Check,quote:
Het was slechts kriebelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:03 schreef meneertje1972 het volgende:
hoi lieve mensen mag ik een update... wat is er allemaal gebeurd? ik hoorde dat de ridder met laura lag....
geweldige Rls met gasmaskers, nachetlijke oefeningen, ruzie's om sigaretten en Bart als sergeant-majoorquote:
Geflopt dusquote:Op maandag 7 maart 2011 02:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geweldige Rls met gasmaskers, nachetlijke oefeningen, ruzie's om sigaretten en Bart als sergeant-majoor
Buonanottequote:Op maandag 7 maart 2011 02:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pieterbaas!
Kga ook slapen, boys. Truste.
En wat SST betreft:
doe het licht maar uit
your welcomequote:Op maandag 7 maart 2011 02:06 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
Little_Lunatic
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
Little_Lunatic
![]()
Wat een vaag format voor een tv programma wel leuk opzichquote:Op maandag 7 maart 2011 02:07 schreef dieenebart het volgende:
zowaar gevonden, vlak voor het slapengaan.
Waar denk je dat al die reality-shit op gebaseerd is?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:06 schreef RiftNL het volgende:
The Bunker wtf komt er ook nog Het Achterhuis real life?
oh ja Marielin mijn favoquote:Op maandag 7 maart 2011 02:07 schreef dieenebart het volgende:
zowaar gevonden, vlak voor het slapengaan.
Was ook niet voor tv, alleen voor internet.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat een vaag format voor een tv programma wel leuk opzich
ik heb me toen suf gestemd voor die klotepeukenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb jij misschien een paar peuken voor d'r?
Ikke welquote:Op maandag 7 maart 2011 02:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb jij misschien een paar peuken voor d'r?
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!quote:
Dat was juist het formatquote:Op maandag 7 maart 2011 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!
een strak plan! alleen jammer dat men van buitenaf zich er mee ging bemoeien en aanwijzigingen ging geven over hoe het wel en niet moest
zeiken en zeuren doen we toch welquote:Op maandag 7 maart 2011 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!
een strak plan! alleen jammer dat men van buitenaf zich er mee ging bemoeien en aanwijzigingen ging geven over hoe het wel en niet moest
Ok nicequote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was ook niet voor tv, alleen voor internet.
psst ...ik stond echt al op het rode lijstje bij dan hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 02:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was juist het format![]()
Hoe laat je de kijkers het programma naar de klote helpen (dan hoef je het zelf niet te doen).
+1000000000quote:Op maandag 7 maart 2011 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh,Kun jij niet eens met Alphons gaan babbelen
Nee, ik heb liever dat mensen helemaal geen tv meer kijken. heb zelf ook geen 'idiot-box'.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh,Kun jij niet eens met Alphons gaan babbelen
zuig dat format!! jij had die debiele psycholoog ingehuurd! die je ergens op straat was tegengekomen ( man! wat heb ik gelachen om die vent) en het format was dat alles in lieve vrede wel een bunker kon doorstaan ....een soort van love en peace ....quote:Op maandag 7 maart 2011 02:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was juist het format![]()
Hoe laat je de kijkers het programma naar de klote helpen (dan hoef je het zelf niet te doen).
Ik ging bijna de "bron" van bommie plaatsenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat mensen helemaal geen tv meer kijken. heb zelf ook geen 'idiot-box'.
My favorite cap!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
herrinnert u zich deze nog>?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OMG! lachen!!! ...godver nu mis ik de bunker weerquote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Shrink Robert! Die had me een keer meegenomen als lifterquote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zuig dat format!! jij had die debiele psycholoog ingehuurd! die je ergens op straat was tegengekomen ( man! wat heb ik gelachen om die vent) en het format was dat alles in lieve vrede wel een bunker kon doorstaan ....een soort van love en peace ....![]()
ik vond hem een gehaktbal ....quote:Op maandag 7 maart 2011 02:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Shrink Robert! Die had me een keer meegenomen als lifter![]()
Hij stond vorige week nog op m'n voicemail.Blijft een leuke vent.
Soms nog, sporadischquote:Op maandag 7 maart 2011 02:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat ben je nog laat wakker. Rij je geen Polen meer?
Edit: en twee dagen vrij nu, weinig bedrijven in brabant die maandag en dinsdag werken,quote:
aja de reus van Dotquote:Op maandag 7 maart 2011 02:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, met die blije hond![]()
Die wilde met iedereen spelen en ik moest heul streng doen
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smiliesquote:
Was roevka geen vrouw?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smilies [ afbeelding ]
Nee, ook bekend als "Akveor".quote:Op maandag 7 maart 2011 02:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was roevka geen vrouw?
Nah ja, ik ben er weg van!
ja! fokken met Dannyquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Ja, waren mooie tijden Eendquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Hij lurkt misschien nu en dan mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef snetje het volgende:
Fons moet ook maar eens gaan Fokkenkan die wat leren
Weet ik bijna zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij lurkt misschien nu en dan mee?
Ik heb de streams maar weer uitgezet, de boel ligt daar plat.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Irritante slaapgeluiden uit Portugal
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan ook een plaatselijk gerestaureerde stoomtrein zijn in Portugal, dat vind ik dan weer wel leuk
Dacht even dat jullie het over westerloo hadden die al bijna 10 jaar weg is bij sbsquote:
van alles!!quote:
euh ik kan Fok haast al niet meer volgen .... hoe hij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij lurkt misschien nu en dan mee?
duh!quote:Op maandag 7 maart 2011 03:03 schreef PC eend het volgende:
Ik kom de SST site niet op.
Er staat dat het op dit moment even te druk is
slaap lekker ruud ...met je kussen onder je gat ...slaap zachtquote:
Heeft ie je nummer welquote:Op maandag 7 maart 2011 03:06 schreef snetje het volgende:
ik mag eigenlijk hopen dat die kwallebal NU meeleest !!
verneukt GVD de allerlaatste RLS in NED.......
en als je meeleest! doe dan eens 1 keer die foon rinkelen!! dan zie je wat ik bedoel![]()
hij kan me dag en nacht bereiken!! via die rooie nepcel...quote:
Dan zou ik maar opblijven, want je weet maar nooitquote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef snetje het volgende:
[..]
hij kan me dag en nacht bereiken!! via die rooie nepcel...
echt he ...quote:Op maandag 7 maart 2011 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opblijven, want je weet maar nooit
Je hoeft alleen pagina 12 van iedere cos te lezen, om bij te blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:03 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik kan Fok haast al niet meer volgen .... hoe hij dan?
Tis een beetje slecht te horen vanuit de slaapkamer, maar volgens mij hoorde ik hem net toch?quote:
wie?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tis een beetje slecht te horen vanuit de slaapkamer, maar volgens mij hoorde ik hem net toch?
Dat ging niet zo goed...quote:Op maandag 7 maart 2011 03:53 schreef PC eend het volgende:
Maik
Eigenlijk hadden ze monique ook moeten laten weten dat hij terug zou komen.
Es kijken of zij dat geheim ook had kunnen bewaren
was geen tv programma, maar een project van Fok!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat een vaag format voor een tv programma wel leuk opzich
Nopesquote:Op maandag 7 maart 2011 07:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Nog iets boeiends gebeurd vannacht?
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:15 schreef mr.masters het volgende:
Morge IBenny en Riftnl.
Niks gemist!
Khoop dat er genoeg mensen zijn die wel vandaag kunnen cossen!
Fout, het was niet van Fok, alleen had Fok er wel een deel in.quote:Op maandag 7 maart 2011 06:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
was geen tv programma, maar een project van Fok!
Ik val ook net in, Maik nu al terug????? Ik dacht pas vanavond????quote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef kaos- het volgende:
Heb een hoop gemist, Maik die terug is ? wtf. Mo ging helemaal door het lint natuurlijk?
Het geheim van Laura en Guido was ook geraden, of zit ik mis? Update me!
Dat is geen update meer, dat is een geschiedenisboek vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef kaos- het volgende:
Heb een hoop gemist, Maik die terug is ? wtf. Mo ging helemaal door het lint natuurlijk?
Het geheim van Laura en Guido was ook geraden, of zit ik mis? Update me!
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef superkokje het volgende:
Goedemorgen
Was een kort nachtje om 0100 uur ging het los
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagen
Speciale opdrachtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagen
Ggaat ie weer mel SL's gooien, weddenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vanmiddag gaat gebeuren!
Het is niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ggaat ie weer mel SL's gooien, wedden
Holaquote:
Maik terug?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vanmiddag gaat gebeuren!
Oooooooooow dat, ja dat had ik al gelezen, maar ik dacht dat er iets in het huis was gebeurd vannachtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciale opdracht
Was aangkondigt door fonz via twitter
Goed lieverd daar ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HolaHoe is het?
Ik heb dit weekend nog met Rift in me handen gestaan, maar toch maar niet gedaan
Ik moet weer gaan oefenen op de xbox met GearsEn daar heb ik nog maar 6 maanden de tijd voor
Ow sorry beetje offtopic
Dat staat er tochquote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maik terug?
Of echt iets spectaculairs?
klokslag 1 was er aktie in het huis, geen woord gelogenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oooooooooow dat, ja dat had ik al gelezen, maar ik dacht dat er iets in het huis was gebeurd vannacht
Hebben Alex en laura liggen viezelevozen? Of alleen kriebelevozen?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
klokslag 1 was er aktie in het huis, geen woord gelogen
Ik dacht dat je een diehard gamer wasquote:Op maandag 7 maart 2011 08:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Goed lieverd daar ook?
Ik speel Rift niet hoor heb enkel de website alhoewel de game onderweg is maja geen tijd voor i guess
Maik komt vanavond terug ja
Speel alleen Football Manager vroegah wel ja alleen geen MMORPG games das verslavendquote:Op maandag 7 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een diehard gamer was
Ik wil Maik niet terugHij mag alleen terug als Servia eruit moet
Gelukkig alleen kriebelvozenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben Alex en laura liggen viezelevozen? Of alleen kriebelevozen?
Alex werd weggeschopt door Laura. Ze wilde gaan slapen.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben Alex en laura liggen viezelevozen? Of alleen kriebelevozen?
ja die had ik al terug geluisterdquote:Op maandag 7 maart 2011 08:44 schreef Urb het volgende:
Dat verhaal van Mo over een ei in d'r kont al gehoord? wtf echt.![]()
http://www.secretstory.nl/videos
Tis een manier om een ei te bewarenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die had ik al terug geluisterd
En dan gaat ze zich druk maken over Maik die bi is
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gelukkig alleen kriebelvozen
En Alex is vriendelijk verzocht naar zijn eigen bed te gaan
Hmzzzz jammer... maar had niet anders verwacht van brave lauraquote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex werd weggeschopt door Laura. Ze wilde gaan slapen.
Enne... doe eens niet SC'en
Ik speel alleen op de xbox eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 08:45 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Speel alleen Football Manager vroegah wel ja alleen geen MMORPG games das verslavend
nee joh.... Alex moet blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hmzzzz jammer... maar had niet anders verwacht van brave laura :'
Verstandige meid.
Der uit met die gast
Vind ons ook zo leuk maarjaquote:Op maandag 7 maart 2011 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh.... Alex moet blijven.
Ik vind ze wel leuk saampies
Nice titsquote:Op maandag 7 maart 2011 08:50 schreef beauterham het volgende:
De opdracht is: Maik komt terug in het huis en moet Monique negeren![]()
Was maar een ideetje he
quote:
Alleen met brute sex in het oog van de Camera voor de sensatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie er genomineerd worden kan me aan mn ass roesten, het ging over onsquote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Wie denken jullie wie er genomineerd gaan worden?
Ik hoorde trouwens veel de naam Sharon vallen gisteren.
Ik denk: Sharon, Sofia en Aafke
Eindelijk bevestiging dat er aktie was om 1.00 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 08:53 schreef Chuckster het volgende:
beter komt Fons vandaag met iets leuks, niet van die fratsen zoals afgelopen nacht..
Zitten we hier allemaal tot 1 uur te wachten, zien we Joanna die opnieuw die stamboom maakt, de eerste keer was dus geen spontane actie, maar ook al bepaald door de regie
ja maar dat mag niet van Bennyquote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wie er genomineerd worden kan me aan mn ass roesten, het ging over ons![]()
Was dat de aktie danquote:Op maandag 7 maart 2011 08:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Eindelijk bevestiging dat er aktie was om 1.00 uur
Neeeeeheeeeeeee!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeee!
Alex is kut, irritant, vervelend en een sukkel
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeeeeheeeeeeee!
Alex is kut, irritant, vervelend en een sukkel
Aafke is de afgelopen dagen alleen nog maar gestegen bij mij. Die mag er dus nog niet uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een hekel aan Alex, al vanaf het begin
Ok van mij mag Alex eruit, als van jou Aafke eruit mag
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:01 schreef iBenny het volgende:
Mijn top 5 van vandaag:
1) Aafke
2) Servio
3) Joanna
4) Gerard
5) Philip
Alex is bij mij de afgelopen (sinds hij zijn geheim kwijt is) dagen alleen nog maar gestegen. Die mag er van mij dus nog niet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 09:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aafke is de afgelopen dagen alleen nog maar gestegen bij mij. Die mag er dus nog niet uit.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alex is bij mij de afgelopen (sinds hij zijn geheim kwijt is) dagen alleen nog maar gestegen. Die mag er van mij dus nog niet uit
Waar sta ik? fmlquote:Op maandag 7 maart 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 5
1. Philip
2. Gerard
3. Alex
4. Joanna
5. Karim
Het gaat toch niet om de viesigheid? Ik bedoel jij hebt Aafke op 2quote:
Jij doet toch niet mee met SSTquote:
Nee das waarquote:Op maandag 7 maart 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de viesigheid? Ik bedoel jij hebt Aafke op 2
[..]
Jij doet toch niet mee met SST
Maar die loopt die 3 weken lang in dezelfde rode broekquote:Op maandag 7 maart 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om de viesigheid? Ik bedoel jij hebt Aafke op 2
Ik zeg JAquote:Op maandag 7 maart 2011 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een hekel aan Alex, al vanaf het begin
Ok van mij mag Alex eruit, als van jou Aafke eruit mag
Misschien heeft hij wel 3 rode broeken bij zich?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar die loopt die 3 weken lang in dezelfde rode broek
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel 3 rode broeken bij zich?
En aafke zit/loopt/ligt al 3 weken met haar eierstokken bloot
Nee, gewoon neequote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel 3 rode broeken bij zich?
En aafke zit/loopt/ligt al 3 weken met haar eierstokken bloot
Aafke is niet spontaan. Aafke probeerd leuk te doenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Liever dat dan met een zwetende blote bassie boven een pan te staan roeren.
Aafke dr spontaniteit
Ik wil Charmed and mequote:Op maandag 7 maart 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is niet spontaan. Aafke probeerd leuk te doenZe moet van Flip afblijven omdat ze vies is
![]()
Ik wil Flip en Joan
Nee... Aafke is spontaanquote:Op maandag 7 maart 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is niet spontaan. Aafke probeerd leuk te doenZe moet van Flip afblijven omdat ze vies is
![]()
Ik wil Flip en Joan
Volgens mij is Laura lang zo gek niet meer op Alex. Laura is stiekum zo'n braaf uitziend meisje dat eigenlijk op zoek is naar meer spanning en sensatie in het leven. Guido was een betere match geweest en volgens mij heeft ze die nog niet afgeschreven. Gisteren weer samen op de bank. Gaf ze tussen neus en lippen door dat ze er niet voor terugdeinst om een relatie te breken. Daarnaast delen Laura en Guido op dit moment nog veel meer dingen met elkaar dan Alex en Laura. Dat blijft toch redelijk oppervlakkig.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef superkokje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Hmzzzz jammer... maar had niet anders verwacht van brave laura :'
Verstandige meid.
Der uit met die gast
zijn ze wakkerquote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef RiftNL het volgende:
Sofia heeft iets in dr mond! Oh tis een tandenborstel
Dit dus...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij is Laura lang zo gek niet meer op Alex. Laura is stiekum zo'n braaf uitziend meisje dat eigenlijk op zoek is naar meer spanning en sensatie in het leven. Guido was een betere match geweest en volgens mij heeft ze die nog niet afgeschreven. Gisteren weer samen op de bank. Gaf ze tussen neus en lippen door dat ze er niet voor terugdeinst om een relatie te breken. Daarnaast delen Laura en Guido op dit moment nog veel meer dingen met elkaar dan Alex en Laura. Dat blijft toch redelijk oppervlakkig.
Correctie; Guido dit niet durft omdat hij half uit de kast aan het komen isquote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Ik denk dat Laura ook meer voor Guido zou kiezen. Het probleem is alleen dat Alex dr genoeg aandacht geeft en Guido dit niet durft omdat hij een vriendin heeft.
Aafke zwalkt van de ene vent naar de andere om zichzelf veilig te stellen voor de nominaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik wil Flip en Joan
Jaja... het gaat om het ideequote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Correctie; Guido dit niet durft omdat hij half uit de kast aan het komen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Eens, maar ik snap Laura niet. Alex is echt een ontzettende dork die echt niet weet hoe hij met vrouwen (mensen in het algemeen) om moet gaan, maar that's me.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Ik denk dat Laura ook meer voor Guido zou kiezen. Het probleem is alleen dat Alex dr genoeg aandacht geeft en Guido dit niet durft omdat hij een vriendin heeft.
Als het niet een of andere rare twist in het programma is, is die vriendin er echt en is Guido geen homo. Bi misschien maar vooralsnog ga ik ervanuit waar we vanuit kunnen gaan en dat is wat we weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Correctie; Guido dit niet durft omdat hij half uit de kast aan het komen is
Wat had Servio dan moeten zeggen; Wow tof man dat je er nog bentquote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Eens, maar ik snap Laura niet. Alex is echt een ontzettende dork die echt niet weet hoe hij met vrouwen (mensen in het algemeen) om moet gaan, maar that's me.
Wel beetje jammer van Stervio dat hij Alex zo de grond in beukte met z'n "jammer dat je er nog inzit". Ik had die vent echt met z'n strot tegen de muur gezet.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Ik denk dat Laura ook meer voor Guido zou kiezen. Het probleem is alleen dat Alex dr genoeg aandacht geeft en Guido dit niet durft omdat hij een vriendin heeft eigenlijk gay is.
Ja ik hoop zo dat ze genomineerd wordt_O-quote:Op maandag 7 maart 2011 09:17 schreef marky het volgende:
[..]
Aafke zwalkt van de ene vent naar de andere om zichzelf veilig te stellen voor de nominaties.
Hij is psycholoog toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Eens, maar ik snap Laura niet. Alex is echt een ontzettende dork die echt niet weet hoe hij met vrouwen (mensen in het algemeen) om moet gaan, maar that's me.
Dat was idd wel een vrij domme opmerkingquote:Wel beetje jammer van Stervio dat hij Alex zo de grond in beukte met z'n "jammer dat je er nog inzit". Ik had die vent echt met z'n strot tegen de muur gezet.
Lief zijn hequote:Op maandag 7 maart 2011 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat ze genomineerd wordt_O-
Hij is geen psycholoog man. Hij heeft SPH oftewel een LOI opleiding die geen moer voorsteldquote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is psycholoog toch?
Ik denk dat het een groot psychologischspel is, wat hij speelt.
[..]
Dat was idd wel een vrij domme opmerking
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:20 schreef Ireth het volgende:
Wat ligt er op de aanrecht naast Sofia? Iets met bestek geknutseld ofzo?
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:20 schreef dasaliz het volgende:
goedemorgen....
zie ik daar een tweet van Alphons? hij bedoelt zeker: Om 12 uur gaan we een spectaculaire opdracht het huis in gooien, dus wees voorbereid op de streamlocks?
Maar hij gaf Alex de schuld dat Maik weg moest, terwijl hij daar zelf misschien nog wel schuldiger aan is. Door Servio zelf is Alex mede zo populair geworden bij de stemmers.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat had Servio dan moeten zeggen; Wow tof man dat je er nog bentDas schijnheilig imo
Daar gooien we het nu wel allemaal op, maar ondertussen heeft-ie wel gewoon een leuke vriendin, die hij nog steeds -erg aanwezig- in zijn achterhoofd houdt.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hij gaf Alex de schuld dat Maik weg moest, terwijl hij daar zelf misschien nog wel schuldiger aan is. Door Servio zelf is Alex mede zo populair geworden bij de stemmers.
Hij zei het op een manier alsof Alex er ook maar iets aan kon doen. Not done naar mijn mening. Misschien is het omdat ik daar slecht tegen kan, maar Servio had bij mij echt een probleem gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat had Servio dan moeten zeggen; Wow tof man dat je er nog bentDas schijnheilig imo
Is Alex echt psycholoog? Daar moet je toch een echte opleiding voor doen. Geen SPHquote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is psycholoog toch?
Ik denk dat het een groot psychologischspel is, wat hij speelt.
[..]
Dat was idd wel een vrij domme opmerking
Duh maar dat kan hij niet ruiken vanuit dat huisquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar hij gaf Alex de schuld dat Maik weg moest, terwijl hij daar zelf misschien nog wel schuldiger aan is. Door Servio zelf is Alex mede zo populair geworden bij de stemmers.
Ik geloof er geen bal van dat hij een vriendin heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar gooien we het nu wel allemaal op, maar ondertussen heeft-ie wel gewoon een leuke vriendin, die hij nog steeds -erg aanwezig- in zijn achterhoofd houdt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef dasaliz het volgende:
meneer ziggo... als ik een leeg bed wil zien kan ik ook naar mijn eigen bedje kijken....
Oke.. verkeerd begrepen misschien, maar het gaat om het ideequote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij is geen psycholoog man. Hij heeft SPH oftewel een LOI opleiding die geen moer voorsteldDie kerel heeft grootheidswaanzin
Iddquote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat hij een vriendin heeftIk denk dat ze nog steeds nep is
Stream 1 laat een lijk aan de koffie zien.... weet nu niet wat beter is...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef dasaliz het volgende:
meneer ziggo... als ik een leeg bed wil zien kan ik ook naar mijn eigen bedje kijken....
Je hebt dr toch gezien?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van dat hij een vriendin heeftIk denk dat ze nog steeds nep is
koffie.... goed plan.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Stream 1 laat een lijk aan de koffie zien.... weet nu niet wat beter is...
Gewoon ingehuurd door SBS imoquote:Op maandag 7 maart 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt dr toch gezien?
Ze hebben dr profielen volgens mij ook al gevonden
Ik heb haar tijdens de kick-off gezien. Ik vond het raar dat ze niet bij de familie/aanhang van Guido zatquote:Op maandag 7 maart 2011 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt dr toch gezien?
Ze hebben dr profielen volgens mij ook al gevonden
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, en Sofia werkt op de kinderboederij ipv een uitgewoonde pornoster te zijn
en....? vriendin is niet echt kwam daaruit?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tevens heeft een kennis/vriendin van mij (niet cdp) vorige week met de aanhang van guido gepraat
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:27 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Heeft het daar binnen geregend? Ik zie een verzopen kat op de bank zitten
het was wat vochtig in haar kist.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:27 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Heeft het daar binnen geregend? Ik zie een verzopen kat op de bank zitten
aanhang kent die vriendin nietquote:Op maandag 7 maart 2011 09:27 schreef dasaliz het volgende:
[..]
en....? vriendin is niet echt kwam daaruit?
Ook goed, feit is dat Hilde(BB6) zich kan verstoppen in Sofia door dat uitgewoonde ideequote:Op maandag 7 maart 2011 09:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze is ook al 3 jaar geen pornoster meer
Ik zou echt zeggen STEM de touwtyfus eerst koffie jungequote:Op maandag 7 maart 2011 09:29 schreef dasaliz het volgende:
"Bewoners het is tijd om op te staan"
Dat kunnen ze de hele dag wel blijven herhalen.
oh grappig... ze moeten allemaal naar buiten...
quote:
Dat ei?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef Roguee het volgende:
Leuk verhaal van Monique ook, op de sst website.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef versabommie het volgende:
Allemaal buiten deur op slot en dan : "Bewoners, dit programma is ten einde...DOEI!"
luchten noemen ze datquote:Op maandag 7 maart 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
Thank god eindelijk gebeurd er wat, tenminste dat hoop ik.
Zal ik gaan lachen? nu eindelijk eens....
Ze staan nu buiten allemaal te wachten
Dat zeg ikquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef dasaliz het volgende:
was humor geweest als ze in die korte tijd even alle bedden hadden verwijderd.
en er is niks gebeurd?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:31 schreef TimeJumper het volgende:
Bewoners nu allemaal naar binnen gaan.
Nou dit was dus de happening van de dag.![]()
Nu een batterijwissel
Hebben ze dat nu weer gedaan? Guido weet toch dat het nep is? Dat is de stamboom van zgn Philip en Joanna.quote:
Helemaal niksquote:
Nee, dan zijn ze tenminste allemaal in één keer het bed uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Helemaal niks
De stem: bewoners ga nu allemaal buiten staan.
En toen konden ze weer naar binnen.
Regie vast een verkeerd knopje ingedrukt
Neuh, was om ze ff wakker en uit bed te krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Helemaal niks
De stem: bewoners ga nu allemaal buiten staan.
En toen konden ze weer naar binnen.
Regie vast een verkeerd knopje ingedrukt
Hummie wilde als verrassing koffie voor ze zettenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze tenminste allemaal in één keer het bed uit.
en de streamers waren er weer laat in door de tweets lolquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
Zijn ze in iede rgeval vroeg dat stinkhok uit.
Lagen er veel te vroeg in
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze tenminste allemaal in één keer het bed uit.
Die Gerard is nog dommer dan mijn konthaar serieusquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef Roguee het volgende:
Sharon: Er zitten dus een broer en zus in het huis, van een andere vader.
Gerard: Philip en Joanna dus! Ik zei het al eerder!
Philip: Zullen we het opruimen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef anarchie het volgende:
als philip nou slim is haal hij het nu gewoon weg dat bestek word het nog verdachter
[sst hoogbegaafd modus aan]quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef Roguee het volgende:
Sharon: Er zitten dus een broer en zus in het huis, van een andere vader.
ja jo vanacht om 1 uurquote:
werksequote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
Kom om 12:00 uur nog wel terug, want DAN gaat het GEBEUREN
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef dasaliz het volgende:
[..]
[sst hoogbegaafd modus aan]
Hebben ze wel dezelfde moeder?
[sst hoogbegaafd modus uit]
wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
Maar wat is dan volgens jou het doel van een nep vriendin? Dan moet Guido met een opdracht het huis zijn ingegaan. Wanneer gaan ze dat dan uitspelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb haar tijdens de kick-off gezien. Ik vond het raar dat ze niet bij de familie/aanhang van Guido zat
Tevens heeft een kennis/vriendin van mij (niet cdp) vorige week met de aanhang van guido gepraat
werkse en tot straks dan!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
Ja de streamlockquote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
werksequote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat werken
ja ik ben er wel weer aan toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |