quote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef bollokus het volgende:
flipje doet het weer goed om de andere om het hofje te leiden
maar dat deel mist ie dan weer!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grappig dat Gerard in z'n eigen val lijkt te trappen, hij had het zelf eerder al over fake-missies om anderen te misleiden.
Haha ja. Oh man wat is Gerard nu in z'n nopjesquote:Op maandag 7 maart 2011 09:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grappig dat Gerard in z'n eigen val lijkt te trappen, hij had het zelf eerder al over fake-missies om anderen te misleiden.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha ja. Oh man wat is Gerard nu in z'n nopjes
mooi op ingespeeld door flip!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gerard gerard wat doe je nu
![]()
Dat valt effe tegen
Nee daar is hij te dom voorquote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Urb het volgende:
Of Gerard probeert gewoon anderen te laten drukken.
Psies!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef superkokje het volgende:
getrouwd zijn wil niet zeggen dat je niet buiten de pot gepist hebt
Ja, dan gaat het luchtalarm!!! Om 12 uur precies!quote:
Dat doet hij meestal welquote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Urb het volgende:
Of Gerard probeert gewoon anderen te laten drukken.
Hoe zou het er anders terecht komen Gerard?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef bollokus het volgende:
gerard zegt, als iemand dit neer heeft gelegt vind ik het master!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het luchtalarm!!! Om 12 uur precies!
ik heb gisterenavond nog naar het ziggo kanaal gekeken maar dat was idd even boeiend als een streamlock.quote:
Hummie komt zo op visitequote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef DownToEarth het volgende:
Wat gaan ze vandaag doen? In de tuin liggen slapen?
Ja, en als ze dat zat zijn gaan ze naar bedquote:Op maandag 7 maart 2011 09:47 schreef DownToEarth het volgende:
Wat gaan ze vandaag doen? In de tuin liggen slapen?
Ja... Fons tweette hetquote:
Dat gebeurt toch pas vanavond?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... Fons tweette het
Nee, tuurlijk niet. Maik komt vandaag het huis weer in en verder gebeurd er geen ene moer vandaag
jup tijdens de uitzending!quote:
vanacht wakker geworden van een spook... die zag er trouwens wel beter uitquote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Wat ziet Sophia er weer mooi uit hahaah
Dies nog steeds aan het carnavallen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:54 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Wat ziet Sophia er weer mooi uit hahaah
Leuk jij doet er n cap bij...lukt me nog steeds niet..:(quote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies nog steeds aan het carnavallen?
[ afbeelding ]
ja maar wel met der vieze kut op een ander der bed zittenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:57 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Niet vaak. Ze zei gisteren dat der huid uitdroogt van te veel douchen.
Krijgen we dat weer ...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:58 schreef soyChantal het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe hard Mo zal gaan janken als Maik weer binnenkomt
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:58 schreef soyChantal het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe hard Mo zal gaan janken als Maik weer binnenkomt
ja dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benen
Die denkt: yes, vanavond s*xquote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het gaat stromen !!! maar dan tussen de benen
ik ook.... vriendin twijfelde nog......quote:
Mo is lekkahhhhquote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef DownToEarth het volgende:
Wat heeft Mo een beeldig pakje aan. HAHA.
ligbeddenquote:
ze oefend voor morgenvroeg!quote:
dat was toch wel gebeurt. dat is toch in elke RLSquote:Op maandag 7 maart 2011 10:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Triets dat die Maik terugkomt...en alleen vanwege het stelletje Maik-Mo....denken dat we dat graag willen zien.
Dat ze eens zorgen dat er missies/opdrachten komen.
echtquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Er gaat niks gebeuren. Het was een neppe tweet
Jaquote:
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?quote:
het was toch gezellig ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
'nee, nee... Porugese tijd' Ik wakker blijven > er gebeurd niks.
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
spanning en sensatie!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
Sukkeltje.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
ik keek net bij alphons, en idd... waarom trap ik daar nou altijd inquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Ja ik ben ook weer wegquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |