quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:22 schreef danic het volgende:
Eindelijk heb ik dan ook de foto's van ons kamertje gemaakt. Het kamertje zelf is al een paar weken klaar![]()
Vanaf de deuropening![]()
Het kamertje is niet bijzonder groot, maar op de foto's lijkt het nog kleiner dan het is. Vind ik. Dat komt omdat je maar een paar plaatsen hebt waar je kunt gaan staan om alles erop te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.babyvalue.nl/nieuw-hoppop-bato-model-2009-fuchsia.html
Voor het hoppop badje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef mefke79 het volgende:
Klaar!
Het voorlopige eindresultaat dus:
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup jij hebt toch zelf hoeslakens gemaakt? of was iemand anders dat?
die is idd leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
mini reclamebordjes (metaal) zijn ook leuk, oa van Zwitsal.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef huuphuup het volgende:
Ja dat kaner is een hele lijn van nu met jurkjes en broekjes en shirtjes enzo. En een zonnehoedje met dat printje maar dan een slagje donkerder en dus ook de opbergdozen.
Ik wil voor Amélie's kamertje ook wat prentjes denk ik, iets voor aan de muur. Ik hou van die stijl van Elin's kamertje maar t hoeft niet dezelfde stijl, wie weet er wat leuks?
En namens mijn buurvrouw zoek ik een behangboom of boom-muursticker voor jongens. Felle kleurtjes, uiltjes, dat werk. Het kamertje van t mannetje is wit met lime-groen.
Leander ligt al een tijdje in een peuterbedje. Dat gaat hier beter dan een ledikant. De commode houden we nog wel maar die gaat in ons nieuwe huis naar de babykamer. Ik gebruik hem voor Leander eigenlijk heel weinig. Alleen als ie gepoept heeft. Andere verschoningen doen we op de bank eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan niet verhuizen
En nu wil ik Senna's kamer pimpen. Het is nog wat vroeg voor een ander bedje, met ruim 20 maanden? En de commode blijft natuurlijk handig tot ze iig zindelijk is en geen luiers meer aan moet, lijkt me. Wanneer hebben jullie de commode weggedaan of zijn jullie van plan dat te doen?
ik heb de commode nooit gebruiktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan niet verhuizen
En nu wil ik Senna's kamer pimpen. Het is nog wat vroeg voor een ander bedje, met ruim 20 maanden? En de commode blijft natuurlijk handig tot ze iig zindelijk is en geen luiers meer aan moet, lijkt me. Wanneer hebben jullie de commode weggedaan of zijn jullie van plan dat te doen?
Heeft huup niet de zijkant uit het ledikant gehaald? Nou ja, maakt op zich niet uit, natuurlijk, het idee is hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb de commode nooit gebruikt
en een peuterbedje kan al prima voor senna, ik had elin al lang in een peuterbed gehad als ze geen broertje of zusje zou krijgen (ze moet er een poosje een kamer mee delen) maar amelie van huup slaapt toch ook al in een peuterbed, gaat ook prima.
Ons dakterras zit bovenop ons huis en is letterlijk DAKterrasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ah! Nu snap ik het! Da's wel retechique zeg, een gepimpt dakterras op de eerste verdieping.
Bomenknuffelenquote:
ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:13 schreef Aventura het volgende:
Je wordt wel scheel als je te snel scrollt
In het echt valt het mee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |