quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zou mijn make-up ook niet uitlenen, en al helemaal niet aan Aafke.
Nee vanaf de eerste dag al niet! JAKK!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zou mijn make-up ook niet uitlenen, en al helemaal niet aan Aafke.
Nou ja Guido weet ervan. Die heeft Servio gewaarschuwd daar niet voor te drukken vond hij zonde van zijn geld. Guido probeerd het er wel bij Gerard door te krijgen dat als hij het geld had zou drukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Wel slim, ze speelt het spel wel hoor...
lekker toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef DownToEarth het volgende:
Ze eten alleen maar eieren en tosti's?
goedenmorgen stem zei er staat iets klaar in het labirinthquote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef EssiePessietje het volgende:
Goeiemorgen
Heeft iemand verstaan wat er gezegd werd door de stem? Servio rende naar de kvdw maar kon niet binnen, joanne wel?
Hij zei:quote:Op maandag 7 maart 2011 10:21 schreef EssiePessietje het volgende:
Goeiemorgen
Heeft iemand verstaan wat er gezegd werd door de stem? Servio rende naar de kvdw maar kon niet binnen, joanne wel?
En haar reactie was: " Het verziekt m'n outfit. "quote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij zei:
Joanna er staat iets voor jullie klaar in het labyrinth![]()
Ze kreeg een nieuw zender hoesje
Oeeh, ik weet een geheimpje... Laat ik het aan bingoroddelkoningin Servio vertellen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja Guido weet ervan. Die heeft Servio gewaarschuwd daar niet voor te drukken vond hij zonde van zijn geld. Guido probeerd het er wel bij Gerard door te krijgen dat als hij het geld had zou drukken.
Omdat die wit is zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
En haar reactie was: " Het verziekt m'n outfit. "
Hij vond het zonde van het geld dat hij aan Servio had gegund door hem zijn geheim te laten raden. Toen hij naar binnen liep wilde Gerard weten wat de gedachtes van Guido waren die toen aangaf ik heb geen gedachtes maar als ik geld had zou ik drukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeh, ik weet een geheimpje... Laat ik het aan bingoroddelkoningin Servio vertellen!
En dan nog denken dat je het er bij Gerard in krijgt.
Net rondje gehaald voor de collega's hier!quote:
en dan vergeet je je colega's hier //??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Net rondje gehaald voor de collega's hier!
die zijn ookal vaak teuggekomenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef Urb het volgende:
Ze onthouden ook echt alleen maar de tastbare kloe's en vergeten totaal de aanwijzingen van de stem/ de muziekjes/ quizvragen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |