Nou... dit is al de 2de keer dat ik in zoiets ben getrapt. Ik geef bommie de schuld.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik keek net bij alphons, en idd... waarom trap ik daar nou altijd in
anniequote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef bollokus het volgende:
wat moet het pakje van stoofie voorstellen![]()
die heeft een flinke pak rammel nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... dit is al de 2de keer dat ik in zoiets ben getrapt. Ik geef bommie de schuld.
Idd, ze voelt zich beledigd omdat aafke haar oogpotlood niet mocht lenen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef angeljacky het volgende:
O jemig Aafke wat ben jij jaloers op Joana zeg die manier van roddelen en nadoen pfffff vreselijk mens zeg, zeg t dan in haar gezicht
huh? heb je aafke al zonder make-up gezien dan? is pure noodzaak hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp niet dat ze elke dag zo bezig zijn met makeup
Sommige vrouwen hebben behoorlijk wat te verbergen. Gelukkig heeft mijn vrouwtje niet zoveel nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
Joanna heeft weer zo'n stamboom gemaakt van bestek en rietjesquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Maar wat hebben Joanna en Philip dan het huis ingegooid?
Echt hè.. Als ze dat thuis ook zo lang doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef StephanL het volgende:
peppersprayquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Ze blijft een monster! Met 3 voor tanden!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
huh? heb je aafke al zonder make-up gezien dan? is pure noodzaak hoor
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
pepperspray
daarom had Mo deze week zoveel tranen in de ogen
Okay... Wel slim, ze speelt het spel wel hoor...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft weer zo'n stamboom gemaakt van bestek en rietjes
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
pepperspray
daarom had Mo deze week zoveel tranen in de ogen
Wederom de stamboom neergelegdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:15 schreef Lutte het volgende:
Ja precies, dan mogen ze wel twee uur van te voren hun bed uit komen, voor ze weggaanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè.. Als ze dat thuis ook zo lang doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |