ik vond hem een gehaktbal ....quote:Op maandag 7 maart 2011 02:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Shrink Robert! Die had me een keer meegenomen als lifter![]()
Hij stond vorige week nog op m'n voicemail.Blijft een leuke vent.
Soms nog, sporadischquote:Op maandag 7 maart 2011 02:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat ben je nog laat wakker. Rij je geen Polen meer?
Edit: en twee dagen vrij nu, weinig bedrijven in brabant die maandag en dinsdag werken,quote:
aja de reus van Dotquote:Op maandag 7 maart 2011 02:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, met die blije hond![]()
Die wilde met iedereen spelen en ik moest heul streng doen
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smiliesquote:
Was roevka geen vrouw?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smilies [ afbeelding ]
Nee, ook bekend als "Akveor".quote:Op maandag 7 maart 2011 02:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was roevka geen vrouw?
Nah ja, ik ben er weg van!
ja! fokken met Dannyquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Ja, waren mooie tijden Eendquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Hij lurkt misschien nu en dan mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef snetje het volgende:
Fons moet ook maar eens gaan Fokkenkan die wat leren
Weet ik bijna zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij lurkt misschien nu en dan mee?
Ik heb de streams maar weer uitgezet, de boel ligt daar plat.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Irritante slaapgeluiden uit Portugal
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan ook een plaatselijk gerestaureerde stoomtrein zijn in Portugal, dat vind ik dan weer wel leuk
Dacht even dat jullie het over westerloo hadden die al bijna 10 jaar weg is bij sbsquote:
van alles!!quote:
euh ik kan Fok haast al niet meer volgen .... hoe hij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij lurkt misschien nu en dan mee?
duh!quote:Op maandag 7 maart 2011 03:03 schreef PC eend het volgende:
Ik kom de SST site niet op.
Er staat dat het op dit moment even te druk is
slaap lekker ruud ...met je kussen onder je gat ...slaap zachtquote:
Heeft ie je nummer welquote:Op maandag 7 maart 2011 03:06 schreef snetje het volgende:
ik mag eigenlijk hopen dat die kwallebal NU meeleest !!
verneukt GVD de allerlaatste RLS in NED.......
en als je meeleest! doe dan eens 1 keer die foon rinkelen!! dan zie je wat ik bedoel![]()
hij kan me dag en nacht bereiken!! via die rooie nepcel...quote:
Dan zou ik maar opblijven, want je weet maar nooitquote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef snetje het volgende:
[..]
hij kan me dag en nacht bereiken!! via die rooie nepcel...
echt he ...quote:Op maandag 7 maart 2011 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar opblijven, want je weet maar nooit
Je hoeft alleen pagina 12 van iedere cos te lezen, om bij te blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:03 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik kan Fok haast al niet meer volgen .... hoe hij dan?
Tis een beetje slecht te horen vanuit de slaapkamer, maar volgens mij hoorde ik hem net toch?quote:
wie?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tis een beetje slecht te horen vanuit de slaapkamer, maar volgens mij hoorde ik hem net toch?
Dat ging niet zo goed...quote:Op maandag 7 maart 2011 03:53 schreef PC eend het volgende:
Maik
Eigenlijk hadden ze monique ook moeten laten weten dat hij terug zou komen.
Es kijken of zij dat geheim ook had kunnen bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |