Daarom moet ik er ook ff tussenuit. Moet wel wat chips en bier hebben tegen die tijdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
kom op even volhouden he het is nog maar 2 uur
jazekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef Tamaartje het volgende:
Denken ze nu serieus door die actie van Joanna weer dat er familie banden in het huis zitten?
kun je voor mij ook halen hou ik het hier in de gaten voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daarom moet ik er ook ff tussenuit. Moet wel wat chips en bier hebben tegen die tijd
Karim rond eergister 4.30quote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft daar tegenaan gezwaffeld?
Denk elke man een paar x!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft daar tegenaan gezwaffeld?
Beetje jammer..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
jazeker![]()
![]()
![]()
en de andere geheimen worden weer een beetje vergeten
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je voor mij ook halen hou ik het hier in de gaten voor je
nou dan weet zometeen iedereen hetquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Urb het volgende:
Guido gelooft de kloe niet en verteld het Servio.
naturel is goed... en die zoute stikjes zijn zo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen.
Paprika of naturel
die was toch niet slank?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:12 schreef kaos- het volgende:
Guido begint weer dik te worden in het huis!
beide, na een mislukte poging heeft jo het na 2 dagen herhaaldquote:
Klopt, maar slanker dan wat hij nu is. SS is soms zo saai dat zulke dingen beginnen op te vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |