Ik zou ze gescheiden houden, zeker omdat je er vannacht niet bij bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef KNAK het volgende:
of ie het zelf snapt? duidelijk dat het een kat van een zwerfkat is...lijkt mij dat het enige wat ie weet is aan de tiet bij de moeder.
Hoe zit het met mijn overige 2 katten? een dominante kater van 9 maanden en een prinsesje van 3 jaar? maar weg laten vooralsnog?
Universeel eej.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef KNAK het volgende:
heb een hekel aan mn Nokia, maar vandaag even niet .. hendig ding!
ik kan niet ruiken dat je niet in Nederland woontquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef KNAK het volgende:
Dierenambulance bestaat hier nietMag blij wezen als ik opgehaald word als ik een probleem heb..
Dat mensen skieten wist ik, maar als je beneden geen warm water hebt dan weet ik niet hoe de sanitaire voorzieningen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef KNAK het volgende:
Mijn huisje heeft 2 toiletten.. ik woon weliswaar in Azie maar ook hier skieten de mensen zo nu en dan..das geen probleem. Ik ben net 1.5 maand geleden verkast naar deze woning en heb wat dozen....knal daar wat doeken in en even kijken hoe ik water en eten erin kan plaatsen en 4.5 uur later (eigenlijk over 2.5 uur al, want ik moet de vrouw naar 't werk brengen) sta ik op en .....dan zie ik het wel?
Ah, jij kent de gaatjes-check?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:41 schreef KNAK het volgende:
Het is een dame, en ligt helemaal voor pampus, beestje is blijkbaar erg moe... heb een mandje al klaar wat dicht kan voor het geval de andere monsters ontwaken, even douchen en paar uurtjes zelf slapen.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik dat beest niet achter kan laten voor verzorging bij de DA, ik denk dat ik haar mee terug moet nemen. Dus een wormenkuur en advies over voedsel en hoe dit verder aan te pakken zal het enige zijn. Ik kan de aankomende weken dus mn lol op hier.
Doos = veiligheid, vest/dekentje = warmte (en vervanging van moeders en de rest van de familie)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef delano.888 het volgende:
Katten houden weliswaar van dozen, maar wat ook erg gewaardeerd word is een oud vest/jas. (nieuwe worden ook gewaardeerd, maar wat minder voor jezelf) Dan slaapt ie vast wel lekker door.
Goed, doos met vest/deken dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doos = veiligheid, vest/dekentje = warmte (en vervanging van moeders en de rest van de familie)
Ik zou m de eerste nacht zeker wel in een aparte kamer zetten, lijkt me slimmer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef KNAK het volgende:
Doos dus beter dan een doorkijkmandje? mandje heeft wel een deksel ter bescherming van de 2 monsters die hier rondlopen....
Wat bedoel je met een doorkijkmandje? Reismand of bench? Want dat kan op zich wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef KNAK het volgende:
Doos dus beter dan een doorkijkmandje? mandje heeft wel een deksel ter bescherming van de 2 monsters die hier rondlopen....
Lijkt op een picknickmandje, van hard plastic met rechthoekige gaten, genoeg ruimte maar je kan er doorheen kijken..wordt niormaal gesproken gebruikt om de katten in eventuele noodgevallen naar de DA te brengen.. dat beest zit er nu in, al slapend overgeheveld en gaat in een andere slaapkamer zo de nacht doorbrengen. Tot morgen ;-)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een doorkijkmandje? Reismand of bench? Want dat kan op zich wel.
Al is een reismand wat klein, ik zou haar op een eigen kamer zetten, kun je het eten goed kwijt en een mini kattebak.
Als je monsters in de doos kunnen springen zou ik dat niet doen. Je weet nooit hoe boos ze worden van zo'n indringer.
Foooookfokfokfokfok!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:55 schreef KNAK het volgende:
Aparte kamer gaat het dus worden....... ik zal na thuiskomst van de DA wel verslag doen... ben benieuwd wat die man zegt. Voor nu de mensen met een bijdrage erg bedankt...namens dat katje dan ;-)
Als dat beest dit alles overleefd lijkt me de naam Fok wel amusant, met name als ik in de tuin alle katten roep voor 't vreten.......
Die nokiafoto is nog bijna mooier dan de nokia-liniaal-photoshop, erg nice! En dat beestje is zoo lief, en je bent er maar druk mee! Ik ben benieuwd naar morgen (dat is hier dan vannacht, hmm..)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |