Dat kan ook zo blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef KNAK het volgende:
En daar waar ik het over had, dat zal dan wel de babyvacht zijn, netzoals mensen-pubers, als de vlasjes op de kin beginnen te groeien
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef BrammetjeBraam het volgende:
da's wel een blijvertje, die domineert straks het hele huis.![]()
en het is nog een mooie ook.
Hoop het niet, dan is het maar goed dat ik sinds ik in Azie woon een toilet spuit om het achterstallig gebeuren te reinigen, anders had ik weleens 'Theezakje' kunnen gebruiken als ie toevallig in het toilet zou lopen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ook zo blijven
Ooooh, die foto's!![]()
Die blikken op foto 2 en 3
je weet toch dat vrouwen mannen de baas zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...
Theewater![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mai pben rai~!
tipje, zet de nieuwe in een kattenbench of een kooitje in de kamer waar de 2 andere katten zijn en laat ze zo aan elkaar wennen. Als dat goed gaat kitten eruit halen en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
In mijn ervaring, maar mijn katten zijn echt sukkels, is er nooit een felle aanvaring gehad. Katten springen wel ergens op als ze het zat zijn, kan meneer de kitten nog niet, en dan wennen ze op hun manier. Ze gaan echt nog niet vechten, die kitten is geen bedreiging nog en nog helemaal niet dominant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |