quote:
Op mijn foto? Vlooienband, hij zat onder!quote:
Wat liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
....een week verder geloof ik? misschien een paar daagjes meer?
Fotos komen nog, ik heb nu even geen cam voor handen.
Dat beest is redelijk aan het groeien, groter dan de Nokia nu.
De eerste dagen iedere dag en nacht apart, en geleidelijk aan de andere 2 katten de mogelijkheid gegeven in de buurt te komen. Vanaf het eerste moment eigenlijk was dat beest al zindelijk, heb dr 1x zien piesen waar het niet mag. Toen ze dus aan het Mandela-en was (apartheid) had ze een doos met heel fijn kattezooisteengebeuren waar ze alles op deed. Ging allemaal goed
Sinds 5 dagen (denk ik) hebben we haar niet meer apart gezet maar in de woonkamer, en heb ik wat moeite moeten doen met haar constant naar de algemene kattenbak te brengen. Wanneer ik de deur uit ging ging ze wel apart, terug dr kamer in. Na 2 dagen wist ze zelf de weg te vinden naar dr poepbak en ben daar nu dus van verlost.
In den beginne moesten de andere katten er niets van hebben, van dat kleine mormel, maar die grijze, die zelf amper 1 jaar is begint nu aan 'gedwongen catwash' activiteiten, dus ze wordt langzaam als medebewoner gezien.
Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen. Toch een leuk lief katje, met name in de avond, vraagt heel erg om aandacht, wil bij/op/in/onder je zitten.
Fotos volgen, eerst slapen ;-)
Nageltjes knippen. Kan je ook niet vroeg genoeg mee beginnen, als je het nu doet laten ze het later ook gewoon allemaal rustig gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:06 schreef KNAK het volgende:
Verder kan dat beest flink fel zijn als ze energiek is... dat wil al jagen, hangt in je vlees, kill-and-attack gebeuren, komt met dr klauwen op je hand afgestormd, wil dan je hand/arm klem zetten en met de achterpooten bewerken terwijl ze schreeuwt/mauwt en dat doet nu al flink pijn...her en der al rode krassen.
Dat ja. Wanneer het te ruw wordt even terugtrekken en negeren, dan spelen ze voortaan wat zachterquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:51 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat het goed gaat, ook met de andere twee bewoners! Wat betreft dat spelenderwijs aanvallen: da's het eerste wat ik ze hier afleer. Want anders doet ze het ook als ze groter is en dan ist helemaal auwauwauw.
Afleren is best simpel: zodra ze je in de houdgreep neemt meteen je hand stilhouden en als ze doorgaat je hand (voorzichtig) weghalen en haar even negeren. En sowieso eigenlijk je hand niet als speelgoed gebruiken maar een stokje of iets anders daarvoor pakken. Net zo leuk en een stuk fijner voor je vel.
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste weekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe is 't bij jullie, er is toch net een aardbeving in die regio geweest?
Ik vroeg me afgelopen weekend nog af hoe het ermee zou zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste week
Foto's komen nog.....Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt
![]()
Aardbeving was overigens in het noorden,. heb er hier niets van gemerkt.
quote:
Heb je er inmiddels een extra kattenbakje bij genomen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Druk bezig met van alles en wat minder op i-net te vinden de laatste week
Foto's komen nog.....Dat beestje is nu groter dan de Nokia, en het hangt nu echt overal in en het doet nu best wel pijn. Alles moet aangevallen worden, alles is onveilig,...rent de trappen op en af, kan op het bed springen en heeft al bitch-neigingen; wil dus niet op de pot waar al een drol in ligt
![]()
Aardbeving was overigens in het noorden,. heb er hier niets van gemerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |