quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:22 schreef danic het volgende:
Eindelijk heb ik dan ook de foto's van ons kamertje gemaakt. Het kamertje zelf is al een paar weken klaar![]()
Vanaf de deuropening![]()
Het kamertje is niet bijzonder groot, maar op de foto's lijkt het nog kleiner dan het is. Vind ik. Dat komt omdat je maar een paar plaatsen hebt waar je kunt gaan staan om alles erop te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.babyvalue.nl/nieuw-hoppop-bato-model-2009-fuchsia.html
Voor het hoppop badje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef mefke79 het volgende:
Klaar!
Het voorlopige eindresultaat dus:
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup jij hebt toch zelf hoeslakens gemaakt? of was iemand anders dat?
die is idd leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
mini reclamebordjes (metaal) zijn ook leuk, oa van Zwitsal.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja dat kaner is een hele lijn van nu met jurkjes en broekjes en shirtjes enzo. En een zonnehoedje met dat printje maar dan een slagje donkerder en dus ook de opbergdozen.
Ik wil voor Amélie's kamertje ook wat prentjes denk ik, iets voor aan de muur. Ik hou van die stijl van Elin's kamertje maar t hoeft niet dezelfde stijl, wie weet er wat leuks?
En namens mijn buurvrouw zoek ik een behangboom of boom-muursticker voor jongens. Felle kleurtjes, uiltjes, dat werk. Het kamertje van t mannetje is wit met lime-groen.
Leander ligt al een tijdje in een peuterbedje. Dat gaat hier beter dan een ledikant. De commode houden we nog wel maar die gaat in ons nieuwe huis naar de babykamer. Ik gebruik hem voor Leander eigenlijk heel weinig. Alleen als ie gepoept heeft. Andere verschoningen doen we op de bank eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan niet verhuizen
En nu wil ik Senna's kamer pimpen. Het is nog wat vroeg voor een ander bedje, met ruim 20 maanden? En de commode blijft natuurlijk handig tot ze iig zindelijk is en geen luiers meer aan moet, lijkt me. Wanneer hebben jullie de commode weggedaan of zijn jullie van plan dat te doen?
ik heb de commode nooit gebruiktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan niet verhuizen
En nu wil ik Senna's kamer pimpen. Het is nog wat vroeg voor een ander bedje, met ruim 20 maanden? En de commode blijft natuurlijk handig tot ze iig zindelijk is en geen luiers meer aan moet, lijkt me. Wanneer hebben jullie de commode weggedaan of zijn jullie van plan dat te doen?
Heeft huup niet de zijkant uit het ledikant gehaald? Nou ja, maakt op zich niet uit, natuurlijk, het idee is hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb de commode nooit gebruikt
en een peuterbedje kan al prima voor senna, ik had elin al lang in een peuterbed gehad als ze geen broertje of zusje zou krijgen (ze moet er een poosje een kamer mee delen) maar amelie van huup slaapt toch ook al in een peuterbed, gaat ook prima.
Ons dakterras zit bovenop ons huis en is letterlijk DAKterrasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ah! Nu snap ik het! Da's wel retechique zeg, een gepimpt dakterras op de eerste verdieping.
Bomenknuffelenquote:
ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef Aventura het volgende:
Je wordt wel scheel als je te snel scrollt
In het echt valt het mee hoor.
Iedereen zijn eigen smaak hihi ik vind het geweldig...beetje fantasie achtig...alice in wonderland lijkt het wel. Jammer alleen van de prijs.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat bedje met die verschillende poten ontzettend lelijk. Het principe vind ik wél tof.
Het lijkt nu ook wel erg oranje doordat de zon er precies opschijnt. Eén muur is oranje geverfd, de rest is wit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
NU, dat zie je niet vaak in een babykamer, oranje! Leuk!
Ohja, ik wilde ook nog vragen waar dat bedje van S. vandaan kwam! Het ziet eruit als Gulliverstijl van Ikea.
Bitterend, ik begrijp wel wat je leuk vindt aan het bedje, hoor! Ik houd zelf gewoon meer van strak dan van barok, zeg maar. De uil is een zelfgemaakte muziekdoos (door Twinkly) en hij is geinspireerd op een muziekdoosje van Ferm Living.
Mijn idee voor de kamer van Lena samengevat:
[ afbeelding ]
quote:
Wauw, mooi! Warm!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef NieuweUser het volgende:
Kom even binnenvallen
Jeetjejom, ik zag dat je een boom had besteld voor de kamer van Beeb2!? Wij hebben dezelfde, maar dan in andere kleuren:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt, geloof ik. Of zelf ontworpen. Ik weet het niet precies meer. Beetje Oosterse stijl en heel betaalbaar. Ik ben er jaren geleden eens geweest. Nou ja, misschien heeft mijn lief een beter geheugen dan ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Echt zelfgemaakte lampen of opnieuw 'bekleed' ofzo?
Tof zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Oh oké! klinkt leuk.
ik dacht eerst dat je gerestylde lampen bedoelde.. dat doe ik namelijk ook.
Zal vanmiddag eens een foto nemen van iets waar ik (nog steeds) mee bezig ben.
Nog even in de herhaling omdat ik niet weet of je het gezien hebt, maar weet je ook waar dit bedje vandaan komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet niet of ik 'm nu dubbel plaats maar deze is echt geweldig.
Hout & wit.
[ afbeelding ]
volgens mij kun je met dat slotje gewoon die klauw blokkeren zeg maar, dus dan kun je hem niet meer bewegen. Zou je hem dan op de ventileer stand op slot doen dan kan Senna er verder niets meer mee maar staat ie wel op een kier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja, een grotere kledingkast is hier ook noodzakelijk
Kun je met dievenklauwen het raam ook wel een stukje open laten staan? het kan namelijk heel warm en benauwd worden in dat kamertje en het idee is dat we dan ook 's nachts het raam open zouden kunnen laten. Hoewel ik dat een heel eng idee vind, maar er blijven toch wel vaker ramen open op kinderkamers?
Nee het zijn 2 kamers,quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
ik80: Hola, staat dat allemaal in één kamertje?Ik moest erg lachen om de halve barbie op het kastja, haha. Wat heb je op de muur op de 2e foto zitten?
Ja het is heel groot. Tafels, kasten, stoelen, kantoorinrchting, kinderbedjes, krukjes, draaiorgels etc etc vanallesquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef oeke het volgende:
Leuke kamertjes en ideeen komen er hier voorbij!
Ik zou natuurlijk heel veel willen zeggen over alle ideeen, maar ik zeg maar een ding: Claudia, verf dat kastje niet! Anders kom ik je persoonlijk kastijden.![]()
![]()
Nee hoor, eerlijk is eerlijk, dat moet je helemaal zelf weten, ik ben zelf alleen zo klaar met die VT Wonen trend om allerlei mooie houten meubels wit te verven.![]()
En dat winkeltje van Stiemie, was een hele grote loods, dames! Ik neem aan dat het dat nog steeds is, al zijn ze dan verhuisd.
Ik wil er binnenkort eens gaan kijken voor zo'n oude schoolkaart. Lijkt me leuk om bij Lis aan de muur te hangen. Ik vind het nu nog een beetje kaal op haar kamer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja het is heel groot. Tafels, kasten, stoelen, kantoorinrchting, kinderbedjes, krukjes, draaiorgels etc etc vanallesKan je zo heerlijk struinen
Heerlijk he? Ik baal er best van dat ze verhuisd zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Stiemie het volgende:
Ja het is heel groot. Tafels, kasten, stoelen, kantoorinrchting, kinderbedjes, krukjes, draaiorgels etc etc vanallesKan je zo heerlijk struinen
Ik heb S met 19 mnd in een peuterbed gelegd, wel nog gewoon met een slaapzakje. Pas toen ze een dekbedje kreeg (2 jaar) kreeg ze geen slaapzak meer aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef miss_sly het volgende:
Tof SC! Ziet er goed uit, knap ook dat je dat kunt!
Ik vind dat creatieve van Ik80 ook zo tof, vooral die kast!
Als je kindje in een peuterbed gaat, gaat het dan ook slapen zonder slaapzak en alleen onder dekens? of kan het nog wel in een slaapzak?
Je bedoelt ook zo'n soort hal als in noord maar dan veel kleiner? Ja daar loop ik ook regelmatig een rondje. Vind 'm alleen wel prijzig. Die stoeltjes die je op m'n foro ziet heb ik via marktplaats: 2 voor 5 euro. Bij die winkel staan ze voor 25 euro per stuk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef oeke het volgende:
[..]
Heerlijk he? Ik baal er best van dat ze verhuisd zijn.![]()
Ook al is Noord nog best dichtbij.![]()
Ken jij ook die winkel tegenover die grote kringloopwinkel bij jou in de buurt? Die heeft ook van die mooie oude meubels.
Mooi dat bespaart me dus weer een tochtje naar die kringloopwinkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef oeke het volgende:
Ja, die ken ik, is ook een beetje mwoah.
Bij mijn moeder zit een hele grote goedkope, vol vondsten. Die is helaas alleen op dinsdagavond open. En soms op zaterdag.![]()
Claudia, leuke kleuren.
Die kist zou je kunnen afkrabben met een harde borstel en daarna aflakken met bootlak.
Het roest, daar kreeg ik laatst een tip voor. Wat was dat nou. Ik denk er nog even over na.
Ha, geweldig. Ik ben ook fan van Kringloopwinkels, maar vind het vaak zo belachelijk goedkoop dat ik niet meer durf af te dingen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ding altijd nog af in de kringloop![]()
Laatst een hele leuke retro poppenschommel geval oranje en blauw met bloemetjes.
Eigenlijk voor 5 euro.. maar kreeg 'm voor 3,50.
Niet dat die 1,50 me boeit, maar 't gaat om het principe he
Wat leuk BJ!quote:Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij zijn ook druk bezig met Evie dr kamertje.
Inmiddels hebben we gister de meubeltjes gehaald; en het behang ligt klaar.
[ afbeelding ]
(zo blijft het overigens niet staan hoor)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebben we al een rood polkadot rolgordijn gehaald.
Denk dat het een echte vrolijke stoere meidenkamer wordt
pm?quote:Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga mn moodboard niet posten, die is namelijk zo ontzettend goed dat ie gejat gaat worden
Súperleuk kamertje zo zeg!quote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef brocantje het volgende:
Ik ben nieuw met het posten dus hoop dat het gaat lukken(lurk al heel lang mee). Laatst werd er hier een idee voor een boekenwand gepost en die vond ik geweldig voor mijn zoontjes kamer. Hij heeft nu echt een gezellig boekenhoekje gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens neuzen naar een plattegrond. Ik heb ook serieus aan een soort bedstee gedacht, ja.quote:Op zondag 3 april 2011 22:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pm?![]()
Memmel heb je niet een plattegrondje? Hoe staan die schuine wanden en hoeveel ruimte zit er tussen? Als het gunstig is qua afstand enzo zou een soort bed van wand tot wand misschien ook wat zijn met aan weerszijden een soort kleding of boekenkasten die zo schuin weglopen?
Ik ben weer lekker wazig![]()
oeh! je kan er een bedstee van maken! jaaaaa, ik dring gewoon iemand anders mijn bedstee op![]()
Anna had toch zo'n supermooi bed?was dat dan een peuterbedje?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
Weet niet of ik 'm nu dubbel plaats maar deze is echt geweldig.
Hout & wit.
[ afbeelding
Mag ik vragen waar het bedje vandaan komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat bedje heeft S in het bruin. Superbedje!
supergaaf!quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat gaaf om die boekenwand nu eens in een echt kamertje te zienEcht heel leuk!
Memmel ik zag vanmiddag dit plaatje en moest aan jouw kamertjesvraagstuk denken. Misschien is het wat? Ik vind het in ieder geval zo leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Of als je toevallig nog 2x op vakantie gaat is dit ook een optie![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is echt een plaatje!quote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat gaaf om die boekenwand nu eens in een echt kamertje te zienEcht heel leuk!
Memmel ik zag vanmiddag dit plaatje en moest aan jouw kamertjesvraagstuk denken. Misschien is het wat? Ik vind het in ieder geval zo leuk!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Stiemie het volgende:
Of als je toevallig nog 2x op vakantie gaat is dit ook een optie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind ze allemaal super. dit is precies wat ik bedoel!!
waar heb je dat gezien? Waar is dat te koop?
Oh my! Ik denk dat ik er nog een dochter bij moetquote:Op maandag 4 april 2011 20:36 schreef Stiemie het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, isa zei: 'die wil ik hebben die kamer! it's mieeeeeeee maawrio, byebye'quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:08 schreef Lijnloos het volgende:
Deze kamer wil ik (maar misschien nog wel liever voor mezelf):
[ afbeelding ]
Misschien wel iets voor Stef als ie groter wordt!
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.quote:Op maandag 4 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen waar het bedje vandaan komt?
kijk je altijd zo boos?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.![]()
Wat een gave plaatjes, Stiemie! Nu wil ik ook 4 kinderen!
Je kan ook met twee kinderen in zo'n stapelbedquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van Marktplaats, heb ik van Groofsken begrepen.![]()
Wat een gave plaatjes, Stiemie! Nu wil ik ook 4 kinderen!
Ik keek zo boos omdat 'Marktplaats' natuurlijk niet het antwoord van Groofsken was waar ik op hoopte.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk je altijd zo boos?
Ik bedoelde meer wat het merk was en waar ik het bedje kan kopen (behalve op marktplaats)
Het plaatje komt ook van 1 of andere website neem ik aan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je kan ook met twee kinderen in zo'n stapelbedJij en je man in de ene en je kinderen in de andere. Klaar-over spelen
Dan blijft het waarschijnlijk wel bij twee kinderen
Wow, leuk kamertje!quote:Op zondag 3 april 2011 23:51 schreef brocantje het volgende:
Ik ben nieuw met het posten dus hoop dat het gaat lukken(lurk al heel lang mee). Laatst werd er hier een idee voor een boekenwand gepost en die vond ik geweldig voor mijn zoontjes kamer. Hij heeft nu echt een gezellig boekenhoekje gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat behang is gaaf he! Maar ik haal maar 3 banen uit een rol en dan vind ik het wel een bietske duur geloof ik...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef innepin het volgende:
Plakfolie!
o.a. hier kun je vast wel wat rood met witte stippen spul vinden. Zoals deze.
Deze moet je dan natuurlijk ook hebben. Of deze.
Ik kan zo gauw geen paddenstoel-behangrand vinden. Wel kwam ik deze tegen![]()
![]()
Nee, ikzelf niet, maar mn vader komt over 2 weken deze kant op. Wat zag je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef mefke79 het volgende:
Linda, kom je nog in Nederland op korte termijn? Ik zag wel dat soort spul in een winkeltje dit weekend.
Nee, das niet handig nee. En jij woont ook niet echt bij mn ouders in de buurt.. Jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef mefke79 het volgende:
ik zag etuitjes, schoenen met stippen, tafelzeil echt allerlei dingen met stippen. Maar ja, wel hier in de buurt en op de site zie je dat niet echt terug. Dus handig is het niet...
Ik ga die merken eens bekijken, dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef mefke79 het volgende:
Linda, dit is de site http://www.lushluba.nl/ daar staan ook de merken op vermeldt, misschien helpt dat nog?
wij ookquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Linda! Ben benieuwd! Volgens mij hebben wij van die lijn nu het ledikantje staan.
Oh wat mooi zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef brocantje het volgende:
Die foto met dat stappelbed is echt geweldig, als ik ooit een mooie zolder heb dan zou ik graag zo iets hebben of een bedstee voor mijn dochter. Nu moet ze het nog even doen met haar pip kamertje. Toen ik hoorde dat het een meisje zou worden wilde ik erg graag het pip behang(ben dol op pip heb het gele behang in mijn woonkamer) en verder heel veel roze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben de witte versie van de stoeltjes en Tess zit er prima op. Volgens mij zijn ze allemaal even hoog. Ik vind ze er iig ook wat steviger uitzien.
hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.quote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kan ze met dr voetjes bij de grond? Mn moeder had van IKEA zo'n roze stoeltje gehaald, maar dat was echt geen gezicht als ze daar op zat...
[ afbeelding ]
Voordeel van het eerste setje vind ik wel dat de tafel een opstaand randje heeft, zodat niet de hele tijd potloodjes enzo van de tafel rollen...
Oh, dat was leuk geweest! Maar ik woon in DLD en daar hebben ze helaas geen blokker. Mn moeder zit nu met een gebroken voet thuis, dus die kan ik ook niet sturenquote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Mula het volgende:
Linda, volgens mij had Blokker afgelopen week paddestoelen-dingen te koop! Ik heb er niet heel erg uitgebreid bij staan kijken, maar volgens mij hadden ze in ieder geval paddestoel-waxinelichthoudertjes en een -behoorlijk leuke- grote paddestoel. Volgens mij was dat een kinderkrukje en dan gemaakt van tafelzeil oid.
Even gekeken op de site, de zithoogte van die ongelakte is 28cm. Zou zo iets ook wit te verven zijn, dat hout?quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is net zo hoog als dat roze stoeltje van je moeder, zithoogte 30 cm. Weet neit of die "ongelakte" dezelfde hoogte hebben eigenlijk. Volgens mij is het allemaal dezelfde zithoogte.
ikookquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
Ik vond die witte stoeltjes veel steviger dan die houten kleur. Op die witte stoeltjes zit ik zelf ook weleens
Oh, dat klinkt leuk! Maar dat is vast bietske duur om hierheen te versturenquote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
Bij de praxis hebben ze ook zeil of plakplastic in rood met witte stippen, en ik heb daar ons polkadots verduisterend rolgordijn ook vandaan...
Oh, das lief! Maar ik ben er pas eind mei weer en dan zitten we aan de kust.. dus dat wordt niks ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef innepin het volgende:
@Linda, ik wil best ff voor je op pad, als je van plan bent binnenkort nog hier in de buurt te komen?
Slecht planquote:Op maandag 11 april 2011 19:38 schreef innepin het volgende:
Ja goed plan! Betaal jij m'n treinticket, is vast goedkoper dan verzendkosten voor de hele reutemeteut
Je bedoelt de kleine boekenplankjes? Die zijn gewoon bij Ikea te koop. Heten Ribba en kosten 9 euro voor 1.20m en 5 euro voor 55cm.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef kruimel_20 het volgende:
Die boekenplankjes zijn echt een superleuk idee! Ik kan ze alleen niet vinden op de website van Ikea. Of kan ik ze ergens anders kopen?
Ja zoiets had ik ook in gedachten. Maar hoe zet ik dan alles neer?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef mrien het volgende:
Heel gaaf the_tankgirl!!
Kun je met de expedit kasten geen afscheiding maken menicole?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan van die bakken kopen voor in de kasten, dus daar kun je een kleurtje mee bepalen. Ook als je een gekleurd dekbed op de bedden legt die met elkaar matchen heb je een fleurig kamertje
Zoiets kom je dan op:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40133545
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90059618
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00115464
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70166916
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |