel vaker niet graag 1 kattenbak, straks krijg je gedoe dat de 2 volwassen katten ook moeilijk gaan doen en naast de bak gaan enzo.

En... foto's? O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 april 2011 @ 11:35:42 #271
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_95483686
Foto's *O* . Leuk beestje is het in ieder geval.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')