ze oefend voor morgenvroeg!quote:
dat was toch wel gebeurt. dat is toch in elke RLSquote:Op maandag 7 maart 2011 10:03 schreef Eppie_NL het volgende:
Triets dat die Maik terugkomt...en alleen vanwege het stelletje Maik-Mo....denken dat we dat graag willen zien.
Dat ze eens zorgen dat er missies/opdrachten komen.
echtquote:Op maandag 7 maart 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
Er gaat niks gebeuren. Het was een neppe tweet
Jaquote:
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?quote:
het was toch gezellig ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
'nee, nee... Porugese tijd' Ik wakker blijven > er gebeurd niks.
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Gisteravond werd hij ook gepost. Dus ik tot 12 uur wakker blijven > er gebeurd niks.
spanning en sensatie!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet liegen er gebeurde wel wat om 1.00 uur
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, Fons zou over zoiets nooit liegen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
Sukkeltje.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
en slapende mensen kijken was best boeiend
ik keek net bij alphons, en idd... waarom trap ik daar nou altijd inquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Ja ik ben ook weer wegquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
je zou toch pas om 12 uur terugkomen ?!?!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |