Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!! nu kan hij andere dingen doen.
quote:
nou van mij mag stoof eerder vertrekken word er echt sjaggie van!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.
Ik hoop dat ze vanmiddag genomineerd word, alle stemmen op haar
IS er ook niet, maar je hebt meelopersquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
Ik zie het Alex-probleem ook niet zo eigenlijk.
Willen we dat eigenlijk wel ?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Mylene het volgende:
Waarom zou je eigenlijk tv uitzending boycotten? Zo komt er nooit een tweede editie.
Is niet mijn nieuwe job, ik werk al jaren in de zorg, draai nu alleen voor het eerst een lange blok met alarmdienst, das engquote:
ja ik meende dat ook!?!?!?quote:
geen idee hoe die aan die clownsneus komt, puistje?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
Waarom heeft Phillip eigenlijk een rode neus? Het is nu al minder maar toch hoe komt ie eraan?
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaa heb ik ook gehoord. Iedereen vind Laura saai, ze heeft ook niets te melden, begint nooit zelf iets.
Ik hoop dat ze vanmiddag genomineerd word, alle stemmen op haar
Nou succes en dan hoop ik voor je dat het alarm niet afgaatquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is niet mijn nieuwe job, ik werk al jaren in de zorg, draai nu alleen voor het eerst een lange blok met alarmdienst, das eng
ok ik geloof jequote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.
Wel bij de feiten houden, Laura lag al in een donker kamer en die suf kut stond toevallig op en dacht zijn kans te kunnen grijpen. Uit medelijden heeft laura maar even gekriebeld en hem na 30 min uit bed geschoptquote:Op maandag 7 maart 2011 10:49 schreef Annelies-G het volgende:
Goedemorgen Fokkers!
Alles even terug gelezen met een smile, zijn dus wel mensen die in de tweet zijn gaan gelovenEven voor de goede orden ( mijn daqelijkse Alex bescherm minuutje) Alex zoekt Laura niet op, het is juist andersom. Laura nodigde Alex uit om bij haar in bed te komen liggen. Guido heeft tegen Servio bekent dat hij blij was dat het geheim geraden is, hij vind LAura zoooooooooo saai!! nu kan hij andere dingen doen.
Alex bescherm minuutje over en uit.
die leg de hele dag in bed te stinkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig is ons Guido een bruisende, vrolijke, levendige kerel.
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou succes en dan hoop ik voor je dat het alarm niet afgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |