was geen tv programma, maar een project van Fok!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wat een vaag format voor een tv programma wel leuk opzich
Nopesquote:Op maandag 7 maart 2011 07:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!
Nog iets boeiends gebeurd vannacht?
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:15 schreef mr.masters het volgende:
Morge IBenny en Riftnl.
Niks gemist!
Khoop dat er genoeg mensen zijn die wel vandaag kunnen cossen!
Fout, het was niet van Fok, alleen had Fok er wel een deel in.quote:Op maandag 7 maart 2011 06:21 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
was geen tv programma, maar een project van Fok!
Ik val ook net in, Maik nu al terug????? Ik dacht pas vanavond????quote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef kaos- het volgende:
Heb een hoop gemist, Maik die terug is ? wtf. Mo ging helemaal door het lint natuurlijk?
Het geheim van Laura en Guido was ook geraden, of zit ik mis? Update me!
Dat is geen update meer, dat is een geschiedenisboek vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef kaos- het volgende:
Heb een hoop gemist, Maik die terug is ? wtf. Mo ging helemaal door het lint natuurlijk?
Het geheim van Laura en Guido was ook geraden, of zit ik mis? Update me!
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef superkokje het volgende:
Goedemorgen
Was een kort nachtje om 0100 uur ging het los
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagen
Speciale opdrachtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Er staat helaas niks in de streamverslagen
Ggaat ie weer mel SL's gooien, weddenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vanmiddag gaat gebeuren!
Het is niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:39 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ggaat ie weer mel SL's gooien, wedden
Holaquote:
Maik terug?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vanmiddag gaat gebeuren!
Oooooooooow dat, ja dat had ik al gelezen, maar ik dacht dat er iets in het huis was gebeurd vannachtquote:Op maandag 7 maart 2011 08:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciale opdracht
Was aangkondigt door fonz via twitter
Goed lieverd daar ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HolaHoe is het?
Ik heb dit weekend nog met Rift in me handen gestaan, maar toch maar niet gedaan
Ik moet weer gaan oefenen op de xbox met GearsEn daar heb ik nog maar 6 maanden de tijd voor
Ow sorry beetje offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |