Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
Ze onthouden ook echt alleen maar de tastbare kloe's en vergeten totaal de aanwijzingen van de stem/ de muziekjes/ quizvragen enzo.
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!
Ja dat slaat idd nergens opquote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.
maar sherrie heeft ook een goeie pokerfacequote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt, en Sharon kon het niet zijn want die is te jong. Die logica snap ik niet helemaal.
Tsja mss na een derde quizvraag erover..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze komen wel elke keer terug op die Tsunami.. maar niemand die daar voor drukt!
Streamkijkers meegeteld?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
Beste cijfers ooit voor Secret Story hahaha
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja mss na een derde quizvraag erover..![]()
Volgens mij is het voor hun ook lastig bij Sharon te plaatsen omdat ze nog zo jong is.
Ze was pas 14 toen ze de tsunami overleefde zoals je hier kan lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.
Ohnee, lief doen!
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef bollokus het volgende:
die stervio zit ook de hele dag melk te kloppen ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.
Die roert graag met een staafjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Als hij die opdrinkt heeft ie nog een klein beetje het gevoel van mannelijk vocht tegen zijn huig.
Internetheld.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jong ja? Ze ziet eruit als een overjarige walvis.
Ohnee, lief doen!
Dat Gerard dingen met andere deelt mag wel maar iemand anders mag dat niet? Beetje vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
waarom vertelde gaydo dat nu weer aan stervio aargh ! hij is al zo in z'n nopjes en heeft poen zat nu in de kluisEn naast elkaar zitten aan de tafel pff hoe opvallend
![]()
sorry erger me dood aan die stervio.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Internetheld.
Als je Sharon al een walvis vindt zul je je standaarden bij moeten stellen, want als jij iemand als Sharon zou kúnnen krijgen mocht je al in je handjes klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |