ik heb me toen suf gestemd voor die klotepeukenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb jij misschien een paar peuken voor d'r?
Ikke welquote:Op maandag 7 maart 2011 02:09 schreef dieenebart het volgende:
[..]
heb jij misschien een paar peuken voor d'r?
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!quote:
Dat was juist het formatquote:Op maandag 7 maart 2011 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!
een strak plan! alleen jammer dat men van buitenaf zich er mee ging bemoeien en aanwijzigingen ging geven over hoe het wel en niet moest
zeiken en zeuren doen we toch welquote:Op maandag 7 maart 2011 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
een goed idee... RLS op internet en geen TV ..en het trok vele streamers!
een strak plan! alleen jammer dat men van buitenaf zich er mee ging bemoeien en aanwijzigingen ging geven over hoe het wel en niet moest
Ok nicequote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was ook niet voor tv, alleen voor internet.
psst ...ik stond echt al op het rode lijstje bij dan hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 02:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was juist het format![]()
Hoe laat je de kijkers het programma naar de klote helpen (dan hoef je het zelf niet te doen).
+1000000000quote:Op maandag 7 maart 2011 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh,Kun jij niet eens met Alphons gaan babbelen
Nee, ik heb liever dat mensen helemaal geen tv meer kijken. heb zelf ook geen 'idiot-box'.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh,Kun jij niet eens met Alphons gaan babbelen
zuig dat format!! jij had die debiele psycholoog ingehuurd! die je ergens op straat was tegengekomen ( man! wat heb ik gelachen om die vent) en het format was dat alles in lieve vrede wel een bunker kon doorstaan ....een soort van love en peace ....quote:Op maandag 7 maart 2011 02:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat was juist het format![]()
Hoe laat je de kijkers het programma naar de klote helpen (dan hoef je het zelf niet te doen).
Ik ging bijna de "bron" van bommie plaatsenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat mensen helemaal geen tv meer kijken. heb zelf ook geen 'idiot-box'.
My favorite cap!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
herrinnert u zich deze nog>?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OMG! lachen!!! ...godver nu mis ik de bunker weerquote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Shrink Robert! Die had me een keer meegenomen als lifterquote:Op maandag 7 maart 2011 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
zuig dat format!! jij had die debiele psycholoog ingehuurd! die je ergens op straat was tegengekomen ( man! wat heb ik gelachen om die vent) en het format was dat alles in lieve vrede wel een bunker kon doorstaan ....een soort van love en peace ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |