ik vond hem een gehaktbal ....quote:Op maandag 7 maart 2011 02:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Shrink Robert! Die had me een keer meegenomen als lifter![]()
Hij stond vorige week nog op m'n voicemail.Blijft een leuke vent.
Soms nog, sporadischquote:Op maandag 7 maart 2011 02:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat ben je nog laat wakker. Rij je geen Polen meer?
Edit: en twee dagen vrij nu, weinig bedrijven in brabant die maandag en dinsdag werken,quote:
aja de reus van Dotquote:Op maandag 7 maart 2011 02:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ghehe, met die blije hond![]()
Die wilde met iedereen spelen en ik moest heul streng doen
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smiliesquote:
Was roevka geen vrouw?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Ja, die ken ik wel, ik maak ook regelmatig gebruik van zijn smilies [ afbeelding ]
Nee, ook bekend als "Akveor".quote:Op maandag 7 maart 2011 02:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was roevka geen vrouw?
Nah ja, ik ben er weg van!
ja! fokken met Dannyquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Ja, waren mooie tijden Eendquote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef PC eend het volgende:
De bunker, dat waren nog eens tijden
Ik had nog zo gehoopt dat danny hier ook ging poll fokken
Hij lurkt misschien nu en dan mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef snetje het volgende:
Fons moet ook maar eens gaan Fokkenkan die wat leren
Weet ik bijna zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 02:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hij lurkt misschien nu en dan mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |