quote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef bollokus het volgende:
flipje doet het weer goed om de andere om het hofje te leiden
maar dat deel mist ie dan weer!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grappig dat Gerard in z'n eigen val lijkt te trappen, hij had het zelf eerder al over fake-missies om anderen te misleiden.
Haha ja. Oh man wat is Gerard nu in z'n nopjesquote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grappig dat Gerard in z'n eigen val lijkt te trappen, hij had het zelf eerder al over fake-missies om anderen te misleiden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha ja. Oh man wat is Gerard nu in z'n nopjes
mooi op ingespeeld door flip!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gerard gerard wat doe je nu
![]()
Dat valt effe tegen
Nee daar is hij te dom voorquote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Urb het volgende:
Of Gerard probeert gewoon anderen te laten drukken.
Psies!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef superkokje het volgende:
getrouwd zijn wil niet zeggen dat je niet buiten de pot gepist hebt
Ja, dan gaat het luchtalarm!!! Om 12 uur precies!quote:
Dat doet hij meestal welquote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Urb het volgende:
Of Gerard probeert gewoon anderen te laten drukken.
Hoe zou het er anders terecht komen Gerard?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef bollokus het volgende:
gerard zegt, als iemand dit neer heeft gelegt vind ik het master!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het luchtalarm!!! Om 12 uur precies!
ik heb gisterenavond nog naar het ziggo kanaal gekeken maar dat was idd even boeiend als een streamlock.quote:
Hummie komt zo op visitequote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef DownToEarth het volgende:
Wat gaan ze vandaag doen? In de tuin liggen slapen?
Ja, en als ze dat zat zijn gaan ze naar bedquote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef DownToEarth het volgende:
Wat gaan ze vandaag doen? In de tuin liggen slapen?
Ja... Fons tweette hetquote:
Dat gebeurt toch pas vanavond?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... Fons tweette het
Nee, tuurlijk niet. Maik komt vandaag het huis weer in en verder gebeurd er geen ene moer vandaag
jup tijdens de uitzending!quote:
vanacht wakker geworden van een spook... die zag er trouwens wel beter uitquote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Wat ziet Sophia er weer mooi uit hahaah
Dies nog steeds aan het carnavallen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Wat ziet Sophia er weer mooi uit hahaah
Leuk jij doet er n cap bij...lukt me nog steeds niet..:(quote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies nog steeds aan het carnavallen?
[ afbeelding ]
ja maar wel met der vieze kut op een ander der bed zittenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Niet vaak. Ze zei gisteren dat der huid uitdroogt van te veel douchen.
Krijgen we dat weer ...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:58 schreef soyChantal het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe hard Mo zal gaan janken als Maik weer binnenkomt
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:58 schreef soyChantal het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe hard Mo zal gaan janken als Maik weer binnenkomt
ja dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benen
Die denkt: yes, vanavond s*xquote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benen
ik ook.... vriendin twijfelde nog......quote:
Mo is lekkahhhhquote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef DownToEarth het volgende:
Wat heeft Mo een beeldig pakje aan. HAHA.
ligbeddenquote:
ze oefend voor morgenvroeg!quote:
dat was toch wel gebeurt. dat is toch in elke RLSquote:Op maandag 7 maart 2011 10:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Triets dat die Maik terugkomt...en alleen vanwege het stelletje Maik-Mo....denken dat we dat graag willen zien.
Dat ze eens zorgen dat er missies/opdrachten komen.
echtquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Er gaat niks gebeuren. Het was een neppe tweet
Jaquote:
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?quote:
het was toch gezellig ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
'nee, nee... Porugese tijd' Ik wakker blijven > er gebeurd niks.
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
spanning en sensatie!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
Sukkeltje.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
ik keek net bij alphons, en idd... waarom trap ik daar nou altijd inquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Ja ik ben ook weer wegquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?![]()
kom op even volhouden he het is nog maar 2 uurquote:
Daarom moet ik er ook ff tussenuit. Moet wel wat chips en bier hebben tegen die tijdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
kom op even volhouden he het is nog maar 2 uur
jazekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
Denken ze nu serieus door die actie van Joanna weer dat er familie banden in het huis zitten?
kun je voor mij ook halen hou ik het hier in de gaten voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom moet ik er ook ff tussenuit. Moet wel wat chips en bier hebben tegen die tijd
Karim rond eergister 4.30quote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft daar tegenaan gezwaffeld?
Denk elke man een paar x!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft daar tegenaan gezwaffeld?
Beetje jammer..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
jazeker![]()
![]()
![]()
en de andere geheimen worden weer een beetje vergeten
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je voor mij ook halen hou ik het hier in de gaten voor je
nou dan weet zometeen iedereen hetquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Urb het volgende:
Guido gelooft de kloe niet en verteld het Servio.
naturel is goed... en die zoute stikjes zijn zo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen.
Paprika of naturel
die was toch niet slank?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
Guido begint weer dik te worden in het huis!
beide, na een mislukte poging heeft jo het na 2 dagen herhaaldquote:
Klopt, maar slanker dan wat hij nu is. SS is soms zo saai dat zulke dingen beginnen op te vallenquote:
Nou... dit is al de 2de keer dat ik in zoiets ben getrapt. Ik geef bommie de schuld.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik keek net bij alphons, en idd... waarom trap ik daar nou altijd in
anniequote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef bollokus het volgende:
wat moet het pakje van stoofie voorstellen![]()
die heeft een flinke pak rammel nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... dit is al de 2de keer dat ik in zoiets ben getrapt. Ik geef bommie de schuld.
Idd, ze voelt zich beledigd omdat aafke haar oogpotlood niet mocht lenen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef angeljacky het volgende:
O jemig Aafke wat ben jij jaloers op Joana zeg die manier van roddelen en nadoen pfffff vreselijk mens zeg, zeg t dan in haar gezicht
huh? heb je aafke al zonder make-up gezien dan? is pure noodzaak hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp niet dat ze elke dag zo bezig zijn met makeup
Sommige vrouwen hebben behoorlijk wat te verbergen. Gelukkig heeft mijn vrouwtje niet zoveel nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
Joanna heeft weer zo'n stamboom gemaakt van bestek en rietjesquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Maar wat hebben Joanna en Philip dan het huis ingegooid?
Echt hè.. Als ze dat thuis ook zo lang doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
peppersprayquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Ze blijft een monster! Met 3 voor tanden!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
huh? heb je aafke al zonder make-up gezien dan? is pure noodzaak hoor
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
pepperspray
daarom had Mo deze week zoveel tranen in de ogen
Okay... Wel slim, ze speelt het spel wel hoor...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft weer zo'n stamboom gemaakt van bestek en rietjes
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
pepperspray
daarom had Mo deze week zoveel tranen in de ogen
Wederom de stamboom neergelegdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Ja precies, dan mogen ze wel twee uur van te voren hun bed uit komen, voor ze weggaanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè.. Als ze dat thuis ook zo lang doen!
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zou mijn make-up ook niet uitlenen, en al helemaal niet aan Aafke.
Nee vanaf de eerste dag al niet! JAKK!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zou mijn make-up ook niet uitlenen, en al helemaal niet aan Aafke.
Nou ja Guido weet ervan. Die heeft Servio gewaarschuwd daar niet voor te drukken vond hij zonde van zijn geld. Guido probeerd het er wel bij Gerard door te krijgen dat als hij het geld had zou drukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Wel slim, ze speelt het spel wel hoor...
lekker toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DownToEarth het volgende:
Ze eten alleen maar eieren en tosti's?
goedenmorgen stem zei er staat iets klaar in het labirinthquote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef EssiePessietje het volgende:
Goeiemorgen
Heeft iemand verstaan wat er gezegd werd door de stem? Servio rende naar de kvdw maar kon niet binnen, joanne wel?
Hij zei:quote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef EssiePessietje het volgende:
Goeiemorgen
Heeft iemand verstaan wat er gezegd werd door de stem? Servio rende naar de kvdw maar kon niet binnen, joanne wel?
En haar reactie was: " Het verziekt m'n outfit. "quote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei:
Joanna er staat iets voor jullie klaar in het labyrinth![]()
Ze kreeg een nieuw zender hoesje
Oeeh, ik weet een geheimpje... Laat ik het aan bingoroddelkoningin Servio vertellen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja Guido weet ervan. Die heeft Servio gewaarschuwd daar niet voor te drukken vond hij zonde van zijn geld. Guido probeerd het er wel bij Gerard door te krijgen dat als hij het geld had zou drukken.
Omdat die wit is zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
En haar reactie was: " Het verziekt m'n outfit. "
Hij vond het zonde van het geld dat hij aan Servio had gegund door hem zijn geheim te laten raden. Toen hij naar binnen liep wilde Gerard weten wat de gedachtes van Guido waren die toen aangaf ik heb geen gedachtes maar als ik geld had zou ik drukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, ik weet een geheimpje... Laat ik het aan bingoroddelkoningin Servio vertellen!
En dan nog denken dat je het er bij Gerard in krijgt.
Net rondje gehaald voor de collega's hier!quote:
en dan vergeet je je colega's hier //??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Net rondje gehaald voor de collega's hier!
die zijn ookal vaak teuggekomenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
Ze onthouden ook echt alleen maar de tastbare kloe's en vergeten totaal de aanwijzingen van de stem/ de muziekjes/ quizvragen enzo.
Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
Ze onthouden ook echt alleen maar de tastbare kloe's en vergeten totaal de aanwijzingen van de stem/ de muziekjes/ quizvragen enzo.
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!
Ja dat slaat idd nergens opquote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.
maar sherrie heeft ook een goeie pokerfacequote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.
Tsja mss na een derde quizvraag erover..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!
Streamkijkers meegeteld?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
Beste cijfers ooit voor Secret Story hahaha
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja mss na een derde quizvraag erover..![]()
Volgens mij is het voor hun ook lastig bij Sharon te plaatsen omdat ze nog zo jong is.
Ze was pas 14 toen ze de tsunami overleefde zoals je hier kan lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.
Ohnee, lief doen!
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
die stervio zit ook de hele dag melk te kloppen ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.
Die roert graag met een staafjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.
Internetheld.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.
Ohnee, lief doen!
Dat Gerard dingen met andere deelt mag wel maar iemand anders mag dat niet? Beetje vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
waarom vertelde gaydo dat nu weer aan stervio aargh ! hij is al zo in z'n nopjes en heeft poen zat nu in de kluisEn naast elkaar zitten aan de tafel pff hoe opvallend
![]()
sorry erger me dood aan die stervio.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Internetheld.
Als je Sharon al een walvis vindt zul je je standaarden bij moeten stellen, want als jij iemand als Sharon zou kúnnen krijgen mocht je al in je handjes klappen.
Serieus?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahaha Aafke heeft maar 1 oog opgemaakt![]()
Dat ziet er echt niet uit
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Internetheld.
Als je Sharon al een walvis vindt zul je je standaarden bij moeten stellen, want als jij iemand als Sharon zou kúnnen krijgen mocht je al in je handjes klappen.
is toch carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Was me nog niet opgevallen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Was me nog niet opgevallen
Ja dommigheid troefquote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef Urb het volgende:
Kan het nog opvallender Joan, ff je vriendjes inlichten. Ze hebben je allemaal door.
Niet iedereenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Iedereen weet er van dus dat Joanna dat bestek heeft neergelegd.
Willen / hopen dat Alex drukt.
Haha, je hebt geen idee meisjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Internetheld.
Heeft hij dat gezegdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!!
bedankt voor de falex beschermmode... nu weer teur naar de oude vertrouwde annelies!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers!
Alles even terug gelezen met een smile, zijn dus wel mensen die in de tweet zijn gaan gelovenEven voor de goede orden ( mijn daqelijkse Alex bescherm minuutje) Alex zoekt Laura niet op, het is juist andersom. Laura nodigde Alex uit om bij haar in bed te komen liggen. Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!! nu kan hij andere dingen doen.
Alex bescherm minuutje over en uit.
Wat nou Alnix bescherm minuutje, afmaken die gast.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers!
Alles even terug gelezen met een smile, zijn dus wel mensen die in de tweet zijn gaan gelovenEven voor de goede orden ( mijn daqelijkse Alex bescherm minuutje) Alex zoekt Laura niet op, het is juist andersom. Laura nodigde Alex uit om bij haar in bed te komen liggen. Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!! nu kan hij andere dingen doen.
Oke, doet ikquote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
bedankt voor de falex beschermmode... nu weer teur naar de oude vertrouwde annelies!
helemaal top, koffie is er bijna door.... koekje erbij??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
terug van boodschappen dus ik doe mee
Kom zo de spullen afvbgeven
Met afstand de mooiste kont in SST, en die komt hier goed in uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef DownToEarth het volgende:
dat pakje dat monique aan heeftdoet me een beetje denken aan die vrouwen die in trainingspak en pumps eronder naar de supermarkt gaan.
Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!! nu kan hij andere dingen doen.
quote:
nou van mij mag stoof eerder vertrekken word er echt sjaggie van!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.
Ik hoop dat ze vanmiddag genomineerd word, alle stemmen op haar
IS er ook niet, maar je hebt meelopersquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zie het Alex-probleem ook niet zo eigenlijk.
Willen we dat eigenlijk wel ?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Waarom zou je eigenlijk tv uitzending boycotten? Zo komt er nooit een tweede editie.
Is niet mijn nieuwe job, ik werk al jaren in de zorg, draai nu alleen voor het eerst een lange blok met alarmdienst, das engquote:
ja ik meende dat ook!?!?!?quote:
geen idee hoe die aan die clownsneus komt, puistje?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom heeft Phillip eigenlijk een rode neus? Het is nu al minder maar toch hoe komt ie eraan?
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.
Ik hoop dat ze vanmiddag genomineerd word, alle stemmen op haar
Nou succes en dan hoop ik voor je dat het alarm niet afgaatquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is niet mijn nieuwe job, ik werk al jaren in de zorg, draai nu alleen voor het eerst een lange blok met alarmdienst, das eng
ok ik geloof jequote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.
Wel bij de feiten houden, Laura lag al in een donker kamer en die suf kut stond toevallig op en dacht zijn kans te kunnen grijpen. Uit medelijden heeft laura maar even gekriebeld en hem na 30 min uit bed geschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers!
die leg de hele dag in bed te stinkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou succes en dan hoop ik voor je dat het alarm niet afgaat
Hij luisterd niet en lult continu door heeft eigenlijk amper een eigen mening als je hard doordrukt dan neemt hij de opmerking altijd in overweging en hij is vooral bezig zichzelf te verdedigen en staat niet voor zijn standpunt.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zie het Alex-probleem ook niet zo eigenlijk.
kloptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel bij de feiten houden, Laura lag al in een donker kamer en die suf kut stond toevallig op en dacht zijn kans te kunnen grijpen. Uit medelijden heeft laura maar even gekriebeld en hem na 30 min uit bed geschopt
hij heeft hem zaterdag niet afgezetquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom heeft Phillip eigenlijk een rode neus? Het is nu al minder maar toch hoe komt ie eraan?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke zegt over haar oog, ik schrik van mezelf.
In ieder geval lunch.quote:
zelf gebakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekker hoor, ga straks direct om boodschappen, ff zo'n vlaai halen
Joan weet dat het niet klopt want ze kent Sofia's man begreep ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
Karim kan niet drukken. Dus.... Joanna ga jij er maar op drukken.
zal wel lekker ruikenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang loopt Guido nou al niet met die broek aan zijn kont? Minstens een week volgens mij.
jij kan zo zonder aanpassingsproblemen het huis inquote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lekker bakkie, sla het gebak even over. heb net een ei en een tosti gehad
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
jij kan zo zonder aanpassingsproblemen het huis in
3 week? erg hygienisch is hij ook niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang loopt Guido nou al niet met die broek aan zijn kont? Minstens een week volgens mij.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapen
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapen
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bedquote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
3 week? erg hygienisch is hij ook niet echt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bed
En doucht!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bed
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wordt het weer een onvervalste boring day in Portugal want aan het eind van de middag/begin van de avond pas nominaties en vanavond Maik het huis weer in.
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wordt het weer een onvervalste boring day in Portugal want aan het eind van de middag/begin van de avond pas nominaties en vanavond Maik het huis weer in.
om 1200 aktiequote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik wil er zeker voor drukken maar heb geen geldquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukken
kookniequote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wil er zeker voor drukken maar heb geen geld
ik ook maaar krijgt er zo'n vieze bende vanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |