Dat kan ook zo blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef KNAK het volgende:
En daar waar ik het over had, dat zal dan wel de babyvacht zijn, netzoals mensen-pubers, als de vlasjes op de kin beginnen te groeien
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef BrammetjeBraam het volgende:
da's wel een blijvertje, die domineert straks het hele huis.![]()
en het is nog een mooie ook.
Hoop het niet, dan is het maar goed dat ik sinds ik in Azie woon een toilet spuit om het achterstallig gebeuren te reinigen, anders had ik weleens 'Theezakje' kunnen gebruiken als ie toevallig in het toilet zou lopen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan ook zo blijven
Ooooh, die foto's!![]()
Die blikken op foto 2 en 3
je weet toch dat vrouwen mannen de baas zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ...Theewater, een grijze eikel maar lieve kat is me er 1...
Theewater![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mai pben rai~!
tipje, zet de nieuwe in een kattenbench of een kooitje in de kamer waar de 2 andere katten zijn en laat ze zo aan elkaar wennen. Als dat goed gaat kitten eruit halen en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
In mijn ervaring, maar mijn katten zijn echt sukkels, is er nooit een felle aanvaring gehad. Katten springen wel ergens op als ze het zat zijn, kan meneer de kitten nog niet, en dan wennen ze op hun manier. Ze gaan echt nog niet vechten, die kitten is geen bedreiging nog en nog helemaal niet dominant.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:11 schreef KNAK het volgende:
...en ik neem aan er niet tussenbeide komen als het er fel aan toe gaat? Die kleine laat ik rondlopen als die 2 monsters buiten lopen, en 1 van de grotere zag die kleine en die keek echt met hele grote WTF ogen aan, niet al te vriendelijk... als ie dichtbij kan komen gaat ie een potje Thais kickboxen vermoed ik,,,
Zal wel wat geblaas heen en waar worden en misschien een tik naar de kleine, maar dat is gewoon omdat ze de baas willen zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef KNAK het volgende:
Na het diner even kijken hoe dat gaat in de bench, dan zullen die 2 andere er wel boven op zitten en even later los laten lopen en het aankijken
Opnemen op videoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:43 schreef KNAK het volgende:
Yamaha R1 geluiden in huis.... katje zit in bench, dat wel
De mijne heten Sambal en Sushi... etensnamen zijn hip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:38 schreef Ansu het volgende:
Alleen om dat beestje nou naam van eten te geven... Ik zie mezelf al roepen, BOERENKOOLSTAMPPOT!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef KNAK het volgende:
...Dag 2... en hij wordt alleen maar meer levendig, door de aanwezigheid van de andere katten ben ik genoodzaakt dat beestje in een kamer op te sluiten, als ik dan zo nu en dan even kom kijken is ie helemaal blij, mauwen, spinnen...grappig dingetje is het.
Hoe lang moet ik het op deze manier doen? wanneer kan ik dr blootstellen aan 2 monsters die al aangetoond hebben niet helemaal blij te zijn met dat frutsel in huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]dat beest krijgt waarschijnlijk een andere naam, teveel thee in huis blijkbaar. 'T wordt er alleen niet beter op
Jij moet wel heel veel van je vriendin houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Toen Spot hier kwam kon hij alleen maar ruzie maken met de twee zusjes. En nog steeds rent hij af en toe als een idioot achter ze aan, terwijl hij hier alweer een maand of 5 is. Toch, ondanks het blazen en vechten, betrap ik heb zo héél soms dat hij gewoon bij Square in het mandje ligt te maffen. Tot ik kijk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:33 schreef remlof het volgende:
Het duurde een maand voordat Pixel (die ik toen al twee jaar had) Dotje accepteerde. In het begin was het echt alleen maar blazen en negeren. Nu slapen ze regelmatig samen en likken elkaar helemaal schoon
En af en toe breken ze de hele tent af als ze spelen
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |