SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nu een gave hanglamp (zie vorige post) en schemerlamp rijker, twee van de mammut krukjes in geel en groen, een groene spiegel en twee schapjes waar je schilderijen op kan zetten. Net de lamp al snel opgehangen en het is perfect. Nu nog op zoek naar gordijnen, want het klinkt wat hol (hij heeft al rolgordijnen hangen), wat dingen maken die op de lijstjeshouder kunnen en overhuizen. Het was een beetje donker om foto's te maken, dus dat volgt later.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *

Qua uiterlijk lijkt het nog het meest op een gietvloer.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb bij dat soort vloeren zo'n zeil idee, maar dat zal t wel niet zijn
Kan me er iig niets bij voorstellen
Wij hebben overal in huis laminaat iigen zou niets anders willen, althans ligt er wel aan wat voor laminaat
maar waar zijn de kinderkamers
Oh ja Poppedein, wat is t leuk geworden zeg! Had k zelf nooit zo kunnen bedenken, maar echt heel gaaf!

In de VT wonen van december staat een gezin die de Forbo wedstrijd heeft gewonnen en ook voor Walton Uni plaster heeft gekozen i.c.m Rosemary green.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt echt niet door dat het een soort zeil is, Sonnetje. Bijna iedereen vraagt hier over het een gietvloer is, maar het is niet zo hard en koud als een gietvloer (en als je beter kijkt ook niet zo mooi).
Ik heb even de stalen tevoorschijn gehaald die ik een tijdje geleden had besteld. De afdrukken van de stoel zijn toch weer verdwenen! Nou ja, het is heel waarschijnlijk dat hier dus de Walton Uni-vloer gaat komen. Ik heb even wat extra kleurstalen besteld.
Mefke, ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Oh, daar zou ik heel graag foto's van zien, als je die wilt maken! Dat klinkt als iets waar ik helemaal niet op zit te wachten.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en wij hebben dus die walton uni boven en ik vind het een regelrechte ramp.
Bv bij de computer, daar is de vloer vreselijk gehavend door de bureaustoelen, terwijl daar dikke viltjes onder zitten. Drukplekken waar kasten hebben gestaan, verkleuringen, krassen.

Ik vind de Rosemary Green heel tof. Er ligt hier een staal en qua kleurintensiteit lijkt het erg op de kleur die we nu hebben (goud uit de noviloncollectie). Ik ben alleen bang dat die kleur zo bepalend wordt voor je hele woning dat je weinig meer met kleuren op de muur kunt, bijvoorbeeld. Maar ik twijfel er nog erg over! Plaster vind ik toch te licht, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
In de VT wonen van december staat een gezin die de Forbo wedstrijd heeft gewonnen en ook voor Walton Uni plaster heeft gekozen i.c.m Rosemary green.

Ik twijfel door je positieve verhalen over bijvoorbeeld een gietvloer op de begane grond nemen en onze huidige vloer op de eerste en tweede verdieping. Maar mijn schoonzusje heeft een gietvloer en daar zie ik nu al allerlei krassen op. Ik weet niet of ik dat zou trekken.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Mag ik even ontkrachten dat een gietvloer koud is?!Wij hebben geen vloerverwarming, maar onze vloer voelt nooit koud! Hard is het wel, maar dat vind ik alleen maar praktisch.

haha, ja maar ik stel me dan echt dat ouderwetse zeil voor zeg maarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:26 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben nu ook overal laminaat, maar voor de uitbouw...nou ja, voorlopig dus niet. En ja, novilon is gewoon zeil hoor, maar dan modern en mooi enzo...
Kon me ook niet echt voorstellen dat het dat ouderwetse zeil isquote:Op zondag 27 februari 2011 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt echt niet door dat het een soort zeil is, Sonnetje. Bijna iedereen vraagt hier over het een gietvloer is, maar het is niet zo hard en koud als een gietvloer (en als je beter kijkt ook niet zo mooi).
Ik heb even de stalen tevoorschijn gehaald die ik een tijdje geleden had besteld. De afdrukken van de stoel zijn toch weer verdwenen! Nou ja, het is heel waarschijnlijk dat hier dus de Walton Uni-vloer gaat komen. Ik heb even wat extra kleurstalen besteld.
Mefke, ik ben heel benieuwd naar de foto's!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |