3 week? erg hygienisch is hij ook niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang loopt Guido nou al niet met die broek aan zijn kont? Minstens een week volgens mij.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapen
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapen
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bedquote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
3 week? erg hygienisch is hij ook niet echt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bed
En doucht!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
nee, en met die zwembroek staat die ook op en gaat ie mee naar bed
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wordt het weer een onvervalste boring day in Portugal want aan het eind van de middag/begin van de avond pas nominaties en vanavond Maik het huis weer in.
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Wordt het weer een onvervalste boring day in Portugal want aan het eind van de middag/begin van de avond pas nominaties en vanavond Maik het huis weer in.
om 1200 aktiequote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik wil er zeker voor drukken maar heb geen geldquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukken
kookniequote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik wil er zeker voor drukken maar heb geen geld
ik ook maaar krijgt er zo'n vieze bende vanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. wil er wel voor drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |