abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94806747
Haha, oeke, dan laat ik het wel uit mijn hoofd! :D Dat bruin past hier wel; alles is al zo wit en/of hoogglans dus er mag gerust wat warmte bij. Bovendien heb ik een bloedhekel aan dat soort verfklussen.

ik80: Hola, staat dat allemaal in één kamertje? :o Ik moest erg lachen om de halve barbie op het kastja, haha. Wat heb je op de muur op de 2e foto zitten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94806895
Claudia, dan past het kastje goed bij de tak. Althans het niet witte gedeelte van de tak. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 13:50:14 #153
5428 crew  miss_sly
pi_94806935
Ik vind het kastje ook juist leuk zoals het is! Niet verven, of anders aan mij doorverkopen :P

Maar niemand een briljant idee om het slaapkamerraam van Senna kindveilig te maken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94807024
gewoon van die dievenklauwen met een slotje erop installeren?

leuk die moodboards O+ ik weet nog steeds niet wat ik nou voor troepjes erbij wil voor Amélie. Wickie je idee met die kruidenrekjes is wel superleuk zeg!! En ik80 weer supertof geworden O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94807026
Ik zou hem ook niet verven Claudia. Ik vind het een mooi kastje.

De meubels op de kamer van Isabeau heb ik nooit mooi gevonden, maar ik kreeg ze gratis en dat was op dat moment een héél goed argument om ze wel te gebruiken. Uiteindelijk vallen ze me erg mee, maar daar is het ook wel mee gezegd. Ik houd gewoon niet van de combi creme/kersen. Ik vind het oudbollig aandoen. En ze maken het kamertje donkerder dan nodig. en de kledingkast is te klein :P
pi_94807050
Ik80, wat een vrolijke kleurtjes! Ik vind het leuk!
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 13:56:59 #157
5428 crew  miss_sly
pi_94807203
Ja, een grotere kledingkast is hier ook noodzakelijk :')

Kun je met dievenklauwen het raam ook wel een stukje open laten staan? het kan namelijk heel warm en benauwd worden in dat kamertje en het idee is dat we dan ook 's nachts het raam open zouden kunnen laten. Hoewel ik dat een heel eng idee vind, maar er blijven toch wel vaker ramen open op kinderkamers?
pi_94807326
Ja hoor, het raam van Isabeau heb ik bij goed weer ook op een kier. Maar dan kan ik hem nog wel op slot zetten.

(als ik dat niet doe, dan gaat een van mijn katten via het dak van de garage naar het raam van Isabeau, peutert zijn poot ertussen en gaat naar binnen. Vervolgens kan hij die kamer niet meer uit en dan gaat hij mauwen.)
pi_94807377
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja, een grotere kledingkast is hier ook noodzakelijk :')

Kun je met dievenklauwen het raam ook wel een stukje open laten staan? het kan namelijk heel warm en benauwd worden in dat kamertje en het idee is dat we dan ook 's nachts het raam open zouden kunnen laten. Hoewel ik dat een heel eng idee vind, maar er blijven toch wel vaker ramen open op kinderkamers?
volgens mij kun je met dat slotje gewoon die klauw blokkeren zeg maar, dus dan kun je hem niet meer bewegen. Zou je hem dan op de ventileer stand op slot doen dan kan Senna er verder niets meer mee maar staat ie wel op een kier.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94807439
Miss, van die ramen heb ik geen idee. Misschien eens bij een doe-het-zelf-zaak kijken, volgens mij heb je van die grendels waardoor het raam op een kier staat maar die ook op slot kunnen.

En hier vond ik wel een mooi idee voor een kleine ruimte. Op pag 21. De hele muur, incl planken en kasten in 1 tint geschilderd. Ik vind het mooi.
En op blz 7 staat een leuke tip om ruimte te creeren door een witte rand om je gekleurde muur te laten zitten. Vind ik ook erg mooi. :Y
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 14:03:46 #161
5428 crew  miss_sly
pi_94807447
OK, ga ik daar eens achteraan. Dat is echt stap nummer 1 voor we van een babykamer een peuterkamer kunnen maken ;)
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 14:06:05 #162
5428 crew  miss_sly
pi_94807558
Fijne link, oeke! Inderdaad erg mooi gedaan! En die witte rand vind ik ook erg mooi :Y
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:16:42 #163
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_94807952
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
ik80: Hola, staat dat allemaal in één kamertje? :o Ik moest erg lachen om de halve barbie op het kastja, haha. Wat heb je op de muur op de 2e foto zitten?
Nee het zijn 2 kamers,
een is zilver met roze,
de ander goud met roze

Op die muur zit zilveren muurverf en de letters Lola Sophie
Bedoel je dat?
pi_94808596
Ohja, dievenklauwen! Da's wel een heel fantastische oplossing, miss. Wel gehannes met de sleuteltjes, maar je moet toch wat.

ik80: ja, die muur bedoel ik. Er lijkt een soort effect in te zitten?

Oeke, wat een leuke ideeen in je link! Ik zou het Ikeakastje dat hier als commode fungeert dezelfde of eenzelfde kleur als de muur kunnen geven. (Ik vind het zo'n lelijk ding, maar wegdoen is ook weer zoiets...)

Voor Ivan weet ik nog niet precies wat ik wil, maar het zal ongeveer deze richting op gaan:

Zou lakken mijn probleem met de kist verhelpen? De verf is aan het loslaten, dus ik moet denk ik wel. Maar is dat ook een optie voor de roestgedeeltes? En de binnenkant zou ik opnieuw moeten bekleden, denk ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94809006
Ik spot een Bugaboo op de foto van miss_sly! een Bee als ik het goed zie in het donker O+

Ik krijg een cameleon O+

het gaat zo snel hier haha ik ga gewoon genieten van de mooie en inspirerende collages
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:44:59 #166
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_94809036
De zilveren verf is er met een grote blokkwast opgezet, vandaar het veeg effect
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 14:49:11 #167
5428 crew  miss_sly
pi_94809199
Klopt bitterend :Y Was reuzehandig hier op 3-hoog zonder lift enzo!

Mooi Claudia, ik vind de kleuren erg mooi O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:45:42 #168
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_94814098
Even antwoord op de vraag van 'iemand' (weet even niet wie :P sorry) maar ik heb geen idee waar het bedje vandaan komt op de foto.

en nu even m'n lamp foto's (ze zijn wel groot)
zoals te zien is moeten de naden nog allemaal weggewerkt worden en aan de onderkant komen 'balletjes'.
Er hoort een hele grote voet bij die heb ik wit gemaakt (met allemaal bobbels en rondingen)
De kap is onwijs groot, even ter vergelijking heb ik hem naast een 16 inch fietsje gezet.

http://tinypic.com/r/243ncbl/7
http://tinypic.com/r/30sy0yu/7

het is 'orgineel' pipstof.. maar eigenlijk bestaat er geen stof van pip.
Dus wat doen de verkopers nou, die verknippen dekbedden.
Zo ik ook :P en je kan er vanalles meedoen.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 17:37:27 #169
5428 crew  miss_sly
pi_94816290
Tof SC! Ziet er goed uit, knap ook dat je dat kunt!

Ik vind dat creatieve van Ik80 ook zo tof, vooral die kast!

Als je kindje in een peuterbed gaat, gaat het dan ook slapen zonder slaapzak en alleen onder dekens? of kan het nog wel in een slaapzak?
pi_94818890
Wij hebben bij Mirte de slaapzak uitgelaten toen ze in het peuterbed ging. Vooral omdat we het zelf eng vonden als ze eruit zou gaan klimmen met slaapzak aan. Maar toen ze overging naar het peuterbed was het wel zomer. Als ze dan onder de dekens uit kwam dan koelde ze niet gelijk zo enorm af ;). Eerst heb ik het ledikantdeken in een dekbedovertrek gedaan en pas toen ze 2 was en het wat kouder begon te worden 's nachts, hebben we een peuterdekbedje gehaald bij Hema.

Iris blijft wat mij betreft voorlopig nog in het ledikant, mocht ze aanstalten gaan maken om eruit te klimmen dan is het misschien tijd voor een peuterbed, maar ik denk dat het ledikant haar meer rust geeft. Ze kan er niet uit, dus de verleiding om iets anders te gaan doen dan slapen is dan niet zo groot.
Mirte heeft met de overstap naar het peuterbed een periode van een paar weken gehad dat ze alsmaar in de weer was op haar kamer 's avonds. Gewoon omdat ze uit bed kon, deed ze dat ook. Dat ging ook weer over gelukkig, maar aangezien Iris wat ongeduriger is, denk ik dat we het nog even uitstellen tot het wat beter uit te leggen is (of ze niet meer in het ledikant past ;)).
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 19:57:35 #171
5428 crew  miss_sly
pi_94823432
Ik denk dat het bij Senna zomaar twee kanten op kan met een peuterbed: het geeft rust dat ze er zelf in en uit kan, waardoor het slapen beter zal gaan of ze vindt het zo geweldig dat ze er in en eruit kan, dat er van slapen niet veel meer komt :D

We zien het wel als het zover is ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:25:02 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94825119
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:41 schreef oeke het volgende:
Leuke kamertjes en ideeen komen er hier voorbij! O+

Ik zou natuurlijk heel veel willen zeggen over alle ideeen, maar ik zeg maar een ding: Claudia, verf dat kastje niet! Anders kom ik je persoonlijk kastijden. ~O> ;)
Nee hoor, eerlijk is eerlijk, dat moet je helemaal zelf weten, ik ben zelf alleen zo klaar met die VT Wonen trend om allerlei mooie houten meubels wit te verven. :{

En dat winkeltje van Stiemie, was een hele grote loods, dames! Ik neem aan dat het dat nog steeds is, al zijn ze dan verhuisd. :P
Ja het is heel groot. Tafels, kasten, stoelen, kantoorinrchting, kinderbedjes, krukjes, draaiorgels etc etc vanalles O+ Kan je zo heerlijk struinen O+
pi_94825359
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja het is heel groot. Tafels, kasten, stoelen, kantoorinrchting, kinderbedjes, krukjes, draaiorgels etc etc vanalles O+ Kan je zo heerlijk struinen O+
Ik wil er binnenkort eens gaan kijken voor zo'n oude schoolkaart. Lijkt me leuk om bij Lis aan de muur te hangen. Ik vind het nu nog een beetje kaal op haar kamer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_94825422
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef Stiemie het volgende:
Heerlijk he? Ik baal er best van dat ze verhuisd zijn. :')
Ook al is Noord nog best dichtbij. ;)
Ken jij ook die winkel tegenover die grote kringloopwinkel bij jou in de buurt? Die heeft ook van die mooie oude meubels. O+
pi_94825592
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef miss_sly het volgende:
Tof SC! Ziet er goed uit, knap ook dat je dat kunt!

Ik vind dat creatieve van Ik80 ook zo tof, vooral die kast!

Als je kindje in een peuterbed gaat, gaat het dan ook slapen zonder slaapzak en alleen onder dekens? of kan het nog wel in een slaapzak?
Ik heb S met 19 mnd in een peuterbed gelegd, wel nog gewoon met een slaapzakje. Pas toen ze een dekbedje kreeg (2 jaar) kreeg ze geen slaapzak meer aan.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:34:16 #176
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94825695
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef oeke het volgende:

[..]

Heerlijk he? Ik baal er best van dat ze verhuisd zijn. :')
Ook al is Noord nog best dichtbij. ;)
Ken jij ook die winkel tegenover die grote kringloopwinkel bij jou in de buurt? Die heeft ook van die mooie oude meubels. O+
Je bedoelt ook zo'n soort hal als in noord maar dan veel kleiner? Ja daar loop ik ook regelmatig een rondje. Vind 'm alleen wel prijzig. Die stoeltjes die je op m'n foro ziet heb ik via marktplaats: 2 voor 5 euro. Bij die winkel staan ze voor 25 euro per stuk...
pi_94825827
Ja, hij is wel prijzig, maar dat vind ik van Louis Neefs en Dijck en co ook eigenlijk. :@
Maar ik ben echt een sucker voor goedkope vondsten in de kringloop.
Jammer genoeg heb je bijna geen goede kringloopzaken in Amsterdam.
Alleen hippe retro-winkels. :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:39:05 #178
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94825981
wij waren 30 euro kwijt voor dat tafeltje, dat kon nog net vond ik. In noord zit trouwens ook vlakbij van dijk en ko een kringloop. Ben ik nog nooit geweest, dus geen idee of het wat is.
pi_94826252
Ja, die ken ik, is ook een beetje mwoah.
Bij mijn moeder zit een hele grote goedkope, vol vondsten. Die is helaas alleen op dinsdagavond open. En soms op zaterdag. :{

Claudia, leuke kleuren. ;)
Die kist zou je kunnen afkrabben met een harde borstel en daarna aflakken met bootlak. O+
Het roest, daar kreeg ik laatst een tip voor. Wat was dat nou. Ik denk er nog even over na.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:44:45 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94826316
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef oeke het volgende:
Ja, die ken ik, is ook een beetje mwoah.
Bij mijn moeder zit een hele grote goedkope, vol vondsten. Die is helaas alleen op dinsdagavond open. En soms op zaterdag. :{

Claudia, leuke kleuren. ;)
Die kist zou je kunnen afkrabben met een harde borstel en daarna aflakken met bootlak. O+
Het roest, daar kreeg ik laatst een tip voor. Wat was dat nou. Ik denk er nog even over na.
Mooi dat bespaart me dus weer een tochtje naar die kringloopwinkel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 30-03-2011 21:17:08 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:50:22 #181
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94826653
Roest is weg te poetsen met een papje van olijfolie/slaolie in combi met een scheutje Jif/Cif/VIM.
Dus olie met schuurmiddel. ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:50:25 #182
298315 SacreCoeur
pi_94826656
Ik ding altijd nog af in de kringloop :')

Laatst een hele leuke retro poppenschommel geval oranje en blauw met bloemetjes.
Eigenlijk voor 5 euro.. maar kreeg 'm voor 3,50.
Niet dat die 1,50 me boeit, maar 't gaat om het principe he :P
pi_94826861
Haha SC, in de kringloop die ik bedoel, volgens mij kom jij daar ook trouwens, hadden ze echt een vreselijke hekel aan afdingers. :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:00:00 #184
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94827304
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ding altijd nog af in de kringloop :')

Laatst een hele leuke retro poppenschommel geval oranje en blauw met bloemetjes.
Eigenlijk voor 5 euro.. maar kreeg 'm voor 3,50.
Niet dat die 1,50 me boeit, maar 't gaat om het principe he :P
Ha, geweldig. Ik ben ook fan van Kringloopwinkels, maar vind het vaak zo belachelijk goedkoop dat ik niet meer durf af te dingen... :@
Onze wieg komt er bijv vandaan, een prachtig mooi ding voor 25 eurie!
Ik ben zo blij als ik eens tegen zoiets aan loop. Hij lijkt kleiner dan dat ie is, valt me op.

woensdag 30 maart 2011 @ 21:03:14 #185
298315 SacreCoeur
pi_94827533
Ik deed het eerst ook niet, totdat m'n paps het een keer deed.
En toen ben ik het ook gaan doen en het is leuk! :P

Mooi wiegje!
pi_94829605
Leuk dat wiegje Juud! mooi :Y

hier zit ook een kringloop maar die wordt leeggekocht door import-Polen die voor heel weinig een inrichting nodig hebben.
volgens mij hebben die mensen onbedoeld een huis vol met bloedmooie meubels staan :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:18:49 #187
100412 mefke79
komt goed!
pi_94832594
dames, kennen jullie dat verhaal van die gordijnen van de hema? }:|
Wij gingen vandaag dus terug met de gordijnen want ze waren niet goed. Wat blijkt: hema verstaat onder roede met ringen dat je ringen hangt aan je roede en dat je daar dan weer je gordijnen aan ophangt. Terwijl ik gewoon van die ringen in de stof wil.
En dat blijkt dus niet te kunnen met de stof die wij hebben en de stoffen waarbij het wel kan, zijn er niet in de juiste kleur. Ik heb de gordijnen nu dus toch maar thuis liggen en dan gaan we wel kijken hoe we er met een rail iets mee kunnen.
Maar wat ik me afvraag, ben ik de enige die aan dit denkt bij 'roede met ringen'?

En ik vind al die moodboarden van jullie zo leuk! Maar goed, ik heb net twee kamers mogen doen, dus het is even rustig hier. Straks in mijn verlof maar eens gaan puzzelen voor de woonkamer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94833361
Mefke, waarom kan het niet met die stof?
Ik heb laatst bij een zeilmaker 250 ringen ergens in laten slaan.
Best een grote maat, hij had ringen met 20mm doorsnee en 40mm doorsnee. Is zoiets nog een optie?
Misschien heeft hij ook ideeen over hoe je de stof kunt verstevigen bv.
pi_94843133
Mefke, dat is ook waar ik aan denk aan een gordijn met ringen. Wij hebben voor de gordijnen van de meiden op de markt ringen gehaald. Je tekent het af op de stof, snijd of knipt de opening eruit zeg maar en dan klik je de ringen erop. Vrij simpel, maar het zit prima. Ze zijn van kunstof.
Anders idd bij een zeilmakerij eens informeren.
Ik wil best voor je kijken of ze ze hebben hier op de markt, morgen is er weer markt. Dan moet je maar even PM-en.
pi_94843422
Ik heb ook nog een linkje Mefke klikringen
  zondag 3 april 2011 @ 14:10:36 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94976996
Wij zijn ook druk bezig met Evie dr kamertje.
Inmiddels hebben we gister de meubeltjes gehaald; en het behang ligt klaar.

(zo blijft het overigens niet staan hoor)

Ook hebben we al een rood polkadot rolgordijn gehaald.

Denk dat het een echte vrolijke stoere meidenkamer wordt :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 3 april 2011 @ 14:22:16 #192
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94977426
Even niet bijgelezen, maar onze boom is af:

We hebben nog heeeeeel veel blaadjes en bloemen liggen, maar ben bang dat het anders te druk wordt. Zijn er snel genoeg bijgeplakt als ik weer inspiratie heb toch?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94992842
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 14:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij zijn ook druk bezig met Evie dr kamertje.
Inmiddels hebben we gister de meubeltjes gehaald; en het behang ligt klaar.
[ afbeelding ]
(zo blijft het overigens niet staan hoor)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook hebben we al een rood polkadot rolgordijn gehaald.

Denk dat het een echte vrolijke stoere meidenkamer wordt :D
Wat leuk BJ!

Wij willen Lotte's kamertje zo ong. maken:
http://www.walzkidzz.de/K(...)egenpilz.a833.0.html
Maar nu kan ik natuurlijk nergens dat behang vinden....

In ieder geval hebben we lichtblauwe verf gehaald, die gaat op 3 muren en 1 muur word ook rood/wit-polkadot.
Lotte!
Noah!
  zondag 3 april 2011 @ 20:33:02 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94993041
Linda; dat ziet er ook leuk uit zeg! leuke frisse combinatie lijkt me...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94993422
Leuke kleuren BJ! Die polkadots zijn wel hip zeg! Wij hebben er ook gordijnen en een lamp van! :)
pi_94996998
Beessie-Jen ben erg benieuwd hoe het zal zijn als het af is! post je een foto?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 3 april 2011 @ 21:37:14 #197
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94997915
wij willen binnen niet al te lange tijd Anna naar de zolderkamer verkassen. Het moet vooral roze en paars worden van haar.
Maar ik ben echt nog zo aan het puzzelen waar nu wat zou moeten gaan komen.
Twee schuine zijden, knieschotten op 50 cm en dan in een hoek van zeg 60 graden omhoog. Moeilijk moeilijk moeilijk. Het liefst zou ik een soort bed op poten willen laten timmeren, maar daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_94999629
ik ga mn moodboard niet posten, die is namelijk zo ontzettend goed dat ie gejat gaat worden :+
  zondag 3 april 2011 @ 22:37:53 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95002641
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 21:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ga mn moodboard niet posten, die is namelijk zo ontzettend goed dat ie gejat gaat worden :+
pm? :9 O+

Memmel heb je niet een plattegrondje? Hoe staan die schuine wanden en hoeveel ruimte zit er tussen? Als het gunstig is qua afstand enzo zou een soort bed van wand tot wand misschien ook wat zijn met aan weerszijden een soort kleding of boekenkasten die zo schuin weglopen?
Ik ben weer lekker wazig :+
oeh! je kan er een bedstee van maken! jaaaaa, ik dring gewoon iemand anders mijn bedstee op :P

Anna had toch zo'n supermooi bed? :o was dat dan een peuterbedje?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95006564
Ik ben nieuw met het posten dus hoop dat het gaat lukken(lurk al heel lang mee). Laatst werd er hier een idee voor een boekenwand gepost en die vond ik geweldig voor mijn zoontjes kamer. Hij heeft nu echt een gezellig boekenhoekje gekregen.

Thymen 10-03-2008 Olivia 17-12-2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')