Hij luisterd niet en lult continu door heeft eigenlijk amper een eigen mening als je hard doordrukt dan neemt hij de opmerking altijd in overweging en hij is vooral bezig zichzelf te verdedigen en staat niet voor zijn standpunt.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zie het Alex-probleem ook niet zo eigenlijk.
kloptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wel bij de feiten houden, Laura lag al in een donker kamer en die suf kut stond toevallig op en dacht zijn kans te kunnen grijpen. Uit medelijden heeft laura maar even gekriebeld en hem na 30 min uit bed geschopt
hij heeft hem zaterdag niet afgezetquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom heeft Phillip eigenlijk een rode neus? Het is nu al minder maar toch hoe komt ie eraan?
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke zegt over haar oog, ik schrik van mezelf.
In ieder geval lunch.quote:
zelf gebakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lekker hoor, ga straks direct om boodschappen, ff zo'n vlaai halen
Joan weet dat het niet klopt want ze kent Sofia's man begreep ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
Karim kan niet drukken. Dus.... Joanna ga jij er maar op drukken.
zal wel lekker ruikenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef mazaru het volgende:
Hoe lang loopt Guido nou al niet met die broek aan zijn kont? Minstens een week volgens mij.
jij kan zo zonder aanpassingsproblemen het huis inquote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lekker bakkie, sla het gebak even over. heb net een ei en een tosti gehad
geen probleem. Het is dat ik de streams moet volgen maar anders lag ik de hele dag te slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
jij kan zo zonder aanpassingsproblemen het huis in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |